Nekateri me poznate, nekateri ne, verjetno vas pa bolj kot jaz zanima avtomobil, ki ga vozim. Da ne bom predolgo govoril, bom kar na začetku prilimal sliko moje 159.
Zakaj sem se odločil za 159ko? Prvi razlog je ta, da rad kupujem lepe stvari, pa čeprav niso tako funkcionalne kot drugi neestetski produkti. Na trgu je precej avtomobilov z zanimivim dizajnom. V fazi kupovanja avtomobila sem seveda moral upoštevati tudi moje finančno stanje. Po urah in urah čepenja pred brskalnikom in odprtim avto.net, sem nekako v ožji izbor potencialnih avtomobilov na prvo mesto postavil Alfo 159, na drugem mestu je sledil Volvo C30 (po možnosti R-line) za tema dvema avtomobiloma pa je nekako sledila velika luknja. Za to luknjo pa še seznam iz BMW serije 3 (bolj ali manj predrag), Volvo S40, Saab 9-3 (seveda z močnim motorjem pod pokrovom). Ne vem, nekako me skandinavci pritegnejo.
Bolj kot sem gledal avtomobile, bolj všeč mi je bila Alfa. Ko sem sam pri sebi prešteval pluse, minuse in ceno posameznega modela, pa mislim da so vsi finalisti popadali in sledil je šoping za AR 159. Po kar nekaj prebranih tem na tem forumu in precej pregledanih strani po spletu, sem se odločil, da si želim avtomobil (159) z vsaj 150KM JTDm motorjem. Bencinska ponudba je žal precej precej okrnjena, tako da je žal prišel v poštev le dieselski motor. Ker bi se naj po poročanju nekaterih lastnikov začele pojavljati težave 159k do letnika 2008 sem na avto.net omejil tudi starost vozila. Na prevožene kilometre nisem bil toliko pozoren, saj za moje pojme mora tak avtomobil zdržati vsaj 300.000km brez večjih težav. Poleg tega pa kdo še verjame našim preprodajalcem o realnih kilometrih?
Ker so avtomobili večinoma tujega porekla, sem seveda razmišljal tudi o uvozu avtomobila iz Nemčije in samo iz Nemčije. Nekako po slišanem in videnem v Italiji, se nisem nagibal v smeri nakupa Italijanskega vozila.
Na forumu je prisoten tudi uporabnik z nickname Žival. Ker sem o njem slišal same dobre stvari sem se na njega tudi obrnil. Povedal sem mu želje in stanje na računu, pa je dejal da ni nobenega problema, da bova že kaj našla. Avtomobil sem začel kupovati nekje maja 2012, namen pa sem ga imel kupiti do oktobra. Tako sem še naprej brskal za 159 in naletel na srebrno limuzino 2008, z 1.9 JTDm 16V motorjem in opremo Distinctive za slabih 10k€. Avtomobil je bil v Nemčiji. Ker nimam nikakršnih izkušenj o uvozu avtomobila, sem se obrnil na uporabnika Žival, ki mi je zanimivo z veseljem povedal vse kar sem ga vprašal, ob enem pa me povabil k sebi da pregledam njegovo ponudbo. Na dvorišču je imel parkirano 2008 sivo limuzino, Progression z, če se ne motim, cca. 40kkm prevoženih. Nekako me ni privlačila notranjost, temna in navadno blago na sedežih. Na dvorišču pa je še čakala črna SW z Elegante opremo, beige alcantaro in 170KM dizlom. Moram reči, da sem se kar hitro odločil, da v Nemčijo ne bom šel :D
No pri njem sem se še enkrat oglasil z sosedom, ki se malce bolj spozna na avtomobile kot jaz. Ugotovil je da je avtomobil bil barvan na obeh bokih in zadaj (nič pretresljivega, nič globokega). Spredaj je bil nedotaknjen, tudi odbijač naj bi bil še tovarniško privijačen (pa že, kaj pa jaz vem). Sledil je avans in nadležno čakanje na avtomobil (dokumenti so bili še v Italiji - ja v Italiji, zarečenega kruha se največ poje). Zgodovina je znana, servisna knjižica potrjena, le računov iz servisa žal nimam. Dobil sem oba ključa, kodo za alarm in avtoradio, ter seveda Italijanska navodila. Glih pomagajo mi kaj... Če mene kdo kaj vpraša, je "Žival" pošten prodajalec. Povedal je kaj je z avtomobilom in kaj ni.
Sledijo razlogi zakaj si lastim ta avtomobil:
Precej uporabna zadeva. Sploh če jo izklopiš.
Takole me pa pričaka vsako jutro:
Za konec pa še nekaj suhoparnih podatkov:
Kupljena je bila, če se ne motim, junija 2012, stara nekaj manj kot 3 leta (sem 2. lastnik). Je letnik 9/2009. Na števcu je v času nakupa kazala 164kkm. Oprema je Elegante, dodatna oprema pa MP3 radio.
Tako na palec ima:
- Dvopodročna avtomatska klimatska naprava
- Tempomat
- Avtoradio z CD/MP3 predvajalnikom
- Aluminijasta konzola
- PDC zadaj
- 17" aluminijasta platišča z 225/50/17 pnevmatikami
- Beige Alfatex oblazinjenje
- Električno nastavljiva ogledala
- Samozatemnitveno vzvratno ogledalo
- VDC z hill-holder
- Elektronski Start/Stop gumb
- Oblika
- Motor
- Notranjost ponoči
- Lega na cesti
- To, da je moja ;)
- Teža avtomobila
- Aluminij na konzoli je mehak
- Mogoče bi lahko malce bolj potegnil :D
- Teža avtomobila
- Tempomat, ki se ga ne da izklopiti drugače kot da stisneš sklopko ali zavoro
- Motor še vedno gre na diesel...
- Teža avtomobila!!!