Ni taksna, da bi jo lahko zraven privil. Je nekaksne druge vrste, da se samo skupaj stistne. In to sem opazil teden dni nazaj in nisem nic delal okoli teh objemk.. Tako da ne vem zakaj se mi to pojavlja? Pa tudi opazil sem na drugih mestih. Hvala za odgovore.
Izmeri premer cevi, pojdi v trgovino po objemko, ki se jo stisne na vijak in zamenjaj. Meni je ta objemka popustila na turbini. Zgleda serijska objemka ni narejena za vedno . Si probal koliko dejansko drži objemka? Da ni mogoče cev malo napokana ali kaj. Načeloma če drži kot je treba in če ti ni potrebno na vsake toliko dolivati potem pusti kakor je. Lahko pa probaš očistiti in pusti za kakšen mesec dni pa potem ponovno preveri če so sledi hladilne tekočine in boš hitro ugotovil ali ti kaj pušča ali ne.
Bom poskusil z to varianto, hvala. Ampak ne pusca tako, da bi mi bilo potrebno dolivati (ne tece oz. kaplja). Videt pa je kot da ne drzi dovolj dobro objemka. Sem tudi poskusil ocistiti sledi in je po nekaj dnevih spet bilo videti rob posusene hladilne tekocine. Tako da je bolje, da pustim tako kot je, ali vseeno zamenjam?
To so tovarniške objemke , ki jih ni možno dodatno zategovat. Z časom postane cev mal mehka pa objemka premalo drži , . Edina rešitev je menjava z objemko , katero lahko zategneš , to je to .
če nimaš mokro in ti ne pušča ali kaplja potem pusti tako kot je.hladilna tekočina se na kontaktu z zrakom in temperaturo posuši in manjše špranje sama zadihta.jaz osebno če mi ne bi puščalo ne bi tega tikal.
ne gre se za bojazen,samo če je suho in ne pušča bo rezultat isti.hladilna tekočina ima ravno v te namene tako sestavo da taka mikro puščanja zadihta.še na vsaki cevi se najde kje kaka roza sled,pa mi na pamet ne pade da bi šel vse tovarniške objemke menjevat dokler dotakam hladilno 1x letno po deciliter.ni vredno panike če ne pušča.
Uhaja mi hladilna tekocina.
Natocil 3 deci in pozabil na to, danes po dveh tednih pa pogledal in vidim slo je spet pod min.
Sem potem malo bolj raziskal in ugotovil sledece:
Ne vem kako se temu delu rece, ampak je za motorjem, na levi strani od dizel filterja. Posoda je kot neka gumijasta ne vem kako bi opisal, nisem mogel slikat, ker je bilo zunaj pretemno.
Skratka ta posodica gumijasta je popolnoma pocla. Sem jo zalimal z mocnim selotejpom do prvega mehanika. Sem se po tem zapeljal en krog, voda se je dvignila na maksimum, vlil sem med min in max. Skratka, sedaj ocitno ima dober pritisk. Seveda ne za dolgo, ker voda in selotejp ne gre skupaj, ampak boljs to kot odprtina.
Pa zanima me spodaj pod dizel filterjem je tud ena cevka, ki je pocena in vlazna. Skozi njo tud kaplja voda. Te cevke nisem zapiral, ker nisem vedel al mora to bit tako odprto ali zaprto.
Prosim za pomoc, kaj bi to bilo, da vem kaj vse je potrebno kupiti.