Tresenje sklopke / Sklopka trese - AR 159

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

skyblue
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 763
Pridružen: Sr Sep 07, 2011 9:06 am

pero666 napisal/-a:Pri realnih 205k naredil test in prav nic ne rozlja, ko ugasnes. Je bolj verjetno ali ogromno mestne voznje al pa tahotuning, da bi moralo praviloma pred 200k crknit.
Pri sklopki in DMF je največ je odvisno od tega kdo in kako vozi. Sodelavec ima vectro 1,9 cdti z 120 KM fiat motorjem. Pri 370.000 km je sklopka in vztrajnik še original ( ista kot na 159-ki). Naredi pa vsak dan 220 km po avtocesti.
sicer je sledeče off topic ampak vseeno.
Servise dela na 30kkm pa avto še vedno dela, vse je še original. Pri 350kkm preventivno menjani ojnični ležaji, ni bilo videti sledi obrabe. Upam da jo bo vozil do 500kkm, potem bom res izgubil predsodek do menjave olja na 30kkm. Če seveda do takrat ne bo ribato :)
Uporabniški avatar
SJ
Alfist
Alfist
Prispevkov: 272
Pridružen: Po Mar 07, 2011 11:00 pm

Sem malo pogledal danes pod avto... Tu je verjetno povezava s sklopko in vztrajnikom:
Slika
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Spustil semering?
Uporabniški avatar
SJ
Alfist
Alfist
Prispevkov: 272
Pridružen: Po Mar 07, 2011 11:00 pm

Kateri semering bi to lahko bil? Imaš kakšen link? Je to povezano s slabim vztrajnikom ali sklopko?
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Semering na glavni gredi motorja, skrit za vztrajnikom... Ja če pušča, potem je čisto možno da je olje razmetalo povsod okoli sklopke in vztrajnika. Malo bolj natačno preglejte od kje prihaja tole olje.
Uporabniški avatar
legenda1979
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 587
Pridružen: Če Avg 21, 2014 5:41 am
Vozilo: AR 159 2.0 jtdm

Da si malo sposodim temo. Tudi meni se pojavlja rožljanje oziroma vibrirajoč zvok in sicer, ko stisnem sklopko. Zvok je prisoten samo na vrhu, torej ko je sklopka rahlo pritisnjena. Sklopka ne drsi. Prevoženih ima 120k km(naj bi bili realni). Hvala za odgovore.
159 2.0 jtdm
Uporabniški avatar
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3744
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Vozilo: 159 2.4 Q4
Kraj: Logatec

sm mel jest isti problem pri isti kilometrini. potisni ležaj bo treba menjat.jest sm menjal kar use(vztrajnik,sklopka,košara,potisni ležaj,semering glavne gredi) da je pol neki cjta mer.
Uporabniški avatar
legenda1979
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 587
Pridružen: Če Avg 21, 2014 5:41 am
Vozilo: AR 159 2.0 jtdm

Približna cena vsega?
159 2.0 jtdm
Uporabniški avatar
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3744
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Vozilo: 159 2.4 Q4
Kraj: Logatec

jest sm dal use original tm cca 700€
duler
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 139
Pridružen: Po Avg 11, 2014 11:57 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Dravograd

Kolk je cena semeringa za2.4?
Uporabniški avatar
SJ
Alfist
Alfist
Prispevkov: 272
Pridružen: Po Mar 07, 2011 11:00 pm

Serijska je 819002700
Pri Europarts d.o.o. je okol 25€.
duler
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 139
Pridružen: Po Avg 11, 2014 11:57 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Dravograd

Super hvala za inf. Se pravi da je pametno to menjat preventivno ko se menja komplet sklopka?
Uporabniški avatar
SJ
Alfist
Alfist
Prispevkov: 272
Pridružen: Po Mar 07, 2011 11:00 pm

Sigurno je pametno, glede na to, da ležaj ni takšen strošek...
Uporabniški avatar
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3744
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Vozilo: 159 2.4 Q4
Kraj: Logatec

s temi poceni semeringi sm mel na 147 slabe izkušne. sem raj kupu original naslednič.
pocar
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 90
Pridružen: Če Nov 03, 2011 11:39 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenija

imam tak občutek,da je ta mokrota od olja malo previsoko za semering in da kaplja s kake višje pozicije recimo tesnilo karterja,ali cevi oddušnika olja,pokrova ventilov ali pa tesnila vakum pumpe(vse na desni strani).razen seveda če zračni tok tega skapljanega olja ne dvigne tako visoko.pri semeringu bi olje curilo ven verjetno na kontrolni odprtini spodaj.definitivno kot pravijo kolegi preveriti izvor olja.menjalniško zavohaš takoj motorno pa so vse cevi in spoji okoli motorja.pa srečno.pa še ena anekdota,pri citroenarju mi je puščal kako dobro leto z intenziteto 1 kapljica na tleh vsakič ko sem se ustavil.prevevale so me črne misli kako mora biti pri sklopki vse zapacano in bo vse narobe itd.vztrajnik je bil prav tako rjast,sklopka čista kot nova,olje pa je teklo po steni motorja in kapljalo na tla,verjamem da tudi pri boljših avtih ni nič drugače,aja pa semering sem logično zamenjal,ampak to so bili drugi časi,ko si lahko menjalnik na roke natikal na motor,si pa ne predstavljam da bi po enakem postopku to z alfo.
Odgovori
  • Informacija