Motor Control System Failure (M.C.S.F.) - 1.9 16V JTDm

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

alfa111
Alfist
Alfist
Prispevkov: 283
Pridružen: To Apr 13, 2010 11:23 pm
Vozilo: ex 156 2.0 selespeed
156 SW 1.9jtd
156 1.9 jtd

Gregson007 napisal/-a:jah, na Alfa-napkah se učimo.

sej če se ti bo pa to ponovilo in potem vedno pogosteje je pa opcija menjava teh konektorčkovz unimi starejšimi, iki se bolj zapnejo in tujdi kablovje je bolj debelo
Če nič drugega za v bodoče vemo kje najprej iskat :D
Uporabniški avatar
Miico
Alfist
Alfist
Prispevkov: 270
Pridružen: Če Dec 15, 2011 10:28 pm
Vozilo: 159 2.4 JTDm SW 154kW TI
Kraj: Laško

Avto cuka in neenakormerno teče pod prostim tekom
Tester pokaže injektor na celindru 3.

Verjetno je to ista napaka s tem konektorjem na injektorju 3 kajne? :mrgreen:
No turbo, no fun !
NejcKo
Alfist
Alfist
Prispevkov: 328
Pridružen: Sr Jun 13, 2012 3:42 pm
Vozilo: Alfa Romeo 156 2.4 jtd 20v
Kraj: Depala vas

Zbriši post, nekaj zastekalo
Zadnjič spremenil NejcKo, dne Ne Jan 13, 2013 7:23 pm, skupaj popravljeno 3 krat.
NejcKo
Alfist
Alfist
Prispevkov: 328
Pridružen: Sr Jun 13, 2012 3:42 pm
Vozilo: Alfa Romeo 156 2.4 jtd 20v
Kraj: Depala vas

zbrisi post please, neki je zastekalo
Zadnjič spremenil NejcKo, dne Ne Jan 13, 2013 5:31 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
NejcKo
Alfist
Alfist
Prispevkov: 328
Pridružen: Sr Jun 13, 2012 3:42 pm
Vozilo: Alfa Romeo 156 2.4 jtd 20v
Kraj: Depala vas

zbrisi post please, neki je zastekalo
Zadnjič spremenil NejcKo, dne Ne Jan 13, 2013 5:31 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
NejcKo
Alfist
Alfist
Prispevkov: 328
Pridružen: Sr Jun 13, 2012 3:42 pm
Vozilo: Alfa Romeo 156 2.4 jtd 20v
Kraj: Depala vas

Js sm se pa neki igrov z varovalkami, pa je potem pokazalo to napako na motorju... Zdj me pa zanima, če kdo ve kaj v tem primeru. Namreč zgleda sm potegnu vn narobno varovalko, k sm pa pogledu varovalke, so pa vse ok!

Pomoč zaželjena
Zadnjič spremenil NejcKo, dne Ne Jan 13, 2013 7:22 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
NejcKo
Alfist
Alfist
Prispevkov: 328
Pridružen: Sr Jun 13, 2012 3:42 pm
Vozilo: Alfa Romeo 156 2.4 jtd 20v
Kraj: Depala vas

avto v prostem teku normalno deluje, pa tudi ko se peljem ni nobene spremembe. Tako da sem verjetno odstranil kaksno nepravo varovalko, in mi je pokazalo to. Več pa nemorem povedati, ker nimam racunalnika, da bi stvar priklopil. Bom pa probou se drug akomulator gor dat, da vidim, ce bo problem rešen. Upam da nism kej skuru, z menjavo varovalk :(

Ma kdo v okolici domžal računalnik, da priklopimo to zadevo in pogledamo, kaj je dejansko narobe?
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

Upam, da nisi imel kontakta, med tem, ko si varovalke ven jemal.
Včasih je zelo fajn imet radio prižgan, ko kaj delaš pa pač "pozabiš na kontakt" in potegneš varovalko ven, radio vgasne, lučka v armaturki pa ne več :lol: ... in smo že na testerju in brišemo napake =D> #-o
Če gre vse kot treba je morda samo potrebno napako zbrisat, da ne vklaplja lučke. Drug akomulator tega sigurno nebo rešil :wink:
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
NejcKo
Alfist
Alfist
Prispevkov: 328
Pridružen: Sr Jun 13, 2012 3:42 pm
Vozilo: Alfa Romeo 156 2.4 jtd 20v
Kraj: Depala vas

Točno to je bilo ja, je majster reku da nej se vozm ene 3-5 dni, če pa nebo zginila pa naj pridem in bo resetirov.
rastek
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 65
Pridružen: Pe Dec 24, 2010 10:40 pm

Meni se pa pojavlja MCSF na 156 FL 2.4 jtd 20v. In sicer pojavi se naključno pri pospeševanju (polni plin), napaka je P0238 - Boost Pressure (4) (FES). Avto pade v rezervni način dokler ga ponovno ne vžgeš, kljub napaki potem gre normalno. Napako se da izbrisati vendar se v roku par dni spet pojavi ( do zdaj se je 2x v 14 dnevih). Kaj bi to lahko bilo? Tribes? :)

hvala
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Nekaj je narobe s kontrolo pritiska:
- fuč senzor pritiska (malo vejretno, ampak lahko ga spucaš...)
- nekaj narobe s turbino (zapacane lopatice)
- kakšna preperela vakumska cevka
- fuč vakumski ventil

Treba bo pogledat kaj mu fali :)
rastek
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 65
Pridružen: Pe Dec 24, 2010 10:40 pm

Hvala za hiter odgovor.

A se da vzrok locirat direktno preko računalnika (merjenje parametrov med vožnjo) ali je pač treba mehansko se lotit?
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Ma to je vse tako povezano med seboj... težko boš točno določil preko računalnika.

Najbolje da se lotiš in pregledaš tiste komponente ki so poceni za popravit in enostavno dostopne. Če pa ne bo bolje potem pa... :)
Uporabniški avatar
folc
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1356
Pridružen: Ne Jul 01, 2012 6:32 pm
Vozilo: AR 156 SW 1,9 JTDm 110kW 150KM l'05
Kraj: Nekje med NG in Tolminom :)

jaz imam isto napako ... a začuda sedaj se mi že par mesecev ni pojavila ...
baje naj bi bil vakum ventil ... opažam pa da ko je dež in avto na dolhi vožnji mi pri polnem plinu ali pri dolgem rahlem pospeševanju javi to napako ...
ko bo topleje bomo cevke menjali :D
Alfa Romeo .. time to stop looking and start touching :D
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Če se to dogaja samo v mokrem... zna bit kej narobe z vakum ventilom... oziroma, tam na vakum ventilu je en mikro filter za zrak... če tisto kej nagaja potem pridejo vodne kapljice v ventil in maš... :D
Odgovori
  • Informacija