Po krajši odsotnosti nadaljujem z sago, pravilna ugotovitev glede egr -ja.Po testiranji smo ugotovili, da je škripnu / namreč ni bil vroč kot je predvideval nekdo ), ko sem ga dodobra opral sem ugotovil, da je šel rakom žvižgat ok se zgodi ) zamenjava le tega ( ga dobil dovolj ugodno da sem ga nabavil)
prav tako naredili prisilno regeneracijo in kaj ugotovil ; namreč pri kompletnem prisilnem regeneriranju je shematika pokazala 100 % regeneracijo, (pred proženjem 75 %) vendar je bil filter očiščen le 63% wtf?
Najbolj zanimivo pa je to da smo podoben postopek izvedli cca pred slabim mesecem in takrat je pred regeneracijo pokazalo 65 % zasičenost, potem pa ??? eeee se ne spomnem
To pa namreč še ni vse sedaj lepo delujejo bari na turbincelerju prav tako obrati , vendar se zelooo počasi dviguje hitrost, kakor da avto nima l 150 hp temveč cca oz komaj 100
Pri speljevanju prva in druga tudi če jih nateram do ornk obratov počasi nabijata hitrost. Naplano z idejami.?
Počutim se pri speljevanju tako kot da bi imel šasijo od ferrarija motor pa od fičota:) mislim po moči da nebo dileme in zlonamer proti fičotu:)
lp