Gorjup napisal/-a:TribesMan napisal/-a:Ni tolk neudobna, kot je počasna...
Kupujte lahke fletne, ne velikih...
18" ultraleggera je optimum.
No govora je bilo o udobju, se pa strinjam da so težke ko centa kar se pozna na premikanju avta
dejsnako bi zamenjal za kaj lažjega, ampak so pa tu spet finance v igri, ki pa jih trenutno ni na pretek
Kaj tukaj misliš? Obračanje na mestu? Speljevanje? Dejansko počasnejši avto pri drag racih?
Opazim razliko pri obračanju na mestu in pri trdoti vožje, drugega pa ne. Ne mi rečt da "potrebuješ več gasa" zaradi teže feltne da lahko spelješ.
Tudi 19'' postanjejo neudobne šele ko si na sovoznikovem ali na zadnjih sedežih, medtem ko me kot voznika ne motijo.
Drugače pa imam(o)
147: 15'' zimske in 17'' letne
159: 16'' zimske in 17'' letne
159: 17'' zimske in 19'' letne
Brera: 18'' oboje
in tekom leta sprobam vse možne kombinacije
Strinjam se, da so originalne boljše (če si pozoren tudi lepše), ampak kupit novo 19'' TI original nanese cca 400€ po kosu, nove 19'' TI fake stanejo med 170€-280€, odvisno od proizvajalca (3-4 leta nazaj mislim da je bil kos 130€). V teh letih je počila samo ena fake TI, pa še to ob takšni luknji, kjer me čudi da ni odtrgalo celotnega kolesa, popravilo (varjenje, brušenje in ravnanje, barvanje ni bilo potrebno) je stalo 25€, po potrebi barvanje cca 45€. Računica je dokaj enostavna... Je pa res da me moti, ko vidim da je na avtu fake 19'' TI.