stvar je taka da mi po parih sekundah vožnje sklopka ne funkcionira. če hočem da ponovno deluje moram pedal cca 10 pritisniti do konca in ga z nogo potegnit nazaj proti sebi da začne spet delovati. enkat deluje normalno drugič popolnoma nič ( pedal pade do dna in je brez učinka). ravnokar zamenjal notranji cilinder sklopke na pedalu ampak ni boljšega rezulata. nivo olja je vedno isti.
je imel že kdo podoben primer in kako ga rešiti???
Lp
Sašo
še info o avtu:
159, letnik 2010, motor 2.0 jtdm 100KW
tudi sam predvidevam da bi nekaj takega moralo biti. ali je to normalno da cev katera gre v blok motorja ( do potisnega ležaja) , tako opleta. mi deluje kot da ni pritrjena nikjer v notranjosti.
Če na mestu prezračiš imaš normalno pedal ? Ugasnjeno vozilo . ali se ti tudi
tako dogaja daje in ni.
Če se ti dogaja sledeče da imaš pedal pa ko avto vžgeš se pelješ in pedal zgine in potem pumpaš da ga narediš je zelo verjetno potisni ležaj , to se je dogajalo pri Stilotu JTD .
Nivo olja se ni spreminjal sm si kar brez pedala ostal mal si pumpal pa je bil spet.
res je bil zanič notranji cilinder sklopke na samem pedalu. delovalo mi ni ker očitno ni bilo 100% prezračeno, tako da je težava odpravljena.
pojavil ap se je nou problem. med vožnjo se mi je prižgala oranžna lučka z znakom volana in ključa pod njim, na ekranu pa je napisalo "vehicle protection system not available". pri ponovnem zagonu mi avto ni več vžgal. odklopil in priklopil akumulator, težava odpravljena, avto vžge, vendar med samo vožnjo po petih minutah spet isti problem.
tako da me zanima če je še komu poznan ta problem?
Lep pozdrav vsem clanom alfa kluba. Imam eno tezavo s svojo alfo 159 2.0 diesel a mogoce ve kdo od vas kje bi dobil kaksen pocen uztrajnik. Najlepse se vam zahvaljujem za odgovor.