ledice brlijo ker skoznje teče nekaj dest mikroamperov mirovnega toka polprevodniških stikalnih elementov.če vzporedno na ledico prilotaš en upor od 1-2-3 kohma (z 1k5 nimaš kaj zgrešit) ne brlijo več.elektronika ima delovno točko nastavljeno na upornost filamenta žarnice ki teh nekaj dest mikroamperov niti ne čuti kot potrebo po svetenju,ledica pač.
ne,canbus ledice ti ne bodo brlele,ker imajo vzporedno prilotan upor ali več v skupni vrednoti okrog 200 ohmov,te pridejo bolj v poštev pri pozicijskih lučeh t10.za kabino bo nekaj kiloohmov kot sem napisal, ker toplote res ne rabiš proizvajat v notranji razsvetljavi.je pa na forumu že bilo govora o led notranji razsvetljavi za 159 z enakimi ugotovitvami,poiskat moraš pać prag ko proizvajaš čimmanj toplote.reostat tukaj zelo pomaga če ga imaš in če ti elektrika ni tuja.
Tole tudi jaz že nekaj časa planiram. A bi lahko kaj več napisal.... In poslikal kako je bilo z montažo in kako si zadovoljen?
Aja, a ti je poslal v Slovenijo?
Tole tudi jaz že nekaj časa planiram. A bi lahko kaj več napisal.... In poslikal kako je bilo z montažo in kako si zadovoljen?
Aja, a ti je poslal v Slovenijo?
Alfista,
slik med montažo nimam, sicer je le-ta preprosta in hitra (plug&play). Mi je pa moral avtoelektričar zvezati elektriko. Zvezal mi je tako, da je odstranil rele za meglenke in nadomestil z drugim. LED luči zagorijo ob kontaktu (ni potrebno užigati luči ali pozicijskih), ima pa še eno stopnjo svetilnosti, ki jo prižgeš s stikalom za meglenke, vendar morajo goreti vsaj pozicijske (isto kot pri meglenkah), a njihova svetilnost ni na ravni meglenk ob megli (te pa tako ali tako nikoli nisem imel prižganih).