THOR napisal/-a:Men je sklopka crknila (zlomilo jeziček ležaja) pri 156, ko je avto imel okoli 300k. No na števcu je blo 240k + če so kaj zbijali pred mano
Ti si pa kar divji pri speljevanju
No na 159 imam sedaj 150k realnih in mi v 5,6 kdaj spodrsne, ker je avto preveč čipan. Drugače je ok. Bom jo pa kar menjal verjetno že drugi teden.
Ni bil problem pri speljevanju, ker ko je mehanik sklopko vzel ven je bila kot nova, počil je jeziček nekje med košaro in ležajem, potem pa kabum
sklopko
poštnina je cca 55 funtov neglede al kupiš 1 al 5
če sva dva je že pol ceneje
pa če sva dva lahko pokličem pacienta pa ga vprašam če bi dal kaj skonto za zapufane državljane.
Edinole, ce se v prihodnosti odlocim se povecat konje in navor, potem morem dat noter nekaj boljsega in mocnejsega. Tole je samo 15% mocneje, tako pravijo, koliko je pa res ga pa vedi.
Se bom raje z mojo tastaro poigral. Mocnejse fedre noter pa ojacat kosaro.
Pri nas mislim da lahko kar pozabiš... druga opcija je pa clutch specialists... ali pa na ebayu iz italije se tudi dobi ojačane košare.
Problem je da tudi te ojačane košare ne zagotavljajo dolgoživosti. Moja je po 120kkm začela drset, ok avto ima 400Nm, samo vseeno original sklopka na nečipanem avtu pa je zdržala 135kkm.
To ni ravno fer primerjava Mene bolj zanima koliko bi original/navadna sklopka zdržala na tvojem avtu v primerjavi s fast road...takrat bi tudi lažje ocenil, ali se splača plačati 200€ več za sklopko od Clutchspecialist v primerjavi z navadno.
Bom malo pobrskal
Axi je postavil pravo vprasanje, na katerga je sicer tribesman ze odgovoru. Precej vec navora kot serijsko in cc 120 tisoc, navadna verjetno niti pol od tega nebi zdrzala.
Zdej pa od lastnika odvisno kaj in kako.
Meni je jasno visje kot gres vec in pogosteje bos menjal, nobena stvar ni vecna.
Ubistvu kakor jaz vidim (in tudi ostali s katerimi se pogovarjam, ki smo v tem poslu), pri alfinih sklopkah ni problem potisna sila sklopke ali pa obrabljenost lamele sklopke, ampak dejstvo da s časom vzmet v potisni plošči popusti in potem začne kuplunga drset. Tako da je čisto vseeno katero varianto boš vzel bo zdržala ene dobrih 100kkm. (to velja za 156 in 147... 159 je druga zgodba)
Da ne bo pomote na maree 2.4 jtd nacipani na 160 KM imam valeo sklopko in ze 150.000 km pa se nic ne drsi, dela k sus. To je zagotovo bil najboljsi Italijanski avto