-kje dobiti cev z vsemi nastavki in luknjami?
-če je kdo že to naredil kje in seveda za koliko?
-in ali ste filtre shranili ali prodali. Če bi se pri nas zakon npr spremenil in na tehničnem ne bi več veljalo da euro4 ne rabijo fitra? Da filter uničiš in prebiješ se mi zdi bedarija. Verjetno difinicija euro 4 ne rabi, ne pomeni očno-fizično,ampak na merilniku dimčkov glede na nastavljen dovoljeni maksimum po euro klasah?
Cev sem dobil pri stepančiču in sicer originalno. Naj bi bil ta rezervni del za nek skandinavski trg, cena cca 80€. Original ni imela nastavkov za senzor podtlaka ter senzor temperature, oboje so mi naredili pri njih. Zamenjal sem sam, parametre popravil TribesMan.
Filter sem zaenkrat shranil.
Kar se tiče tehničnega tudi jaz čakam da se javi kdo ki je šel čez z cevjo.
Avto dela BP, razlika je občutna. Že ko avto vžgeš, čutiš da ga nič ne duši.
Če imate namen "uničevat" DPF lonec, vam svetujem da ne izpraznite komplet lonca, ampak samo DPF. V istem loncu je poleg DPFja še katalizator. Približno 10cm dolžine na začetku lonca (gledano od motorja proti zadnjemu koncu avta) je katalizator, ostalo pa je DPF filter. Če se odstrani samo DPF praktično ni spremembe v zvoku motorja. Če namestiš prazen lonec ali samo cev je slišat malo razlike v zvoku. Na performanse pa ne vpliva bistveno, je DPF veliko hujša ovira kot katalizator.
Edini problem cevi bi lahko bil pri vizuelnem pregledu na tehničnem, ker bi preglednik hitro opazil, da spodaj nekaj manjka in možno da bi kompliciral...
Jaz bom dal izpraznjen DPF lonec nazaj ravno zaradi tega.
Jaz bom vztrajal na novi cevi in prišparal DPF če bo slučajno treba ga dati nazaj ob prodaji. Če bo pa težil na tehničnemu, mu ga pa tudi lahko gor namontiram.
Še eno vprašanje na hitro...kako bi se obnašala 159-ka z izklopljenim DPF-jem, če bi namontiral nazaj DPF...samo za tehničnega?