Razlik med različnimi 1.9 JTDji je ogromno... in je daleč samo od optimizacije elektronike. (tudi pri VWju je isto, in ko vas začne kdo prepričevati da je 105 konjski 1.9 TDI isto kot 150 konjski, samo z drugačno nastavljeno elektroniko, ga dajte v mojem imenu po zobeh...)
Druga stvar pa je tudi kvaliteta "remapa". Zadnje čase sem imel priložnost potegniti dol programe iz čipanih avtomobilov in večina čipov je na ravni malce boljšega tuning boxa. Problem je ker so ljudje leni in se jim ne da ukvarjati z detajli... na koncu pride do tega da se v parih bistvenih mapah povečajo stvari za 5-15% in zapišejo nazaj v ECU. In to je isti šmorn kot bi dal gor tuning box.
Jaz priporočam da se pozanimaš kako so ljudje ki so čipal zadovoljni, in se na podlagi tega odločiš kam boš peljal.
Po mojem mnenju je največ vredno koliko izkušenj ima tuner z določenim motorjem. Pri VAGu ni problema, ker jih obvlada skoraj vsak, ki zna vsaj približno tunat, tudi na internetu je ogromno informacij o čipanju VAG motorjev. Pri JTDjih je zgodba veliko drugačna. So bolj redki, in tudi najti kakšne detajlne informacije je praktično nemogoče. Tako da na koncu ostanejo samo izkušnje... tukaj pa jih imajo nekateri več, nekateri manj, nekateri pa premalo
Mislim da je splošno prepričanje da Senica dela dobre stvari za JTDje...