Na alfi 159 2.0 motor imam počeno cev iz motorja na cev trubine. Ima kdo vpogled v kak novejši eper al pa kako kosovnico? Da vidim sploh kaj naj ščem. JE možno da imajo to v avrotonu v centralnem skladišču že na zalogi?
no... te cevke še vedno nism zamenjal.. Sem bil na avtotriglavu, in mi je hotel prodat celo cev do turbine, ker , kao ta cevka ni snemljiva. 100 sem bil, da je montirana z dvema objemkama,, ompak tip mi je hotel dopovedat da sm kreten, in da on drži boga za jajca,, ter da je to vse en kos..
Takrat sem jo samo nekako "zalimal", pretesnil,... pač neka custom modifikacija.
Zadaj jo je spet zmajalo. Problem je, da je ta cev trša.. pa še različnih fijev na obeh koncih. Bojim s eda se ustvarja kak vakum, da je zato trda, da jo no stisne skupaj.
Ima kdo idejo kje to dobit? Se morda kaka firma ukvarja z izdelavo takih cevk po meri?
Jup, ePer pravi da je to en del - komplet ror s priključkom za dihanje motorja ... 51858781
Tam ni vakuma, trada je ker skoznjo pihajo vroči oljni hlapi in guma postane trda.
Povprašaj v kakšni firmi, kjer se ukvarjajo s hidravliko. Taki imajo ponavadi vse sorte rorov.
PS
Če ni prevelike razlike v premeu, se da s pomočjo kakega rora in fena ror razširt, da paše tudi na večji premer.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Tudi pri meni je cev zamaščena in to pri obeh objemkah. Spodnja objemka ni nič držala, se je kar sukala po utoru cevi, zato sem jo nadomestil z drugo, zaenkrat je ok.
Kolk vam pa kaj "žvižgajo" turbine? Se sliši v kokpit? Jaz sem pred kratkim opazil da mi od 0,1 pa do 0,2 bara kr lepo zažvižga (je pa res da je to moja prva 159 tko da tud ne vem kaj je normalno in kaj ne zato sprašujem). Pod! turbino sem na cevi opazil neki olja, zgleda staro, kar zgleda frišnega so pa čisto minimalne kapljice, tako da samo nekje malček "rosi", turbina je čista kar se jo pač vidi. Obnaša se avto normalno, po števcu se turbinca lepo odpira, nič ne kadi, olja nič ne žre. Bo pomoje tud kakšna cev alpa dihtunga za pomenat
Evo sem našel en posnetek (ni moj), ki ima zelo podobno oz. malo več mastno na istem mestu. Pokaže turbinco na 1:05:
Edit: update -> za to "rosenje" olja na istem mestu kot sem omenil da je na posnetku, je bila kriva objemka. Pomenjale so se dihtunge/objemke še na ostalih ceveh kjer je blo malček mastno. Turbina je bla poleg še lepo spucana, popeskana, neki pomenjanega tako da je tudi žvižganje zginlo
Pozdravljeni
Zanima me, če mogoče kdo ve a je ta cev do turbine premera cca 70mm samo original ali se da tudi kje drugje kupit.
Alfa 159 jtdm 2.0 170 ps
Meni so na AT zatrdili, da samo original. Kot vidim pa imao skoraj vsi isto težavo s to cevkico, ki enostavno poči na spoju z debelejšo cevjo, ki gre na turbino. Problem je, ker se ta cevka dobi samo v kosu z debelejšo, cena na AT okrog 100€ če se prav spomnim.
Verjetno bi bila vsaka delno armirana cev v redu, še navadna pvc za vodo bi zdržala. Pač menjaš na 3 leta ali kolikor zdrži, cena nekaj centov. Tlaka nima, le rahel vakum, tolikor kolikor rabi narediti da gre zrak čez filter.
pvc cev za vodo. AnAlfaBet tebe si predstavljam kot enega old school hobi mehanika, ki večino stvari reši s kladivom pa vezicami. Brez zamere, saj se vidi, da imaš znanje, pač bi težavo rešil po svoje. Žal ta improvizacije pri novejših motorjih vse manj pride v poštev. Konkretno pri tej cevi je težava, ker se zlomi na spoju tanke cevke z debelejšo. Že v štartu sta skupaj zlepljeni in ni mišljeno, da bi se samo manjša cev zamenjala. Tudi kupiš lahko samo komplet. Najbrž bi se pa dalo kaj skupaj spacat iz raznih cevk, lepila, selotejpa in podobnega, samo "mojster" mora biti pravi.