kar se servisov tice, nic posebnega, frgazarji znajo zajebavat, potrebna obnova in pravilna nastavitev
8 ventilci so zakon, manjsi stroski popravila(zobati jermeni, sponarji) napram 16v
o zvoku ne bom govoril:)
motor mora vedno imeti olje, hladnega ne nazigat, poraba olja pa cist odvisno kolk je motor zdihan( 1.6 in 1.7 8v, poraba je bila slab liter na 10000km, z veliko rpiganjanja v visoke obrate)
eden mtoor skoraj 200000 km, drug pa 260000km, ko je prebilo tesnilo glave
poraba, govorim za 1,6 boxer v 145- priganjanje 11litrov, normalno 8
kolega je imel isto 1.6 samo z boschevo elektroniko, ni sla cez 10 litrov, pa skoz gas do podna:)
kriticen je tudi menjalnik, sploh sinhron prve in druge, na to treba biti pozoren, ampak ce se navadis kdaj in kako presaltat, se tudi da lepo prestavljat:)