Sesalni kolektor - AR 159, 2.4 JTDm

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

simicbranko napisal/-a:zadnji pri levem kolesu je masten ampak ko dam gas se vseh 6 premika palcka je zlomljena na kapicah stoji kr po svoje :)
Moram palcko prvo kupit ne?
Palčka je precej "fleksibilna" na tistih čepih, jo komot nagibaš z roko ene 20° v vsako smer... tako da če je samo to pol je OK. Itak palčke same po sebi ne moreš menjati, lahko menjaš samo komplet kolektor...

Če je masten samo en ventil, potem je mogoče še čas da izklopiš zadevo. Ampak ni pa optimalno. Ko začne enkrat ven tolčt svinjarija je to znak da tesnila na ventilih ne držijo več.

Witboy, ni univerzalnega odogovora, ampak možno je.
simicbranko
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 135
Pridružen: Po Okt 08, 2007 4:45 pm

iscem kandidata da mi pobere loputice iz sesalnega kolektorja... ponudbe in cena lahko kar na z.s
didi
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 833
Pridružen: Ne Maj 20, 2012 11:47 am
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta QV
Kraj: Ljubljana

Js sm dele zamenju kolektor z novim modificiranim(z cepki), z blindirabje egra in novim SW cca 570€.avto lepo vlece in res se pozna razlika pa se garancijo imam na delo:)
simicbranko
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 135
Pridružen: Po Okt 08, 2007 4:45 pm

egr mam ze zrihtan jaz bi to kar sam dal dol lepo spucu, pobral loputke sam nimam orodja. Pa se z jermenom nimam izkusenj.
simicbranko
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 135
Pridružen: Po Okt 08, 2007 4:45 pm

koliko se zategne vijake na sesalnem kolektorju z moment kljucem? hvala
simicbranko
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 135
Pridružen: Po Okt 08, 2007 4:45 pm

ma kdo kak kontakt od uporabnika VUCKO?
simicbranko
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 135
Pridružen: Po Okt 08, 2007 4:45 pm

No pa sem zrihtal. Kolektor nisem mogel dati dol kot oporabnik Vucko, ker je pri meni drugacno ohisje zobatega jermena in je neko rebro, ki ne pusti, da bi kolektor spravil dol z vijakov. Ker nimam izkusenj z zobatim jermenom sem z dvema maticama odvil vseh 11 vijakov in kolektor enostavno samo dvignil.
Loputice sem vse pobral ven, kolektor rastavil lepo ocistil in vse nazaj sestavil.

rezultat: avto vec ne trese v prostem teku, enakomerno potegne, zdi se mi da tudi hitreje gre. Skratka splaca se zrihtat. Kolektor sam se ni bil tako zapacan, ker je vseeno veliko prostora ampak tam kjer so loputice in tista velika loputa je bilo kot v dimniku. Najmanj 3 do 4 mm saj.
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

a je ker forumaš na 159ki 2.4 dol vzel sesalni kolektor (sam ali na servisu), ven pobral swirlote, notri vrezal navoj zabil vijake, vse skupi očistil, zmontiral nazaj in na koncu ves vesel ugotovil, da vse deluje tako kot mora :)
Uporabniški avatar
SJ
Alfist
Alfist
Prispevkov: 272
Pridružen: Po Mar 07, 2011 11:00 pm

Js js js :mrgreen:
Uporabniški avatar
buxter
Alfist
Alfist
Prispevkov: 486
Pridružen: Po Mar 23, 2009 11:47 am
Kraj: Ljubno na Gorenjskem

Tudi jaz.
1. 147 2002 1.6 105KM_____________4. 147 2008 120KM
2. 147 2005 1.9 150KM_____________5. 147 2008 105KM
3. 159SW 2008 2.4 210 KM TI
Uporabniški avatar
RooooK
Alfist
Alfist
Prispevkov: 329
Pridružen: Če Nov 01, 2012 11:39 pm

Ja
bernymonty
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 105
Pridružen: Sr Sep 03, 2008 9:51 pm

Prve dizelce so imele aluminijaste kolektorje s plastičnimi loputami povezane na zgornji strani kolektorja (totalna bedarija, smeti vmes padale, itd), Novejše imajo pa plastičen kolektor s rosfrei loputkami povezanimi na dnu kolektorja + še zaprte so, da ne more nič do njih. Ko so pri aluminijastem kolektorju zablokirale loputke se je vodilo odlomilo in lopuke niso več delale. Ko se vam to zgodi, vam priporočam, da date gor od 156 1.9, 2.4 ali 166 2.4, ki nimajo loputk, kolektor je pa identičen. Pri plastičnih kolektorjih se je pa že kar ene parkrat zgodilo, da ko so loputke zaštekale, so se odlomile in padle v motor (ker so iz rosfreja vam uniči motor). Tu pa priporočam da kolektor snamete in odstranite loputke iz osovin (2x zanetana) potem pa še odklop s testerjem in to je to. Jaz sem to pri svoji naredil + še temeljito sem ga očistil in zablindiral EGR.

Slika
tako zgledajo loputke

Slika
po odstranitvi

Slika
končen rezultat
Alfa Romeo! Brez srca in duše bi bili le stroji.
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Težko, da so glave med 4 in 5 valjniki izmenljive, kot si omenil v postu! ;)
bvogri
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 819
Pridružen: Po Jun 29, 2009 6:40 pm

Izmenljivi so kolektorji. NPR. 140hp r4 ki nima loputk in pa 150hp r4 ki loputke ima. Prav tako med 176hp 2.4JTD r5 in pa recimo 185hp JTD r5 ki loputke ima :wink:
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

To že, med 5 valjniki!
Zgoraj pa je omenjena izmenjava med 1,9 in 2,4 motorji. Vsaj jaz tako razumem.
Odgovori
  • Informacija