kosir1234 napisal/-a:čak mal, a ne govorimo od 156? te majo 6 brzin vse če jz prav vem, 3.0 ni bol pa nikol notr?
ja govorimo 156 ampak reku sm da majio tko al tko tud ročni menjalniki v 156ki 2.5 V6 5 brzin. samo motor 3.0 V(če gledamo s strani motorjev) ma 6 brzin.
mas tudi 156 V6 z 5 brzin, sam moje mnenje je, da je bolje kupiti takega z 6, kar jih je pa bilo vecina. Ni pa bilo 156 z 3.0. No, razen moje bivse, pa Alanove, pa se en kup drugih
Sam delam na Toyoti, kjer imajo vsi ročne in avtomatske menjalnike od Aisina pa moram reči, da avtomatski menjalniki delajo prez problema. Pri ročnih je ene par hib in to je to. So zlo dobri menjalniki
Imam 1.9 z avtomatskim menjalnikom, sem ena izmed oseb ki pravi 1x avtomatski nikoli več ročni. Zadeva je naravnost čudovita za vožnjo predvsem mestno ko ti ni treba šaltati kar naprej in tudi ni konstantih rukerjev pri speljevanju - slaba stran ni DSG menjalnik, zato šalta počasi, kar pomeni da 150 KM ni rarvno za dirkat, je bol za lagano vožnjo, in pa poraba, ta je za cca 1,5 litra višnja kot pri navadnem. Sam delam malo kilometrov letno, zato ne gledam ravno na benz, vedi pa da za moje pojme 2.4 jtd 4x4 varianto v mestni vožnji ne praviš pod 11 litrov. Aja pa še ena pozitivna - menjalnik vedno šalta pri določenih obratih in tudi če sam šaltaš ti ne pusti kaj dosti manevra, tako da motor sigurno manj trpi.
Vprašal bi, kakšne so kaj vaše izkušnje z omenjenim polavtomatskim menjalnikom?
q-system je avtomatski kolikor je menjalnik lahko avtomatski.
Vse ok, le prestav je premalo (4) za 2.5.
Deluje pa mehko, v sport načinu zelo hitro, ob dinamični vožnji lahko meče prestave dol zelo aktivno,... Res manjka le prestava ali dve. Posledica je preveliko "okno" med 1. in 2. prestavo (drugje še nekako gre).
Vprašal bi, kakšne so kaj vaše izkušnje z omenjenim polavtomatskim menjalnikom?
q-system je avtomatski kolikor je menjalnik lahko avtomatski.
Vse ok, le prestav je premalo (4) za 2.5.
Deluje pa mehko, v sport načinu zelo hitro, ob dinamični vožnji lahko meče prestave dol zelo aktivno,... Res manjka le prestava ali dve. Posledica je preveliko "okno" med 1. in 2. prestavo (drugje še nekako gre).
pa seveda menjalnik mora biti tudi prov serviseran drugače se poslovi da bo zadeva špilala kot je treba!!
Aha.
Se pravi, da pretika hitro in selektivno na omejenih obratih.
Zanimivo, da je pa Alfa zadnja leta opustila klasično avtomatiko, ampak je šla bolj v polavtomatske oziroma senkvenčne menjalnike.
V čem mislite da je vzrok?