Zdravo!
Imam alfo 156 1.9 140hp in po čipanju se mi avto meče v zalilni režim, ampak tam 4,5,6 prestava ko ga pritiskaš do konca, skratka ni nekega zaporedja engrat mi ga je vrhlo že tudi v tretji prestavi ko sem se peljal v hrib. Tester pokaže stalno prevelik tlak turbine. Smo očistili grlo, zamenjali senzor pritiska turbine in podobno, vendar vedno isto. A je imel kdo že podobne težave in kje iskati rešitev?
Resitev je v pravilnem cipanju vecinoma. Sploh ce se ti to ni prej dogajalo.
Ce se je pa ze prej pa se ne cipa in se najprej odpravlja napake.
Meni se dozdeva, da limiter ni povisan in ko ga preseze dobis napako.
tyger napisal/-a:Zdravo!
Imam alfo 156 1.9 140hp in po čipanju se mi avto meče v zalilni režim, ampak tam 4,5,6 prestava ko ga pritiskaš do konca, skratka ni nekega zaporedja engrat mi ga je vrhlo že tudi v tretji prestavi ko sem se peljal v hrib. Tester pokaže stalno prevelik tlak turbine. Smo očistili grlo, zamenjali senzor pritiska turbine in podobno, vendar vedno isto. A je imel kdo že podobne težave in kje iskati rešitev?
Kontaktiraj uporabnika TribesMana ,on ti verjetno lahko pomaga!
Zdravo!
Ne prej se to ni dogajalo. Sem pa najprej čipal v slovenij in se je to dogajalo, ko nismo našli napake smo dali nazaj orginalen program. Nato sem šel čipat v avstrijo in se je ponovilo isto, sicer ne takoj. Ja razlika je bila po čipanju, avto je dosti bolj odziven. Nisem več siguren kaj bi zezalo, smo očistili grlo, egr ventil vse je bp, tudi senzor pritiska turbine je bil drugi in isto. Zanimivo pa to, da z orginal programom pa ga ni metalo ven. Mi pa je predhodni lastnik povedal, da ko je on kupil ta avto se je metalo v zasilni rezim tudi z orginal programom, potem pa so samo očistili turbino in je bilo ok. Tako da trenutno nimam več idej.
tyger napisal/-a:Zdravo!
Ne prej se to ni dogajalo. Sem pa najprej čipal v slovenij in se je to dogajalo, ko nismo našli napake smo dali nazaj orginalen program. Nato sem šel čipat v avstrijo in se je ponovilo isto, sicer ne takoj. Ja razlika je bila po čipanju, avto je dosti bolj odziven. Nisem več siguren kaj bi zezalo, smo očistili grlo, egr ventil vse je bp, tudi senzor pritiska turbine je bil drugi in isto. Zanimivo pa to, da z orginal programom pa ga ni metalo ven. Mi pa je predhodni lastnik povedal, da ko je on kupil ta avto se je metalo v zasilni rezim tudi z orginal programom, potem pa so samo očistili turbino in je bilo ok. Tako da trenutno nimam več idej.
Kot sem ti že napisal kontaktiraj uporabnika TribesMana,ker če ti kdo tuki gor lahko pomaga glede čipanja je to on,ker se res razume v te stvari in je čipal že veliko alf na tem forumu in za nobeno ne vem,da bi bili po njegovem čipanju problemi!
Jaz sem svojega Megana čipal pri Tunerc-u pred pol leta..Iz 106 KM na 120 KM in navor iz 240Nm na 280 Nm.Vse zmerjeno na valjih prej in potem.Avto je čist drug,poraba manjša pri enaki vožnji.Skratka sem FUL zadovoljen.Do sedaj se ni pokazala ena sama hiba.
jaka_speed napisal/-a:Jaz sem svojega Megana čipal pri Tunerc-u pred pol leta..Iz 106 KM na 120 KM in navor iz 240Nm na 280 Nm.Vse zmerjeno na valjih prej in potem.Avto je čist drug,poraba manjša pri enaki vožnji.Skratka sem FUL zadovoljen.Do sedaj se ni pokazala ena sama hiba.
Za celih 15 konjev si čipal a ni to mal malo, sploh pa da je avto čist drug sicer pa važno da si ti zadovoljen