Gledala sva kalibracijske kode, na Bosch številke res nisem bil pozoren.
Ampak, da bi ti toliko lagal, bi moral imet nenormalno večje injektorje (ki ubistvu sploh ne obstajajo), obstajajo injektorji ki dajo cca 7% več nafte, od 2.4 210HP motorja, samo to niti približno ni dovolj velika razlika da bi ti tako lagalo.
Z injektorji kjer bi potovalni računalnik lagal 25% bi moral avto ekstremno kadit, in šel bi ko raketa. Pa po meritvah tvoj avto ne odstopa od povprečja v performansah, pa tudi kajenja ni bilo videt...
Odpri pokrov motorja in poglej Bosch številke na injektorjih.
V tvojem avtu bi morali biti injektorji s številko: 0 445 110 243
Če bi štekale zavore, zaradi tega nebi lagal potovalni računalnik, bi bila pač samo poraba zelo visoka tudi na računalniku, pa od bremz bi moralo smrdet, ker da ti zavore toliko držijo da maš 2l večjo porabo, morajo diski že malo žaret po daljši vožnji.
Aha 243 injektorji mislim da so celo najbolj pretočni v standardnih 1.9 tako da verjetno ni napaka v tej smeri.
Nimam idej več.
Se pa prikaz porabe na BC lahko malo korigira v ECU ampak prej bi bilo bolje ugotovit zakaj tako odstopa.
Tudi meni ni jasno. Ker vsi parametri na avtu štimajo, avto gre OK, kadi ne, vsi senzorji so OK, injektorji so pravi in stestirani da so dobri.
Če bi bilo vse normalno bi avto pil nekje 6-7 na relacijah in do 8 na kratke fure. Tko pa res nevem kaj se dogaja.
Mislim edino en tak primer sem imel nedavno, ko je lastnik popravljal sesalni kolektor na avtu, pa mu je mehanik, ko je sestavljal zadeve nazaj, privijačil dovodno lajtungo na common rail "preko navoja". Zato je tam puščalo precej konkretno. Tako da je nafta dobesedno tekla iz avta. Vsakič ko je pospešil ali zabremzal, je bila na tleh sled polite nafte. In mu je avto pil približno 4l več kot je kazal potovalni računalnik. Zato sem ti prej napisal če ti nafta kje pušča.
Pušča lahko tudi kjerkoli od tanka pa do črpalke za gorivo. Tudi povratni vodi.
Samo če ni videti da bi karkoli puščalo, potem ne vidim več logike.
Vse skupaj je čudno, pregledal sem vse in očitnih znakov da bi kje puščalo ni, avto se pustil lavfat v garaži kakšne 15 min, nikjer nič, enkrat bom še opral celotno mašino in potem da vidimo..
Mel sem primer pri prejšnji 156 da se mi je po računalniko pisalo porabo kot mora oz. malenkost več, avto je pa glede na izračun pil liter ali 2 več, problem pa je bil v merilcu pretoka zraka.. Saj to mi je delalo že pred servisi in čipanjem.. Vendar ce pravis da je senzor ok, ne vem vec.. Tudi takrat ko sem ga odklopil je avto šel normalno, kadil ni nič kaj bol, porabe pa tedaj nisem spremljal toliko da bi lahko kaj rekel.. Ga poskusim odklopit Za kaksne 100km?
meni je Fiat tipo. 1.7 Diesel spil tričetrt rezervoarja iz primorske do Ljubljanm to pa zato, ker ko sm čekiral olje, sm pozabil cunjo nekje tem, kjer sesa zrak v filter. No in jo je posesalo in zabilo pretok zraka.. Tko je avto pokuril veliko več nafte, ker zraka ni imel. Sicer pa, verjetno, če bi imel računalnik bi to veliko porabo merilo.. tko da je ta post malo brezpredmeten.
Vseeno, si zamenjal filter zraka?
Evo, drug tank prazen: 65l/640km.. torej nek cez 10l/100km.. zadnje čase pa opažam, da ko avto stoji par ur na soncu, potem veliko dlje vergla preden da vžge.. ko pa vžge pa pokadi.. Kaka ideja?