Moj trenutni vozni park...

Fiat, Lancia, Ferrari, Maserati,...
Odgovori
opankar
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2067
Pridružen: Če Sep 25, 2003 3:46 pm
Kraj: Lubiana

skyblue napisal/-a:
opankar napisal/-a:Saj pri vseh avtomobilih velja, da naj rezervne gume manjših dimenzij ne bi nameščal na sprednjo os, ampak vedno na zadnjo os.
samo pri tistih, ki imajo sprednji pogon....
Avto krmiliš s sprednjimi kolesi ne glede na to kje imaš pogon.
You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for the brief moment, when everything works.
skyblue
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 763
Pridružen: Sr Sep 07, 2011 9:06 am

difernecial imaš pa zadaj pri zadnjem pogonu. Ne bom več smetil teme.
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Vi2 si kar dajta duška! :D
Zdaj že vse kotičke dezinfecirajo, tale del ostaja necenzuriran! :mrgreen:
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Če se jaz dobro spomnim je moja kappa imela 16 col rezervo. In tudi po eper-u je tale ševilka 92350001 za 16" col (4x16") rezervo. Zdaj v 166ki pa je rezerva polne dimenzije, torej 6,5x16".

Med drugim imaš tudi 2 tipa Brembo čeljusti pri 166ki. Starejši tip je enak kot pri kappi (razen napisa), medtem ko ima novejši tip drugače narejeno naležno površino zavornih ploščic, kjer je med čeljustjo in ploščico še železna oz. jeklena? podložka. En tip ploščic paše v oba tipa čejusti.

To so te podložke za novejši tip: http://www.ebay.co.uk/itm/Mitsubishi-Ev ... 1702764303" onclick="window.open(this.href);return false;

To vem slučajno, ker so mi zjebali čeljusti pri peskanju in prašnem barvanju in sem naročil obnovljene, kjer pa je ena od čeljusti kar pol-pol. Dejansko je ena polovica čeljusti stari tip drugi pa novi - ampak delujejo kot treba. :)
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Bom lažje našel zasilno rezervo 16" od 166-ke kot če iščem od Kappe! :D

To s ploščicami na novejših čeljustih vem. Izgleda je to posodobite, da ploščice lepše tečejo L/D v čeljusti. V kolikor se bom lotil te posodobitve na moji Kappi, bom čeljusti že po svoje dodelal... :)
bvogri
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 819
Pridružen: Po Jun 29, 2009 6:40 pm

Jaz ti podarim rezervno 16'' iz EX 166 :wink: Oglasi se če ti pride prav.
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

QL, hvala!

Te pokličem ob priliki pa da preverim, če sploh še živiš... :mrgreen:
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Na avtu bo treba neki poštimat. Mogoče kako svečko vn dat! :mrgreen: Sem zadnji dan v novembru dal državnemu božičku 250€ in dobil 3 točke zvestobe! :D Pa so šli bremboti in feltne u... :lol:

Edina razlika je, da tele točke zvestobe ne zapadejo tako hitro, šele po 2 letih... :P

p.s.: moram pa se malo pohvalit! Na splošno je to prva kaka kazen z Lancio in prva kazen po skoraj 10-ih letih! 8)
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Ta vikend sem moji krači privoščil mali servis na 320k km.

Olje, oljni in zračni filter. Zraven še zamenjal dotrajane gumi nosilce izpuha, vseh 5 vžigalnih tuljav in nove svečke.

