Upam da se ta tema ne bo preveč ponavljala - sem sicer gledal neki strani nazaj a nisem opazil podobne.
V ponedeljek grem nabavit 164 2.0 (4 cilindri) - navadna torej. Zanima me na kaj vse moram bit pozoren. Imel sem že 3.0 - torej me zanima bolj v smislu mašine. Je l.93 (kot večina), z avtomatsko klimo in itak ostalo opremo.
Torej - težave ki jih te mašince "rade" imajo. Hvaležen bom tudi kakšnega drugega nasveta - karoserija, volan, podvozje...
Mašina na ketno.. nimaš kej gledat razn to če je kej mastna od olja. Karoseija isto kot pri drugih avtih.. sepravi robove, pragove, pod tapetami spodaj prtljažni prostor, predna vezna stena ( če je bil sesut kdaj) itd... ne se preveč navdušit ko boš tja prišel ker drugače ne boš mogel nižat cene.
Bi moral pazit na kakšne posebne zvoke motorja pri posebnih obratih...?
Kakšni problemi z menjalniki? (3.0 ima očitno preslabega, pa neke probleme s sornikom - sem sesul 2 menjalnika takrat). Glede rje me ne skrbi preveč ker za moje pojme ti avti niso znani da bi bli posebej podvrženi temu. Prevoženih ima cca 150k.
Če bo avto ok, pol se bo moja 75 prodajala (ni še nujno resničen podatek). Je dobro ohranjena, čeprav letnik 89 (tisti na Boču ste jo videli). Več o tem itak v ponedeljek.
Predvsem poglej zracnost raznih gumic v podvozju in rok, pod havbo malo poglej, preperelost vzigalnih kablov in raznih cevi(predvsem bencinskih). Kot je ze laser omenil, poglej ce je masina mastna sploh okoli verige rado spusti tesnilo. Malo poslusaj motor in probaj avto vzgat ko je hladen.
Absolutno sprobaj avtomativno klimo, ce se spreminja smer pihanaj in temperatura (toplo/mrzlo) zloglasni boschevi koracni motorcki so casovni samomor za menjavat, probaj sklopko, ce se pedal normalno vraca ali se mogoce malo zatika pri povratu ali celo ostane pritisnjen. sprobaj se ABS.
Kar se tice karoserije ponavadi res ni nekih posebnih problemov, razen enega. Poglej pod nosilcem za akumulator oz tam okoli ce je kaj zarjavel, namrec dostikrat se zgodi, da prejsnji lastniki poskodujejo plasticno opdlogo, ki je namenjena odtoku kisline iz akumulatorja in se lahko zgodi, da je tisti kos cel pregnit. Poglej se zadnji most koliko je kej rjav, ker so se pri dolocenih serijah razcvetel kot marjetice. Kej druzga se pa vec ne spomnem.
Drugace pa glede 3.0 in menjalnikov, prvic slisim da so slabi, meni so se zdeli dokaj dobri(sploh tisti v QV z malo krajsim hodom), imel sem dve 164 3.0 in v obeh je delal menjalnik brez problema tudi nikol nisem slisal, da bi se komu raztrescil.
To s sklopko me zanima. Pred kakega pol leta sem gledal eno v Krškem. Tip je prodajal neko razvalino od zelene 2.0 alfe 164 in jo oh in sploh hvalil. O stanju ne bi kaj posebnega - samo to, da so svetile lučke v armaturki za katere sem sploh pozabil da obstajajo. je bil kot kaka novoletna jelkica - in ni delal ne servo, ne ABS, volan je vleklo, delale so kvečjemu zavore na 2 kolesih, ročne itak sploh ni blo, o klimi ni blo govora, prtljažnik seni odpiral,.... V glavnem - vseeno sem šel z njo na poskusno vožnjo (ker sem pač tako daleč prišel gledat) in naenkrat mi pri menjavanju navzgor 3 - 4 ostane pedal not, avto pa v brzini!!!! Hvala bogu da je bla cesta prazna! Pa kakih 300 metrih počasi zleze pedal spet ven in vse normalno. Pripeljem avto nazaj tipu pred hišo in se spet malo zajebavam s pritiskanjem sklopke - in ob 10× pritisku na pedal mi je 2× ostal not, avta pa med tem ni šlo dat v brzino. Kaj je v tem primeru pokvarjeno. Samo tako za info - ker si me spomnil ko si omenil.
Verjetno primarni cilinder sklopke(sekundarni grejo bolj poredko), na obeh 164 sem ga menjal , skrajno nadlezna stvar. Ni pa zelo drag okol 7 jurjev + kak liter zavorne tekocine in delo - jaz sem ga kar sam na parkingu. Ni pa najbolj prijetno delo saj je tezko dostopen in zahteva precejsnje zviranje.
Se pa splaca, ce ze delas kaj okoli hidravlicne sklopke, zamenjat se fleksibilno cev, ki pelje od pozarne stene nekje do sekundarnega cilindra. Ce se po tem se vedno kaj zatika ali pa gre bolj na trdo je treba porihtat se sekundarni cilinder za katerega se pa dobi tudi kit gumic tako, da se ga da obnovit. Odzracevanje sistema je upam, da samoumevno, vijak za odzracevanje je na sekundarnem cilindru.
Unicorn napisal/-a:To s sklopko me zanima. Pred kakega pol leta sem gledal eno v Krškem. Tip je prodajal neko razvalino od zelene 2.0 alfe 164 in jo oh in sploh hvalil. O stanju ne bi kaj posebnega - samo to, da so svetile lučke v armaturki za katere sem sploh pozabil da obstajajo. je bil kot kaka novoletna jelkica - in ni delal ne servo, ne ABS, volan je vleklo, delale so kvečjemu zavore na 2 kolesih, ročne itak sploh ni blo, o klimi ni blo govora, prtljažnik seni odpiral,.... V glavnem - vseeno sem šel z njo na poskusno vožnjo (ker sem pač tako daleč prišel gledat) in naenkrat mi pri menjavanju navzgor 3 - 4 ostane pedal not, avto pa v brzini!!!! Hvala bogu da je bla cesta prazna! Pa kakih 300 metrih počasi zleze pedal spet ven in vse normalno. Pripeljem avto nazaj tipu pred hišo in se spet malo zajebavam s pritiskanjem sklopke - in ob 10× pritisku na pedal mi je 2× ostal not, avta pa med tem ni šlo dat v brzino. Kaj je v tem primeru pokvarjeno. Samo tako za info - ker si me spomnil ko si omenil.
To z WD 40 je pa res zanimivo - še nikoli slišal. Če je samo to, potem dobro. Sem pa prepričan da če se mi na poskusni vožnji zgodi kaj podobnega, da ga po vsej verjetnosti sploh ne vzamem in raje dobim drugega.
Čisto zaradi preprostega razloga. Če se nekomu dogaja kaj podobnega, pa mu ni toliko do avta da bi to rešil, potem zagotovo ne ravna najbolj lepo z avtom.
robi2000 napisal/-a: Na zgornem delu menjalnika je odprtina, zadelana z gumjastim čepom. Gumico, odstraniš in pazi ,da ne sprejaš po lameli. LP.
Zdejle se mi sicer res ne da it pogledat v avto ampak kaj se potem s tem sprica? potisni lezaj? ni mi cisto jasno, ker to se dogaja zaradi napake v hidravlicnem delu, ce seveda govorimo o isti stvari ...