Alfisti se me še ne boste znebili.
Po lastništvu 166ke, 145ke in 156ke sem trdno odločen, da Alfe za na cesto ne bom več imel, čeprav ko dela je vrhunski avto.
Par let nazaj sem si sestavil R19 16V. Sestavljena je bila z namenom, da se vozim vsak dan v službo in po opravkih, za vikend oz. ob prilikah pa z njo obiskat kakšno lepo cesto ali dirkališče.
No zdaj ko se vozim že nekje 2 leti sem ugotovil da kompromis ne gre skozi. Avto za na cesto rabi bit legalen, komplet notranjost, ozvočenje ipd. Za zdivjat pa dobro podvozje, nizko težo, več hp. ipd. Na koncu sem prišel do zaključka da če hočeš kombinacijo obojega je avto bolj kot ne povprečen pri obeh zadevah.
Tako da R19 bo postala avto za vsak dan. Avto, ki bo pa nadomestil drugo funkcijo je pa postala Alfa 155.
155ka je sicer doma že od Februarja letos, pa je zaradi selitve, gužve v službi, pomanjkanja prostora in časa stala do nekaj dni nazaj. Zdaj se pa projekt počasi začenja.
Na hitro 2 fotki pacientke:
Slikano s svečnikom, bom se potrudil sproti dokumentirati z nekim normalnim fotoaparatom.
Pa še grobi plani za avto:
- 3.0 V6 ali 2.0 V6 Turbo motor
- kletka
- zlajšat na cca. 1000kg
- bodykit iz poliestra (obe haubi, blatniki, zadnji boki, oba odbijača)
- zrihtat podvozje (gewinde, stabilizatorji, vrejetno tudi širjenje)
- milijon stvari ki jih pride sproti
Nisem se še čisto odločil ali se bo avto delal z opcijo pridobitve dirkalne homologacije ali bo samo za track day veselje...
Ko bo avto skupaj je želja na začetku okrog 1000kg pa nekje 250hp, potem se bo pa sproti nadgrajevalo.
Če bo kdo imel željo za kakšne kose katere ne bom rabil, se bo prodajala kompletna notranjost od avta, stekla in motor 1.8TS.
Če se pa komu doma mogoče prah nabira na kakšnih delih od 155 V6 pa tudi še iščem in odkupim par stvari.
Temo bom pa sproti update-al, ko se bo kaj premaknilo, se mi namreč nikamor ne mudi tako, da se na avtu dela ko je čas.
lp.