Strošek MultiAir enote je bil 800 eur, vendar je zgodba okoli tega malo bolj pestra. V bistvu mi je šla ta enota že decembra 2015 pa sem se vse do aprila vozil s pokvarjeno enoto. Zakaj. Zato ker sem avto peljal 4x na servis na Avto triglav v Ljubljano in so mi 4x vrnili pokvarjen avto nazaj z izgovorom da je verjetno nekaj s plinom narobe. Pa ko sem ga pripeljal ene 3 sem jim rekel, da naj pogledajo to enoto, ker sem na Britanskem forumu zasledil, da je nekdo imel povsem enake probleme kot jaz in mu je prav tako šla MultiAir enota, pa mi še kar niso verjeli, da je to res to. Skratka zgledalo je tako, da ko sem prišel zjutraj po avto k njim in ga vžgal je še vedno trokiral kot da dela samo po 2 batih in so mi govorili, da mora bit nekaj s plinom narobe.
No v tem času sem bil tudi 3x na Plineksu in so mi pregledali vse po dolgem in po čez in rekli, da plin štima in da bi moralo biti z avtom nekaj narobe. Potem pa ko mi je film čist počil, sem poslal en daljši mail še na zadnjega serviserja v SLO, ki zna servisirati alfe, in sicer k Zegi, kjer me je čez en teden poklical David Zega in mi povedal, da se je pozanimal tudi v Italiji in da verjetno je MultiAir enota. Seveda sem ga takoj peljal k njemu na servis in ga je zrihtal kot je treba. Naredim mi je še redni servis. In moram povedat, da ko sem se odpeljal od njega je bilo kot, da bi se usedel v novi avto. Vse je bilo mehko podmazano, vrata so se lepše odpirala, volan se je bolje sukal. Skratka tako pozitivno izkušnjo s servisom še nisem imel.
Pri Zegi so mi rekli, da imam smolo glede MultiAir enote, ker so imeli v vsem času kar je Giulietta na trgu zgolj eno okvaro te enote. Tako, da očitno sem res imel smolo s tem. Sem pa gledal po Britanskem forumu, da se je to dogajalo pri avtomobilih letnik - konec 2010 ali 2011, poznejšim pa ne. No moja je letnik 2011, tako, da sem očitno imel smolo. Sedaj dela kot je treba.
Sam imam Zavoli sistem notri, ki je narejen prav za ta motor 1.4 170 km in sem z njim povsem zadovoljen.