enkrat, mislim da pred ene 40.000km so mi nekaj ze "čistli" turbino na servisu dela je blo kao nekih 6ur pa mi ni zaj spet tja za hodit, ker nikol ne veš kaj sploh naredijo.
tak, da če bi bla kaka opcija o kakem pregledu pri tebi bi bil zelo vesel pa pol naprej vidiš kaj bi lahk blo. pa tudi kako o kakem cipanju lahk recemo....
Pozdravljeni, po tem kaj sem prebral v tej skupini vidim da imam podoben problem in bi se še rad pozanimal natančneje preden peljem obnavljat turbino.
Stvar je sledeča, enkrat po regeneraciji dpf filtra pridem domov in slišim da nekaj piska, zvok je podoben temu kot da bi nekje uhajal zrak, sprva sem mislil, da je zagotovo turbina ampak so mi rekli da je še možno polno drugih stvari. stvar je pa taka ko je avto hladen se sliši malo bol kot pa ko je topel pa to samo v niskih obratih, ob vklopu turbine pa tam do nekje 2000-2500 obratov, če pohodim plin do konca pa turbina normalno piskne(ko pride do zadnje črtice, ko pada tlak pa spet tisti zvok do izklopa turbine) prav tako med vožnjo nad 2000rpm ima turbina normalen zvok.. je možno da je tud meni kakšna cev šla, avto ne pije olja pa tud ne kadi, je pa res da imam saje v izpuhu kjer jih prej ni bilo..
Gre pa za ar 159jtdm 150km 2007
Za vsak odgovor in nasvet sem zelo hvaležen!
lp Gregor
za obnovo turbine so mi pa rekli 600€ z garancijo brez dela.
Jaz sem dal za novo turbino garett za AR159 2,4 670€ + 140€ menjava olja in menjava turbine. Dela za dobre tri ure. Za obnovo so hoteli imeti okol 500€ ker je bila pocena os turbine.
Zamenjal mi jo je dober mehanik
Jaz sem dal za novo turbino garett za AR159 2,4 670€ + 140€ menjava olja in menjava turbine. Dela za dobre tri ure. Za obnovo so hoteli imeti okol 500€ ker je bila pocena os turbine.
Zamenjal mi jo je dober mehanik
Pojavil se mi je en podoben problem, avto zgubi moč, obrati gredo samo do cca. 3500rpm, pritisk turbine do približno 0,8. Ko spustiš gas, kazalec pritiska turbine takoj pade, lučka se ne prižge nobena, ko avto ugasnem in prižgem dela normalno. Priklopili smo računalnik in izpiše napako MAF, napako smo zbrisali in je ne javi več, 1 teden brez problema, danes se je spet ponovilo le da še nisem priklopil na računalnik. Je treba zamenjati MAF?
Pri meni je šel v varen način ker je bil slab kontakt od injektorja za gorivo na prvem cilindru (zgolj informacisko)
Sam da gre v varen način je lahko vzrok kar nekaj stvari.
"Ljudska glupost i svemir su beskonačni, ali čak za ovo drugo nisam baš siguran.” Albert Einstein
Živjo
Naj objasnim problem včeraj nenadna izguba moći na Ar 159 1.9 jtdm 16 v.
Šlo je max do 40 km/h. Prižgala se ni nobena kontrolka( sicer se mi zdi malce čudno , kajti ponavadi se če ze avto zakašlja preventivno prižge EF -engine f ).
Kontaktiral T-mana:) me pa zanima kako preveriti , če je fuč vakumski ventil? _( za cev poknjena to ni blema)
lp hvaležen vsakega odgovora ker se bližajo prazniki:)
lp
Po podrobnem pregledu sem odkril sledeče na rezervarju vakuma je na pregibu gumijasta cevka dolžine cca 12 cm , katera je bila razparana do , tako da je bil zgornji nastavek vpasan do konca, spodnji ventil pa je gledal iz nje , morda je krivo to sicer ni 100% ampak upam da je:)
lp
Po dveh dneh odličnega delovanja so se problemi ponovno pojavili ista situacija ....PAS mmmmm:) postopna izguba moči.... da ne opisujem vsega sračkaraja na cesti iz izstopa z avtobana:)
Morem rečt da mi je začelo že vse skupaj pošteno parat živce ...
lp