Tresenje sklopke / Sklopka trese - AR 159

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Banny
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Če Okt 04, 2012 12:14 pm
Član Alfa Kluba: 1
Kraj: Tolmin

WiTBoY napisal/-a:s temi poceni semeringi sm mel na 147 slabe izkušne. sem raj kupu original naslednič.
O kakšnih problemih tukaj govoriš? Da ne tesnijo, kakor bi mogli?
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

ni težav :)


če kdo rabi sklopko, še danes oz. jutri dopoldan je čas, potem nakup ne bo več zanimiv zaradi močnega dviga cene in se s tem ne bom več hecal.
Uporabniški avatar
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3744
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Vozilo: 159 2.4 Q4
Kraj: Logatec

Banny napisal/-a:
WiTBoY napisal/-a:s temi poceni semeringi sm mel na 147 slabe izkušne. sem raj kupu original naslednič.
O kakšnih problemih tukaj govoriš? Da ne tesnijo, kakor bi mogli?
ja po enmu letu se je uscal.
Banny
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Če Okt 04, 2012 12:14 pm
Član Alfa Kluba: 1
Kraj: Tolmin

Zanimivo.
Jst sm pa ze 2x menjav semering od motorja, pa se kar ne tesni :doubt:
Nevem, ki naj se naredim
borisk
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 84
Pridružen: Po Nov 14, 2011 1:48 pm

potem pa poglej kakšna je površina na katero tesni semering. lahko da je površina poškodovana.
Uporabniški avatar
SJ
Alfist
Alfist
Prispevkov: 272
Pridružen: Po Mar 07, 2011 11:00 pm

Rahle vibracije še vedno ostajajo, zanimivo pa je to, da je očitno povezava s servom... Montiral sem letne gume Michelin, ki so letnik 2012 (slabše kot zimske Pirelli 2014) - zato se vse bolj čuti - in na mestu pri obračanju volana se vibracije pedalk spreminajo. Enkrat ne vibrira, drugič spet vibrira, zato še vedno dvomim glede vztrajnika. Sem že bil skoraj prepričan, da je vztrajnik zaradi rahlih tresljajev ob ugašanju, vendar se je izkazalo, da je resonator trkal ob nosilec.
Še kakšne ideje poleg vztrajnika? Aja tisto olje na sliki s strani 2, očitno ne teče več. Tudi nivo olja se ni spremenil...
Uporabniški avatar
SJ
Alfist
Alfist
Prispevkov: 272
Pridružen: Po Mar 07, 2011 11:00 pm

Končno se je končala saga o tresenju stopalk in oljnem madežu na menjalniku :mrgreen:.
Po posvetovanju z večimi mehaniki, so v večini bili enotni, da je problem v vztrajniku, le zadnji je bil mnenja, da je vztrajnik dober in problem tiči nekje drugje. Seveda sem imel že par predračunov za vse dele (Luk, Sachs, Valeo): Original 1041€, Herkules 941€, Adel 1685€, Avtocona 1046€, Europarts 835€, Potokar 1319€, Kruno 895€, Euroton 1665€... Zlatarji :?
Po branju forumov in stalnem dvomu (med vožnjo je avto deloval brez problema), sem se odločil, da zadevi pridem sam do dna.
Najprej sem lociral izvor oljnega madeža, ki se je vil po celem menjalniku in ugotovil, da izvira pod EGR ventilom. Očitno po blindiranju ni tesnilo dovolj, zato sem vse razstavil in zatesnil z visokotemperaturnim silikonom ter očistil madež, kolikor se je dalo. :D
Nato sem pregledal vse cevi v okolici sklopke, kjer je na pogled vse izgledalo dobro. Končno sem odkril, da raztezna posoda ne sedi najbolje na svojem mestu. Na zadnji strani posode je nekakšen zatič, ki ni dobro sedel v svojem ležišču in posledica je bilo rahlo premikanje posode, preko katere so se vibracije iz sesalne cevi prenašale na master cilinder sklopke :roll:. To morš znoret :D.

V glavnem totalno veselje :mrgreen: :mrgreen:.
Odgovori
  • Informacija