Tresenje sklopke / Sklopka trese - AR 159

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
SJ
Alfist
Alfist
Prispevkov: 272
Pridružen: Po Mar 07, 2011 11:00 pm

Ker z Alfo ni nikoli dolgčas, imam spet novo situacijo. Odkar sem zamenjal termostat, mi malo trese sklopko, ko je avto v prestavi in motor lavfa pod 1000 obrati (stoji na mestu ali tik predn se ustavim). Ko dam gas ali dam iz prestave, ni tresenja. Je imel kdo podobno situacijo?
Zadnjič spremenil SJ, dne Sr Maj 20, 2015 9:26 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
SJ
Alfist
Alfist
Prispevkov: 272
Pridružen: Po Mar 07, 2011 11:00 pm

Pogoji vibriranja so se spremenili: Naslednji dan je bilo vibriranje na sklopki manj prisotno, vendar ga je bilo čutiti tudi na bremzi (zavorna tekočina?). Spet naslednji dan se je čutilo na obeh še manj. Danes pa se do službe in nazaj sploh ni pojavilo, ko pa pridem domov in ga postavim na travo, začne vibrirat. Ga postavim spet na asfalt, vibriranje preneha... WTF? Mu ne paše trava?? :lol:

1. Je možno da se to dogaja, če bi v zavorni tekočini slučajno bilo kaj zraka? Glede nato, da se isto olje uporablja za sklopko in bremze?

2. Pri menjavi termostata je nekaj hladilne tekočine izteklo. Je mogoče del stekel kamor nebi smel?
Uporabniški avatar
SJ
Alfist
Alfist
Prispevkov: 272
Pridružen: Po Mar 07, 2011 11:00 pm

Na tujih forumih sem prebral, da je na vrhu sklopke gumijast pokrovček za pregled stanja sklopke. Ta pokrovček naj bi bil pod termostatom. Torej je popolnoma možno, da je ob menjavi termostata nekaj hladilne tekočine steklo v zavorno olje. Vibracije so bolj očitne pri nižjih temperaturah, mogoče zaradi večje gostote vode?

Nagradno vprašanje: Če zamenjam zavorno tekočino bom odpravil problem?
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Preluftaj sklopko in probaj
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Uporabniški avatar
SJ
Alfist
Alfist
Prispevkov: 272
Pridružen: Po Mar 07, 2011 11:00 pm

Zdaj se vibracije čutijo tudi če je pedal spuščen in ni važno ali je v prestavi ali ni. Trese vedno, ko stojim na mestu. Če spuščam sklopko do te mere, tik preden speljem, se vibracije ustavijo.
Uporabniški avatar
SJ
Alfist
Alfist
Prispevkov: 272
Pridružen: Po Mar 07, 2011 11:00 pm

Danes zamenjana zavorna tekočina ter preluftan cel sistem, vendar vibracije ostajajo. Nosilci motorja so v dobrem stanju.
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

meni tole bolj zgleda potisni ležaj ? ali vztrajnik mogoče. Ta bi moral pobirat te vibracije.
sam ne najdem povezave med menjavo termostata in tresenjem lahko je samo naključje
meni je tako pri fiatu vibriralo, pa je bila sklopka ok, vztrajnik pa totalno zjeban.
Upaj pa samo na kakšen zračni mehurček :)
Uporabniški avatar
SJ
Alfist
Alfist
Prispevkov: 272
Pridružen: Po Mar 07, 2011 11:00 pm

Želim se najprej prepričat, da ni kriva kakšna banalna stvar (recimo pri drugih znamkah sem zasledil, da se je kakšen nosilec naslonil na posodo za zavorno tekočino in je zato treslo pedalke...). Ne predstavljam si, da vložim 1000€ v menjavo sklopke in vztrajnika, potem pa se vsedem v avto in pedal še vedno vibrira. :?
Nekje sem zasledil, da je lahko problem na strani jermenov?? Ima to kakšno povezavo?
Uporabniški avatar
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3744
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Vozilo: 159 2.4 Q4
Kraj: Logatec

pomoje bo kar vstrajnik.
a sklopka je bla že kej menjana ?
Uporabniški avatar
SJ
Alfist
Alfist
Prispevkov: 272
Pridružen: Po Mar 07, 2011 11:00 pm

Na žalost je ta varianta najbolj verjetna. Zanimivo je to, da bi moral vztrajnik tresti tudi pri pospeševanju oz. višjih obratih, ampak se ga ne čuti.
Sklopka in vztrajnik sta še prva (do zdaj 188kkm).
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Ni nujno da bi tresel tudi med pospeševanjem.

Če dobi vztrajnik luft, pri pospševanju ne bo tresel, samo pri speljevanju. Med pospeševanjem trese kadar so poškodovane vzmeti/gumice znotraj vztrajnika.

Probaj test z ugašanjem motorja. Vžgi motor, pusti da teče, prestavi v prosti tek, spusti sklopko (noga dol s pedala), potem pa ugasni motor in poslušaj.
Če med ugašanjem motorja zaslišiš kovinsko "šklopotajoč" zvok, je vztrajnik zluftan...
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

SJ napisal/-a:Na žalost je ta varianta najbolj verjetna. Zanimivo je to, da bi moral vztrajnik tresti tudi pri pospeševanju oz. višjih obratih, ampak se ga ne čuti.
Sklopka in vztrajnik sta še prva (do zdaj 188kkm).
Pol je pa itak dolgo zdržalo.
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1445
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI

Pri realnih 205k naredil test in prav nic ne rozlja, ko ugasnes. Je bolj verjetno ali ogromno mestne voznje al pa tahotuning, da bi moralo praviloma pred 200k crknit.
Uporabniški avatar
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3744
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Vozilo: 159 2.4 Q4
Kraj: Logatec

men je pri 130k šov potisni ležaj. lamela bi komot zdržala do 200k, idin vstrajnik nevem kok bi še šiplu je že mel nekaj lufta ampak ga ni blo slišat še nič. sem pa menju use komplet z novim + prevetivno še semering na glavni gredi.
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

pero666 napisal/-a:Pri realnih 205k naredil test in prav nic ne rozlja, ko ugasnes. Je bolj verjetno ali ogromno mestne voznje al pa tahotuning, da bi moralo praviloma pred 200k crknit.
Ja tole je kar približek resnice.
pižo 206 1.4 hdi, kako je mogoče da ima 450.000 km pa originalno sklopko.
kako je sploh mogoče, da takšna jajčka naredijo toliko kilometrov.
ima pa res mogoče samo 5% mestne vožnje, ali še manj, raje 3%.
Odgovori
  • Informacija