Končno se je končala saga o tresenju stopalk in oljnem madežu na menjalniku
.
Po posvetovanju z večimi mehaniki, so v večini bili enotni, da je problem v vztrajniku, le zadnji je bil mnenja, da je vztrajnik dober in problem tiči nekje drugje. Seveda sem imel že par predračunov za vse dele (Luk, Sachs, Valeo): Original 1041€, Herkules 941€, Adel 1685€, Avtocona 1046€, Europarts 835€, Potokar 1319€, Kruno 895€, Euroton 1665€... Zlatarji
Po branju forumov in stalnem dvomu (med vožnjo je avto deloval brez problema), sem se odločil, da zadevi pridem sam do dna.
Najprej sem lociral izvor oljnega madeža, ki se je vil po celem menjalniku in ugotovil, da izvira pod EGR ventilom. Očitno po blindiranju ni tesnilo dovolj, zato sem vse razstavil in zatesnil z visokotemperaturnim silikonom ter očistil madež, kolikor se je dalo.
Nato sem pregledal vse cevi v okolici sklopke, kjer je na pogled vse izgledalo dobro. Končno sem odkril, da raztezna posoda ne sedi najbolje na svojem mestu. Na zadnji strani posode je nekakšen zatič, ki ni dobro sedel v svojem ležišču in posledica je bilo rahlo premikanje posode, preko katere so se vibracije iz sesalne cevi prenašale na master cilinder sklopke
. To morš znoret
.
V glavnem totalno veselje
.