Z nosilci izpuha sem se pošteno nahebal, je težko premikati cel izpuh, da natakneš gumice. Ko montiraš nov izpuh, je šalamala.press :)
Sem bil pa pri montaži zimskih gum zelo presenečen, ko sem videl, kakšni so gumi nosilci izpuha po dobrih 2 letih. Čisto mehki, razvlečeni in prepereli. Kot prežvečen čigumi…

Od lani sem tudi testiral in menjaval vžigalne tuljave. Ja, pri nas nihče ne premore naprave za testiranje vžigalnih tuljav. Na koncu ugotovil, da so bile celo 3 čisto izčrpane in sem kupil nove. Za sigurno. Iskal sem NGK in ugotovil, da tudi to ni več to. Vse prihaja iz turčije, mogoče naletiš na kaj, kar je iz francije. Sem hotel prešaltati na boš, kar je tudi original vgrajeno, vendar zopet presenečenje, da je skoraj vse iz indije. Sem tudi izvedel ,da so bile najboljše boševe tuljave tiste, ki jih je delala naša Iskra. Vsi pa so mi rekli, da je Meat&Doria kvalitetno in niso še imeli težav po montaži. Sem (še vedno) velik skeptik, ampak sem kupil in zaenkrat lahko samo trkam na les! S tem proizvajalcem imam samo eno izkušnjo z lambda sondo pri mojem ceglu. In če bodo vžigalne tuljave delovale tako kot lambda na ceglu, bom zadovoljen.

Ker so pa že nove tuljave, sem privoščil pa še nove svečke. Zakaj Iridium? Ker tam, kjer sem kupoval, je bilo to najugodnejše razmerje med ceno in intervalom menjave. Navadne svečke menjava na 30k km. Iridium 2x dražje od navadnih in menjava na 80k km. Platinum pa s5 skoraj 2x dražje od Iridium, menjava pa na 110k km.
Pa Iridium so bile tudi cenovno ugodne, manj kot 10€/kos in pa mejdinđapen.press!

Drugače pa avto deluje BP. Še vedno sem presenečen, kaj naredi menjava glavnih napajalnih kablov in urejene povezave... :D

Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

In pojavila se je prva, "nenapovedana" težava/okvara na avtu.

Zadaj so začele odpovedovati/crkovati luči in infocentru se že malo meša, ko izpisuje vse napake. :mrgreen:
Zadaj so začeli pokati kabli v pregibu, kjer gredo v pokrov prtljažnika.
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Čas teče, avto dela in uspešno nabira kilometre. Kabli v pregibu sanirani. Napak ne javlja več... :hehe:

Je pa prisotna ena (sicer nemoteča) jebeštrga!
Motor deluje in vžiga BP. Nikoli nikakršnih težav med delovanjem. Edino, kar mi je (še) neznano in zakaj se pojavlja, ko se motor segreje do določene temperature, se motorni vrtljaji v prostem teku dvignejo nekje med 800 in 900. To pride kar na lepem. Kakšna ideja?
Prvo, kar mi pade na pamet je, da senzor za temperaturo hladilne tekočine od določene temperature naprej krmilni enoti, ECU-ju, javlja čuden podatek...

Drugače pa nič kajenja, črnega iz izpuha, izpuh je čist, nič sajast...
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Včeraj, sobota, sem se spravil malo prčkat po avtu. Urediti klimo, tlačno stikalo in sušilni filter ter popraviti elektroniko motorčka brisalcev.
Najprej sem se lotil motorčka brisalcev. Ker šele ta teden sem dobil naročeno orodje za spajkanje. Odspajkal elektroniko s kontaktnih nogic in ugotovil, da je bila težava le na enem hladnem lotu. Toda kljub temu bom zamenjal vse 3 kondenzatorje, da bo za sigurno.

https://s6.mojalbum.com/1449886_1793778 ... 7493_z.jpg
https://s6.mojalbum.com/1449886_1793778 ... 7494_z.jpg


Zamenjal sem tudi kabinski filter. Ja, mal osem pozabil pa kaki 2 leti, sigurno, ni bil menjan. Kdo ugane, kateri je bil v avtu? :mrgreen:

