Povečanje moči/ Chip tuning: JTDm - AR 159/ Brera/ Spider

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Jurvesen
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 14
Pridružen: Ne Jan 05, 2014 2:35 pm

pol pa še original sport zadnji lonec gor, pa je slika popolna ..pa čepke za ušesa .Baje, da obstajata dva različna zadnja lonca (ne samo zaključka cevi)za 2.0, tako mi je reku na uradnem...

Buri kot si napisal je res na spletu zelo malo napisanega okoli odstranitve.. ker ta avto brez dpf-ja bi se lahko kamot vozil z 6,0-6,5 porabe na 100 km in mel seveda še boljšo odzivnost kot jo že ima. Ok , malo je kriv tudi na dolgo izračunan menjalnik, ki pa spet govori v prid porabi.
Jurvesen
Uporabniški avatar
colibry
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3840
Pridružen: Pe Feb 04, 2005 5:02 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

B_U_R_I napisal/-a:Jaz mislim, da te drugega nima kaj skrbeti pri odstranitvi, razen tehnični. Motor je že EURO5 in so malce strožje zahteve, ne vem pa koliko se pozna, če se DPF odstrani.

Tudi sam razmišljam o odstranitvi, preiskal sem pol interneta pa razen v UK nisem še našel, da bi odstranjevali na 2.0 JTDm. Tam gre tudi skozi MOT test (ekvivalent našemu tehničnemu pregledu), samo ne vem kako tam preverjajo in kako pri nas.

Kar se tiče odzivnosti pa verjetno tako hude razlike ne boš opazil, glede na to, da imaš že čipirano. Večja razlika bi bila, če bi šel iz stock. Torej, da bi odstranil DPF in hkrati povečal moč.
Ce je sel v UK cez MOT ki je 10x bol zahteven od nasega potem ni skrbi da pri nas nebi sel skozi....
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

UK MOT je daleč od tega da bi bil bolj zahteven od našega...
tomasso
Alfist
Alfist
Prispevkov: 416
Pridružen: Ne Jan 05, 2014 11:01 pm

Avto po odstranitvi DPF ni nič bolj glasen. Glede izpustov pa: malo potrpljenja do junija prosim.
Uporabniški avatar
colibry
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3840
Pridružen: Pe Feb 04, 2005 5:02 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

TribesMan napisal/-a:UK MOT je daleč od tega da bi bil bolj zahteven od našega...
Imam kontakte z enim anglezom ze dolga leta in se je mocno nasmejal ko je bil na dopustu pri meni in odsel z mano na tehnicni pregled....

Popravljam pa svoj prejsn post. Ni bolj zahteven je pa ultra bolj podroben in natancen pregled kot pri nas...
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

še enkrat napišem.
Praviloma 2.0 jtdm euro 5 brez dpf NE gre čez tehničnega - uradno. Pade na meritvah, ker so normativi bistveno višji kot pri euro 4 1.9 in 2.4 jtdm.
Če pa se kdo znajde, kar pri nas ni nobena redkost je pa druga stvar, samo da ne bo kdo pisal, da je šel uradno čez.
Roko na srce, zavisi pa tudi od nadzornika na tehničnem. Jaz sem moral npr. kupiti novo prvo pomoč ,ker mi ni poštemplal papirjev, ker je bila prestara.
Uporabniški avatar
B_U_R_I
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1017
Pridružen: So Jul 13, 2013 12:18 pm
Vozilo: AR 159 SW 2.0 JTDm

alfasan, kdo pa je šel probat na tehničnega brez DPF z 2.0 JTDm? Imaš kakšen kontakt? Me par stvari zanima ...
tomasso
Alfist
Alfist
Prispevkov: 416
Pridružen: Ne Jan 05, 2014 11:01 pm

DPF ima nek namen, ne bi ga vgrajevali če bi avto brez tega dosegal blesteče okoljske normative.
Tudi EGR naj bi imel takšno funkcijo, pa sem s prejšnjo alfo šel skozi tehničnega z blokiranim EGR - brez privilegijev. Bomo videli kako bo sedaj...

Alfasan, nisi edini, ki je moral zamenjati prvo pomoč. In če te ustavijo policaji ter začnejo pregledovat opremo, bodo skoraj zagotovo pogledali tudi rok uporabe prve pomoči.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

DPF ima samo en namen, loviti mikroskopsko majhne saje in jih skuriti v ljudem bolj prijazne spojine. Te saje se namreč rade lovijo v vaša pljuča in dokazano je da rade povzročajo "kleščarja".

