TribesMan thx za info
me pa še nekaj zanima če kdo slučajno ve, namreč pri podiranju vozila smo pozabli odklenit volan...glede nato da je (kot sm že omenil, več motorja vzunaj na policah kot pa notri
) me sedaj zanima kako le tega odklenm, s tem da ga ne priklaplam na štrom
A nimaš zraven elektronske ključavnice eno luknjo v katero vtakneš "mehanski ključ" in s tem deblokiraš volan?
- to moram jutri probat
Si siguren da je to res, ali je to mogoče samo posledica "profesionalne" odstranitve DPFja?
Večina majstrov odstranjuje DPFje s programom ECUSafe, ki poleg DPFja pobriše še kompletno DTC tabelo v ECUju, in zaradi tega ti ECU ne pokaže več praktično nobene napake, niti ne vrže v safe mode...
- to bo to (correct)
Ko boš sestavil avto nazaj, probaj izklopiti recimo merilec pretoka zraka ali EGR ventil, in poglej če se pojavi kaka napaka v ECUju. Če se ne, potem je DTC tabela pobrisana.
EGR ventil je pravtako v ECU izklopljen
DTC tabela je pobrisana - drži
Aja, kisel vonj iz izpuha je "normalen" če imaš izklopljen EGR.
aha, ql
sm mislil, glede nato da je to vse izklopljeno in pobrisano da bo kaj drugega javil..skratka javil bi kup enih napak, s katerimi bi človek mislil da je vse to narobe sam tist kar ni javljeno pa ne
...in glih tist ki ni javljeno, glih to je narobe
ok, to smo potem takem rešili, super
ostalo pa kot sem omenil,ko dobim robo,glavo, nadaljujem s slikami in komentarji