ziga_ napisal/-a:Pri VAG vsaj za Golf 4 in Octavijo 1 vem, da je samo plug & play in za 147/156.
To ni čist res. Pri 156 in 147 ni nujno da imaš instalacijo že narejeno. Isto je pri Golfih, tam moraš poleg tempomat ročke menjat še kompletno obvolansko elektroniko (treba je tud volan dol vzet in tako naprej). Uglavnem daleč od plug & play.
Vse instalacija za tempomat je že pripravljena. Potrebuješ samo ročko tempomata ter plastiko pod volanom. Deluje takoj po priklopu, če pa hočeš še delujočo lučko, pa se aktivira v FES ali MES.
Zdej ko sem imel slab teden Giulietto sem se prav razvadil na tempomatu. Morda kdo ve kje lahko preverim če imam vsaj inštalacijo potegnjeno? Če imam vsaj to narejeno bi resno začel razmišljati o vgradnji. Z malo brskanja sem našel nekaj na to temo ampak italjansko pa nič ne znam tako, da če kdo to obvlada si lahko kaj prebere o tem in razloži...
Malo sem gledal in nič kaj pametnega ugotovil, razen tega da imam tisto varovalko na akumulatorju in kabel naprej, ter pod volanom varovalko F35 že notri... Je kdo v LJ ali okolici, da bi skupaj malo pogledala in preverila? Po ePer se da preveriti oz. VIN številki pri pooblaščenemu? Eno fotko sem stisnil pod volanom če komu kaj pove... Hvala.
Jutri če mi časovno rata bom preveril. Demontaža te plastike pod volanom je samo na vijake ali moram biti še na kaj pozoren?
Spotoma bi rad preveril še če imam inštalacijo za multifunkcijski volan. Kje bi lahko pogledal za to in kakšen je konektor? Hvala.
Potem boš moral potegniti 4. kable do računalnika v motorju in enega na notranji računalnik tam, ko so varovalke in še iz notranjega računalnika 2 kabla za lučko pri števcih. Can je pa pomojem že povezan.
Ah tega se pa ne grem. Škoda avtomobila da ga razdiram in vrtam. Sem mislil če imam slučajno že napeljano inštalacijo da bi se lotil samo če pač nimam ne vidim smisla.