Pri naši Alfi 156 2.0 JTS Distintive letnik 2002 je trenutno največji problem rumena piskajoča lučka za okvaro motorja, kar se pojavlja že od začetka leta 2010. Na pooblaščenem servisu so poskusili že domala vse, menjali so dva injektorja, menjali so že vse štiri bubine, menjali so senzor za pretok zraka, menjali so že vse 4 svečke, ko pripeljem avto domov, drugo jutro spet tuli.
Vedno se priklopi na tester in ta vedno pokaže, da je premalo vžigov in to na konstantno 3 cilindru, pri čemer so vršili medsebojno zamenjavo bubin na valjih in je bilo kljub temu vedno enako. V zadnjem času je motor nemiren, pogostoma ob mrzlih jutrih, do sedaj je porabil povprečno 1 liter olja na 100 km. Ob zadnjem novoletnem izletu 1140 km, pa sem ob odhodu na pot dotočil olje do maks, ob prihodu domov, pa je bilo potrebno dotočiti kar 2,5 olja Selenia Racing, saj je bilo nivo olja pod minimumom. Pušča tudi hladilna tekočina, tako, da sem ob odhodu dolil kakšnega pol litra, po prihodu domov pa je zopet hladilna tekočina na minimumu, na zadnjem servisu na polovici decembra, pa je bilo tudi dodano kakšnega pol litra.
V avtu so bile tudi vlažna in rosna stekla znotraj, posebej zadaj in ob straneh, saj tudi avtomatska klima in ogrevanje zadnje šipe, ni pomagalo in se to do sedaj tudi ob najhujših zimah in zelo slabemu vremenu ni nikoli dogodilo. Poleg tega, pa se je vsemu skupaj pridružilo tudi nadvse zamaščeno zadnje steklo, kar govori o morebitni napaki na injektorju. Na potovanju je običajno ob zagonu motorja, zopet svetila rumena lučka in opozarjala na nepravilno delovanje motorja. Na servisu so ob zadnjem piskanju zamenjali senzor pretoka zraka, kar pa očitno ni bila prava rešitev, saj je še vedno očitni problem na 3 cilindru. Pri 130.000 km so mi zamenjali tudi prednje diske, ki sem jih moral zaradi tresenja in nemogoče vožnje, po prevoženih 29.000 km ponovno zamenjati, saj mi garancije niso priznali, so mi pa zato znižali cene novo vgrajenih prednjih diskov.
Po preveliko in prepogostih obiskih na servisu, sedaj že upravičeno dvomim v njihovo toliko hvaljeno kvaliteto, njihov tester, njihove nasvete, saj sem v tem času dodobra in kar globoko izpraznil denarnico, ob tem, da osnovnega problema še vedno niso rešili, ob vsem tem pa so se pojavili novi in še bolj problematični.
Pa so poznavalci rekli, da je to najbolje ocenjeni motor Alfe 156, lahko, da je res, samo ga žal, nihče ne zna tako usposobiti, da bi pravilno delal, saj je sedaj njegovo delovanje in njegovo značilno prijetno renčanje, bolj podobno kakšnemu dizlu, kot pa poskočnemu 121 kw dvolitrniku.
Hvala lepa za nasvete, saj verjamem, da je takšnih motorjev bolj malo, pa vedndarle ravno za to, ker je avtomobil vedno redno in pravočasno vzdrževan na pooblaščenem servisu, bi morali biti zelo pozorni in predvsem bolj natančni.