2.4 JTDm - debata o mašini

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Foggy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9326
Pridružen: Sr Okt 01, 2003 11:51 pm
Kraj: Ljubljana

Iz nekaterih postov je res razbrati, kot da se z 200 konjko različico praktično ne da prehiteti avtomobila pred seboj in da te na križišču vsak 60 konjski Clio prehiti, zaradi tako velike turbo luknje.....lahko bi bili malce bolj objektivni :wink: :mrgreen:
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Ne pretiravaj Foggy... gre se za to da je 210HP motor veliko bolj prijazen za vozit. Ga komot furaš tudi pri zelo nizkih obratih in potegne instantno od 1500... 200konjska gre popolnoma OK, samo jo je potrebno držat malce višje v obratih.
24jtd
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 228
Pridružen: Ne Jan 28, 2007 11:44 am

tribes, 136ps motor krmilijo variabilne lopatice, le da jih krmili tlak. wastegate regulator pa so imeli 125ps TD motorji, ki so imeli IHI turbino (kappa, marea). Zadeva je 100% preverjena.
Uporabniški avatar
Energy
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 218
Pridružen: Po Okt 18, 2010 11:22 am

mene je motilo pri 2.4 200KM to, ker ni dal motor od sebe tisto kar bi moglo 200KM dat, spoh v malih obratih je res polom... sj pol v višjih obratih avto gre, ampak ni to,to! pa še padeš v višji zavarovalni razred zaradi 200KM, pelješ se pa recimo slabš kot en z 150KM... ne vem kak je z 210KM, sigurno je nasploh vse boljš, ker te 200KM imajo veliko hib... mene je tudi najbolj motil DPF ki se je mašil in potem posledično vse nagaja kar je povezano z DPF... zato pa eni raje odstranijo DPF in samo gasa in verjamem da potem avto zares lažje diha!!!
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Ni mi jasno, kako lahko trdite, da avto z 200 konji "nikamor ne gre" :?
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

200 konjev v cliotu -> avto dobro gre

200 konjev v avtu težkem 1700kg in zraven še precej žalostno vse skupaj pod 2000rpm... -> meh... :doubt:
mitoma
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1142
Pridružen: Pe Jul 23, 2010 11:26 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj

Jaz mam 210 HP pa tud ni ravno neka superlativa v zmogljivostih,tko da bo počas treba Mal Tribesa zravn spustit,da jo malo oživi! :)
Saj ne rečem avto se zelo lepo pelje in vleče že od 1500rpm dalje brez kakršne koli turbo luknje,samo od 210 HP,bi človek malo več pričakoval!
Pač teža naredi svoje žal! :(
Uporabniški avatar
gecco
Alfist
Alfist
Prispevkov: 401
Pridružen: Če Jan 15, 2009 1:52 pm

Madona take pišete da me že mika da bi kar nazaj na 150KM šel, očitno je isto kot 210KM :) hec

Bo pa ziher potrebno najti 210KM, ker želim da se avto začne premikati ko pohodim pri 1500rpm, ne pa da čakam in čakam da pridem do 2000rpm in potem poskoči. 150KM 159ka je bila kar dosti poskočna, tko da pričakujem da 210KM bo še malo boljše :)
Uporabniški avatar
fiatista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1382
Pridružen: Po Nov 05, 2007 11:11 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Sorško polje

nevem jaz ko sem vozil brero 210 km, se mi ni zdelo da nebi nikamor šla, ravno nasprotno, veliko bolje kot naprimer audi a6 2.5 tdi
Trentatre 1.3S
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

A6 je kot prvo ogromna krava, kot drugo je 2.5 TDI 15 let star motor z občutno manj konji in navora. Medtem ko naj bi bila Brera skor športen avto..
jaka_speed
Alfist
Alfist
Prispevkov: 313
Pridružen: So Jan 16, 2010 9:46 pm

200 konjska leti zelo dobro.Samo malo bolj bencinarsko jo je treba vozit in trga gate.Jaz sem imel edini "problem" v drugi prestavi čez kakšno križišče s prednostno cesto,ko se pelješ recimo 15-20 na uro in hočeš potegnit,pa nič.Sicer pa raketa.
Uporabniški avatar
žival
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3281
Pridružen: Pe Avg 26, 2005 12:42 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Litija

Dizel, ki je do 2 jurja obratov mrtev, potem pa ima kar naenkrat preveč moči žal ni tisto kar človek pričakuje od takega stroja. 210ka pa je točno to kar človek od take moči pričakuje. Zvezno vleče od 1500 obratov in ga ne zmanjka do rdečega polja.
Recimo mene pri 200 konjski različici najbolj moti, da enostavno ne moreš speljat 180 stopinjskega ovinka NAVZDOL, pri 30 na uro v 3. prestavi, brez da bi avto protestiral, ravno tako je težko peljat počasnega krožnega v 3....
Je pa res, da avto ne gre slabo, prehitevanje je užitek, samo je pa potrebno vedno biti pozoren v kateri prestavi maš.
Uporabniški avatar
Dejch
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2225
Pridružen: To Jun 08, 2004 9:26 pm
Vozilo: Avant2Go

fiatista napisal/-a:nevem jaz ko sem vozil brero 210 km, se mi ni zdelo da nebi nikamor šla, ravno nasprotno, veliko bolje kot naprimer audi a6 2.5 tdi
Jah 2.5 TDI in 2.0 TDI so tko al tko drek motorji, skrajno nezanesljivi.
Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2069
Pridružen: Po Sep 29, 2003 9:28 am
Vozilo: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Q4 GT Junior
Kraj: Brda

žival napisal/-a:Dizel, ki je do 2 jurja obratov mrtev, potem pa ima kar naenkrat preveč moči žal ni tisto kar človek pričakuje od takega stroja. 210ka pa je točno to kar človek od take moči pričakuje. Zvezno vleče od 1500 obratov in ga ne zmanjka do rdečega polja.
Recimo mene pri 200 konjski različici najbolj moti, da enostavno ne moreš speljat 180 stopinjskega ovinka NAVZDOL, pri 30 na uro v 3. prestavi, brez da bi avto protestiral, ravno tako je težko peljat počasnega krožnega v 3....
Je pa res, da avto ne gre slabo, prehitevanje je užitek, samo je pa potrebno vedno biti pozoren v kateri prestavi maš.
Mah, ok, vse "potrpim" , ma da nekdo naklada take neumnosti pa ne.
Avto ima 6 prestav, zato da lahko počasno krožno odpelješ v 1. ali 2., zakaj v tretji???
Sej tudi po 180 stopinjskem odstrem ovinku v hrib , ne moreš v 6....

200 konjska gre definitivno bolje kot 150.
200 konjska gre bolje kot čipana 150.
200 konjska gre bolje kot čipana 150 brez DPF-ja
Čipana 200 konjska brez DPF gre pa še bolše kot 200 original.
Kaj vam ni jasno?
5 cilindrov lepše teče kot 4.
Poraba 200 konjske je večja kot 150.

Ciao Alfista :mrgreen:
Slika
mitoma
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1142
Pridružen: Pe Jul 23, 2010 11:26 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj

200 HP ne gre prav veliko bolje kot kakšna dobro čipana 150 HP,če sploh gre bolje!?
Odgovori
  • Informacija