letnik 2007, 180kkm, bosch crpalka tuli, ko das malo gasa se malo umiri in spet zacne.
Koliko stane nova in koliko obnova?
Koliko casa bo se tulila? mozno da je samo lezaj?
Po obisku pri tribesu sva ugotovila da pri visjih obratih (2000-3000rpm) pumpa daje premal pritiska. Pred kaksnim tednom sm dobu tut H.E.C opozorilo in safe mode zaradi iste tezave, torej avto pod polnim gasom na AC. Witboy je ponudil rabljeno pumpo za sprejemljivo kolicino denarja. A obstaja kje kaksen nacin da se nadomestna pumpa preveri oz testira njeno delovanje, preden se jo odlocim dat v avto?
Za odgovore se vam vnaprej zahvaljujem, lp.
P.s. gre se za 159 1.9 jtdm 16v, 2008 letnik.
Sm klicau en servis v mengsu, 60€ za testiranje. Je pa bolj kot ne igra na sreco tole. Ce ne bo slo cez pac obnovim in je to to.
Sm pa klicau na se en servis za bosch pa so mi trdili, da testiranja v sloveniji sploh ni ampak da posiljajo na poljsko...
mercury1946 napisal/-a:Sm klicau en servis v mengsu, 60€ za testiranje. Je pa bolj kot ne igra na sreco tole. Ce ne bo slo cez pac obnovim in je to to.
Sm pa klicau na se en servis za bosch pa so mi trdili, da testiranja v sloveniji sploh ni ampak da posiljajo na poljsko...
Seveda ni testiranja v slo...kje pa. Seveda da pošiljajo na poljsko, od koder seveda naročijo obnovljeno pumpo, tvojo staro jim pa pošljejo na poljsko zaradi vračila kavcije. Tebi pa nabluzijo,da je tvoja pumpa bila švoh in da so jo obnovili. Seveda vseskupaj naredijo za kilo suhega zlata. Najdi konkreten servis za pumpe, pa ti jo bojo obnovili, če sumiš,da je zadeva tako slaba in ni napaka kje drugje.
Nazalost nimam izkusenj s tem, zato cist mozno da bi me nategnil na suho. S tem namenom sm pa tut klicau naprej servise in vprasau kako je s tem. Uzeu bom rabljeno pumpo, nesu na servis na test, ce bo testiranje v redu jo spravim v avto in je to to, ce ne bo pac pljunem denar za obnovo. Diagnostika je pokazala napako na common rail pumpi, ko je biu avto na racunalniku in smo pospesevali od 1500-4000 obratov je na obmocju od 2500-3000 obratov kazalo nizji pritisk goriva kot bi bilo normalno.
Ti le glej,da te ne bo nakup rabljene pumpe nakonc dražje prišel koštat, kot da daš svojo obnovit. Pri svoji pumpi veš kaj je narobe, pri rabljeni pa maš še extra strošek rabljeno pumpo + test in če ga pumpa ne opravi uspešno, sledi še obnova le-te. Je pa vsekakor zelo dobro preverit vse okoli vbrizga, ker ni pogoj da je pumpa defektna in ni sposobna pumpat pritiska. Same diagnostike preko kompa ni problem nardit, treba je ugotovit pravi vzrok za premalo pritiska. Tle je lahko zrak v sistemu, slab filter, defektne dize, slab regulator, slab senzor pritiska, ali pa napaka v elektro napeljavi.