DPF ima samo en namen, loviti mikroskopsko majhne saje in jih skuriti v ljudem bolj prijazne spojine. Te saje se namreč rade lovijo v vaša pljuča in dokazano je da rade povzročajo "kleščarja".
EGR ima drug namen, zmanjšati količino NOx plinov (ki povzročajo smog in tudi kleščar jih ima rad).
Na tehničnem pregledu pri dizlih preverjajo samo sajavost izpušnih plinov. Vse ostalo se mirno ignorira zaenkrat.
Ni pa nujno da bo tako ostalo, če bodo recimo uvedli testiranje NOx plinov, bo štala, ali pa merili izpuste na obremenjenem motorju (o tem se veliko govori)...
Ker so normativi za starejše avte zelo ohlapni, recimo Euro 3 in Euro 4, boš prišel čez tehničnega tudi brez DPFja, saj lahko Euro 4 normo dosežeš dokaj komot brez DPFja.
Izklopljen EGR pa sploh ne vpliva na sajavost, kvečjemu izboljša stanje (manj saj), tako kar se tiče EGRja pa tehničnega je 1x1 da bo šel z blindiranim vedno lažje skozi (razen če uvedejo testiranje zgoraj omenjenih NOx).
Pri DPFju in euro 5 normi pa je že malo drugače. Namreč Euro 5 norma ima omejitev 5x manj saj kot Euro 4 (0,005 vs 0,025, euro 3 pa 0.05). To je pa že konkretna razlika. In če je šlo pri Euro 4 brez težav skozi če nisi mel DPFja, bo pri Euro 5 hudičevo tesno. Oziroma če z avtom ne bo vse perfektno bodo problemi (sploh injektorji bodo kritični)
Drugače pa DPFje odstranjujejo tudi na drugih znamkah, ki imajo Euro 5 motorje, samo je pa res da večina še sploh ni šla prvič na tehnični pregled, ker so prva 4 leta oproščeni (euro 5 norma je pa obvezna od 2009 naprej). Tako da "živi bili pa videli".
Pa držat pesti, da ne bodo spremenili način testiranja izpustov.