EGR ima drug namen, zmanjšati količino NOx plinov (ki povzročajo smog in tudi kleščar jih ima rad).

Na tehničnem pregledu pri dizlih preverjajo samo sajavost izpušnih plinov. Vse ostalo se mirno ignorira zaenkrat.
Ni pa nujno da bo tako ostalo, če bodo recimo uvedli testiranje NOx plinov, bo štala, ali pa merili izpuste na obremenjenem motorju (o tem se veliko govori)...

Ker so normativi za starejše avte zelo ohlapni, recimo Euro 3 in Euro 4, boš prišel čez tehničnega tudi brez DPFja, saj lahko Euro 4 normo dosežeš dokaj komot brez DPFja.
Izklopljen EGR pa sploh ne vpliva na sajavost, kvečjemu izboljša stanje (manj saj), tako kar se tiče EGRja pa tehničnega je 1x1 da bo šel z blindiranim vedno lažje skozi (razen če uvedejo testiranje zgoraj omenjenih NOx).

Pri DPFju in euro 5 normi pa je že malo drugače. Namreč Euro 5 norma ima omejitev 5x manj saj kot Euro 4 (0,005 vs 0,025, euro 3 pa 0.05). To je pa že konkretna razlika. In če je šlo pri Euro 4 brez težav skozi če nisi mel DPFja, bo pri Euro 5 hudičevo tesno. Oziroma če z avtom ne bo vse perfektno bodo problemi (sploh injektorji bodo kritični)

Drugače pa DPFje odstranjujejo tudi na drugih znamkah, ki imajo Euro 5 motorje, samo je pa res da večina še sploh ni šla prvič na tehnični pregled, ker so prva 4 leta oproščeni (euro 5 norma je pa obvezna od 2009 naprej). Tako da "živi bili pa videli". :)

Pa držat pesti, da ne bodo spremenili način testiranja izpustov.
tomasso
Alfist
Alfist
Prispevkov: 416
Pridružen: Ne Jan 05, 2014 11:01 pm

Bemtiš, ne me strašit. Če pogrnem, bo to draga šola.
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

B_U_R_I napisal/-a:alfasan, kdo pa je šel probat na tehničnega brez DPF z 2.0 JTDm? Imaš kakšen kontakt? Me par stvari zanima ...
Juhu, saj mislim, da sem ti že enkrat pisal.
iz preverjenih virov pravim, da so zelo velike težave spravit avto čez tehničnega brez dpf. Spraviš ga čez samo tako kot se temu iz pravniškega vidika reče NI prav.
Zakaj za enkrat še ni bilo težav? Zato ker je 2.0 jdm šele od leta 2009 na tržišču in do 2014 ni bilo potrebe po tehničnem pregledu.

Torej jaz odsvetujem, vsak pa bo naredil kar sam želi in misli, da je prav.
Nibbler
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 85
Pridružen: Ne Maj 13, 2012 4:15 pm

Avto sem imel na tehničnem brez dpf in je naredil, je pa res, da me ni bilo skoz zraven in ne vem, če so merili sajavost oz. lahko, da ne pogledajo na vsakem tehničnem.L.p. (2.0 jtdm)
Uporabniški avatar
B_U_R_I
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1017
Pridružen: So Jul 13, 2013 12:18 pm
Vozilo: AR 159 SW 2.0 JTDm

Hmmm... Še tomassota počakam, pol pa akcija. Mam TribesMana že na speed dial :D

Nibbler a maš downpipe al ste razrezal ohišje pa vložek ven vzel?
Nibbler
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 85
Pridružen: Ne Maj 13, 2012 4:15 pm

Satovje smo ven pobrali, sem hotel, da ostane katalizator, pa še downpipe je zelo drag, ker je kr zajebane oblike.Ti pa svetujem, da daš avto najprej pogledat, če je mapa kaj spremenjena in ostale parametre, injektorje itd., da ne bo kadilo.Moj je kr kadil :)
dusan123
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 3
Pridružen: Sr Nov 08, 2017 11:21 am
Vozilo: alfa rome 159 1.9 jtdm 8v
Kraj: celje

Zdravo! imam eno uprasanje rad bi cipiral svojo 159 1.9 jtdm 8v 116hp in me zanima bo kej skodoval avtu gre se pa za povecanje 30% moci
cipiral ga bom pri VStuning v celju in so mi rekli 244e cipiranje zj pa mi prosim povejte je vredu al kam drugam peljem kjer je boljse za isti denar da nebi avto si unicil lp.
Odgovori
  • Informacija