https://s6.mojalbum.com/1449886_1793778 ... 7496_z.jpg


Servis klime je z namenom, da jo spravim v prvotno, originalno stanje. Avto je bil naročen brez klime, dodatno vgrajena Diavia. Ko sem avto pred štirimi leti s5 postavil na cest, je bila klima poservisirana, ni pa bilo takrat časa, ker je bilo pred dopusti, zamenjati še tlačno stikalo in sušilni filter. Tlačno stikalo je puščalo, zato je bil montiran nek derivat. Klima pa je delala bolj švoh. Dobil sem tlačno stikalo, sušilni filter pa čaka na servisu, zato sem moral prispajkati konektor. Nekaj sem še izumljal, da bi klima delala, ker je tlačno stikalo samo z žicami. Zadeva funkcionira celo bolje kot prej! Zdaj res hladi! Ko sem rezal žice sem opazil, da je bilo tlačno stikalo, na žice, zelo slabo prispajkano. Če bi prej vedel…. Res je treba za vsemi mojstri vse še 1x preverjat…

https://s6.mojalbum.com/1449886_1793778 ... 7497_z.jpg
https://s6.mojalbum.com/1449886_1793778 ... 7498_z.jpg


Zadeva zaključena in se hočem odpravit nazaj v LJ. Avto zapeljem iz garaže in WTF, oljni madeži na tleh??? Nikjer nič videti, olja je sicer nekaj zmanjkalo ampak ga je še vedno dovolj. Ker ni časa za pregled, delo prestavim na nedeljo. Hitro se spomnim vseh kapljic, črt in madežev pred garažo v LJ in se zavem, da so od mojega avta. Do sedaj pa prepričan, da so od soseda, ker mu vedno nekaj teče…
Zjutraj s5 akcija, domov, v garažo. Snamem zaščito pod motorjem, olja precej stoji na zaščiti. Na motorju od olja samo nosilec pod oljnim filtrom. Preverim z roko in odvit oljni filter! Prvič se mi je to zgodilo, da sem sploh videl. Pa vedno privijem s ključem. Popravim, obrišem olje, dolijem olje in gasa. Zdaj pa malo spremljat, če bo s5 kaj smrdelo po olju… brrm, brrmmmm, brrrrrrmmmmmm,….

https://s6.mojalbum.com/1449886_1793778 ... 7500_z.jpg
https://s6.mojalbum.com/1449886_1793778 ... 7501_z.jpg
https://s6.mojalbum.com/1449886_1793778 ... 7502_z.jpg
SilverMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1069
Pridružen: Če Mar 27, 2014 9:36 pm
Vozilo: 147 JTDm 16v TbT
Kraj: Črnomelj

Priden si bil =D>

Kondenzatorjev pa jaz ne bi menjal, razen če si nabavil res konkretno pravo robo. Poluđabe komercialni šrot ne sodi sem not, pa če na njem 10x piše 115°C [-X

Pa oljni filter... Ti res tole s ključem privijaš?
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?f=8&t=36179" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Za "sigurno" ga dodatno še malo s ključem privijem. In v vsej kareri je prvič, da sem videl, da se ta zadeva sploh lahko odvije!!! :shock:

Dejstvo je, da s časom kapacitivnost kondenzatorja pada in zaradi tega nastanejo težave. In ker sem imel menjavo prvenstveno v načrtu, hladne spoje pa opazil po odprtju ohišja, je bistveno ceneje, da menjam kondenzatorje kot pa da to delam 2x. In verjetno bo vsak nov boljši od teh skoraj 20 let starih. :)
Bomo videli, kaj imajo v ponudbi v trgovini.
SilverMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1069
Pridružen: Če Mar 27, 2014 9:36 pm
Vozilo: 147 JTDm 16v TbT
Kraj: Črnomelj

Ne bit tako prepričan glede novih...
To kar je original not in narejeno da dela ni niti v sanjah primerljivo z današnjo consumer elektroniko za 2 leti. In po raznih hte/ic/just... boš dobil slednje, razen če ne boš ekstra naročil, za kar pa moraš dobro vedet kaj rabiš.
Sploh pa ne za -25~+90 stopinj (okolice!).
Ne primerjaj avtoelektronike s PCji in novodobnimi tvji, od koder si najbrž pobral to glede kondeljcev.
Odločitev je pa vsekakor tvoja.
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?f=8&t=36179" onclick="window.open(this.href);return false;
Odgovori
  • Informacija