ali morda kdo ve, kje lahko dobim rabljeno (a dobro) volansko letev za Alfo 166 letnik 2000. Malo me že moti, ker pri vožnji po grbinah ali luknjah že kar precej poka. Najlepša hvala in lp
če ti poka, je lahko kriu končnik, puša v volanski letvi ali použ, tam kjer se združi volan in letev. če pelješ popraut (recimo, k enmu domačmu mehaniku, ki se na to spozna), bi te pomoje prišlo enako ali celo manj kot druga letev, sam s tem da maš zanič deu nov, v rabljeni letvi pa nkol neveš kdaj ti spet začne pokat.
sem bil pri mehaiku, je vse končnike pregledal, roke, stabilizator, itd.. , je dejal, da je treba zamenjat letev, da se kao ne da popravt niti obnovit. Morda bo treba k drugemu mehaniku za drugo mnenje?
Uf ne želiš si kupovat nove volanske letve.Ko sem jo jaz iskal za 145-ko so na triglavu rekli, da je okrog 150.000 nova.za 166-ko je verjetno cena še občutno višja.Obnovljena pride mislim, da okrog 60.000+.Prodaja jih pa en tip iz Vrhovcev(lj).Evo sem našel 2 firmi: SERVOCOM (Vrhovci - kolajbova ulica 20, 01/256 41 21) in HELICA (Središka ulica 4, 01/540 44 34).
Ali poka če na mestu volan premikaš levo desno, ali stvar poka samo pri vožnji čez grbine. Če slednje potem ni problem v volanski letvi ampak v rokah (gumicah).
Ker se splača najprej roke zelo dobro pregledat in po potrebi zamenjat (ponavadi so vzrok za pokanje), kot pa dati +1000 € za novo letev.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Najlepša hvala za dodatne nasvete. Odšel sem namreč k drugemu domačemu mojstru in je tudi trdil, da je volanska letev. Potem sem odšel še k podjetju, ki se ukvarja s tehnologijo podvozij (hehe) in glej ga zlomka: sploh ni bila volanska letev, ampak desni stabilizator. Ko so domači mojstri premikali volan, roke itd, so to delali pri ugasnjenem motorju in pri ugasnenjem je bil luft v letvi. Ko pa so pri podjetju za tehnologijo podvozij prižgali motor in se je vključil servo, v volanski letvi ni bilo več lufta. Zato so vzeli dol stabilizatorja in desni je imel luft. Ekola, zdaj je vse OK.
Cena obnovljenega stabilizatorja pri Vargalantu je bila cca 5.000 sit in delo 5.000 Sit. Cena za obnovljeno letev pa je 54.000 + delo mehanika (ki pa je kar obsežno, vsak po predračunu domačega mojstra, cca 10 ur dela). Hvala še enkrat in lep pozdrav