Vozim 156 2.4 z starim 100kw motorjem in imam sledec problem.Motor vecino casa deluje normalno,na momente pa postane len)moc ima ampak se nerad zavrti) in med 250o in 3000 rpm mi zadeva komaj opazno pocuka.
Ko pa prestavim nizje in nabijem obrate na 4000rpm mi nakratko posveti lucka za sobe in avto po tem normalno vlece.Obcutek je tak kot bi bilo nekaj zamaseno, na obratih se prepuca in vlece normalno.Res pa je da je moj stil voznje(relacija po lokalnih cestah) max 2500rpm.Je morda to krivo, je treba zadevo veckrat prepucat?Ker pa je moje znaje o dizlih samo teoreticno iz sole(knjige) me zanima ce je imel kdo podoben problem in kaj bi to bilo?sobe, tlacna crpalka, naftni filter?Ali nekaj cisto drugega....
Tebe zafrkava pritisk turbine. Kadar cukne je pritisk premajhen, ko pa zasveti lučka pa je pritisk prevelik, vendar se pri starih avtih napaka resetira takoj ko pritisneš sklopko.
Pregledat boš moral kakšno je stanje v sesalnem kolektorju (lahko da je zabasan od saj), potem poglej kakšno je stanje okoli wastegate ventila na turbini, lahko da je tudi kaj narobe s senzorjem tlaka turbine (vsaj očistit bi ga bilo dobro)...
Cev turbine od interkulerja do motorja je nekaj krpana, mam itak namen dat inox cev namesto krpanega dela.Upam da je res samo v tem problem.Kaksen fi inox cevi bi bil primeren za stukanje?
Malenkost večji kot je notranji premer gumijaste cevi, tako da bo šlo na tesno gor, pa dobro je imet kak rob gor narejen (navarjen ali vtisnjen), da ne pade pol cev dol čez čas.
Živjo. Na Alfi 156 2.4 jtd 20V imam problem in sicer cukanje. Lučka za motor in to cukanje je prisotno že od nakupa avta. Mehanik je sumil da je avto čipiran, zato je električar v računalniku spremenil parametre, motorna lučka je izginila, cukanje pa ostaja (mogoče je malo bolje, ampak za malenkost). Najbolj se čuti v 2. in 3. prestavi od cca 1700 do cca. 2100 obratov, v 4. prestavi je občutno bolje, v 5. in 6. pa se ne čuti praktično nič. Je pa tako da se to cukanje včasih bolj čuti, včasih manj.
Drugače alfa potegne normalno.
LP