Jest sem kupil sklopko od LUK-a noter pa Valeo lamela, plata ter kosara.
Se prej sem gledal Sachs noter lamela Valeo, plata in kosara Sachs. Sicer nej bi bila plata in kosara od Sachsa boljsa ampak koliko je pa to res pa nevem.
Ena izmed tem kjer ne prides do dna.
@THOR A nisi pogledal linke za lamelo na vrhu? 120 eur imas valeo ali sachs, cena se razlikuje za 10 eur. Meni so rekli da je čist vseeno kaj kupiš, razen če ni ojačana. Sam spet je odvisno koliko gonis avto, tudi ojačana zna it zelo hitro. Kot je rekel Triebes, problem ni v lameli.
Jaz tudi planiram menjat naslednji mesec, vztrajnik tudi.
Sem videl sem Pregledal vse na ebayih in straneh in našel nekaj različnih proizvajalec, čeprav se mi zdi, da na koncu je vse valeo. Torej boš ti menjal vse.Preventivno?
Pij, jej, kavsaj, za delo se ne ravsaj!!!
alfa 33//156//159//giulietta
Jaz kar sem našel sem tudi napisal. Mislim da je v tej temi o sklopkah. Gre pa za kombinacijo zvezde in normalne sklopke... kao kompromis da je še vedno dokaj mehka ob enem pa ojačana. pride pa na žalost cca 450€ v slovenijo iz anglije skupaj s poštnino, kar pa mi ne diši preveč če sem iskren.
Kar se mene tiče dvomim da je problem v košari, to pa iz preprostega razloga ker ko mi 2X,3X zdrsne mi neha drset. Se pravi po moji kmečki logiki ko se segreje neha srat. Mislim da če bi bil problem v potisni plošči bi drselo skos. Tudi nekdo ki je menjal pri Jeršinu za navadno sklopko ni imel več problemov. Pomoje če bi bil problem v potisni bi mu še vedno drselo tudi z novo lamelo. Se pa bojim, da pač menjava za navadno ne bo naložba za 200.000km, ampak prej pol manj, oz. kakor boš z njo delal seveda.
Saj ko menjaš, menjaš potisno in sklopko (ponavadi tudi ležaj, tukaj ga kao ni potrebno,je pa priporočljivo in ga tudi ni v kompletu) dvomim, da je kdo menjal samo lamelo.
Pij, jej, kavsaj, za delo se ne ravsaj!!!
alfa 33//156//159//giulietta
Gledam tudi sklopko od clutch specialist fast road in vidim da je cena že 300€ + poštnina okol 60€, kar je že precej drago. A se splača tolk več dajat za to zadevo, glede na to da navadna stane 150€ nekje?
Koliko res več zdrži ta fast road v primerjavi z navadno, če je avto čipan
Mislim,da če je avto čipan ok , nebi smelo biti težav. Moj npr. je bil čipan že v italiji in to zelo površno. Nova valeo/luk/sach/kawe... mislim,da bi morala biti ok. Bolj me zanima ali menjati ležaj ali ne. Je skoraj dražji od sklopke.
Pij, jej, kavsaj, za delo se ne ravsaj!!!
alfa 33//156//159//giulietta
Ce lahko das se tistih 200 E za lezaj, dej. Jest sem menjal vse v kompletu (lezaj, sklopka, vztrajnik) ni blo poceni
Ceprav bi lahko kaj izpustil, samo vsaj ves pri cem si.
Sicer sem imel po mejavi dodatne tezave, ki jih bom resil ta teden niso pa vezane na robo kakor sem mislil.
Jaz imam od clutch specialists sklopko (v v6) naj bi bila ojačana košara in imam tudi 5 peresno lamelo, ki pa ima fedre tako da se da dokaj normalno dozirati. Zadovoljen k pr norcih
Tribes mislim da je imel/ima fast road, bo pa sam povedal (moja je race)
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
takoj zatem sva čipkala s Trajbsom, in od takrat špila
pa ne šparam, ko se peljem se ..peljem..
sem pa prevozil s to sklopko 14kkm, se je pa čutilo, da je malenkost trša
vztrajnik je pa tudi priden - naj tako ostane
Zadnjič spremenil Gregson007, dne Po Jan 14, 2013 9:35 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Vztrajnik mi malo ropota, ne preveč, ampak ropota. Sklopka drži dobro, ampak ko ga malo pritisnem v dolgem klancu tam čez 150, čez kakšno minuto začne malo po lameli smrdet. Pedal je malo trd. Moja je 120 ks, čipana pri Triebesu. Tko da, ni nujno, ampak želja je
Fast road je OK sklopka, samo življenska doba je na koncu tam tam kot originalna. Moja je po ~120kkm začela občasno zdrsovat. Je pa res da je zdaj navora velik več kot original.
Posebej rada drsi po daljših vožnjah po AC. Če je večina voženj po lokalnih cestah, ali pa po mestu ni problema. Potem pa naredim 300km po AC in začne ob močnem pospeševanju zdrsevat...