Okvara turbine - AR 159, JTDm (vsi modeli)

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

SilverMan napisal/-a:V "votlem" vijaku, s katerim je pritrjena cev dovoda olja turbini.
Marsikdo jo kar odstrani.
V kolikor ugotoviš takšno malomarnost je krivda na strani serviserja!!!
SilverMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1069
Pridružen: Če Mar 27, 2014 9:36 pm
Vozilo: 147 JTDm 16v TbT
Kraj: Črnomelj

Kaj je malomarnost?
Da jo ne spuca, ali da jo odstrani?
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?f=8&t=36179" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Oboje je precej velika neumnost...
Grega009
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 34
Pridružen: Ne Jan 18, 2015 5:54 pm
Vozilo: '05 AR 156 1.9 jtdM
Kraj: Železniki

Turbina zmontirana, vijak s filtrom za dovod olja menjan, intercooler in cevi spucan skratka zmontirano kot treba. Upajmo da bo to to. O reklamaciji pa bomo še videli. Čakamo strokovno mnenje tretje osebe. Hvala za odgovore
SIMONCELLI
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 176
Pridružen: Sr Jun 17, 2015 10:10 am
Vozilo: alfa 159 2.0jtdm

In kje je bil problem da turbo ni deloval?
Grega009
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 34
Pridružen: Ne Jan 18, 2015 5:54 pm
Vozilo: '05 AR 156 1.9 jtdM
Kraj: Železniki

Problem ni bil, da turbo ni deloval. Problem je nastal, ker je jedro razpadlo znotraj ohišja. Vzrok za to pa naj bi bilo pregrevanje olja znotraj turbine. Kakorkoli, mehanik je rekel, da kljub velikemu številu poservisiranih vozil 159 z motorjem 1.9 jtdm, 110 kW , ne pomni okvare original turbinskega polnilnika. Zato se mu je takoj sumljivo zdelo, da je hin turbo. Poiskal je rabljeno original turbino in zaenkrat po 3k prevoženih km avto deluje tako kot mora. Mogoče celo malo bolj zvezno pospešuje. Opazno bolj miren pa je tudi v prostem teku.
Mehanik mi je rekel, da po njegovem mnenju je bil kriv material oz. slabo obnovljena turbina.
lukc159
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 78
Pridružen: Ne Feb 12, 2017 5:29 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa romeo 159 (1.9 JTDm 16v) sw
Kraj: Kranj

imam vprasanje . pred cca 2.000 menjal turbina in sicer sem se odlocil za novo garet vse lepo in prav ampak ze kmalu po servisu sem opazil da tlak turbine oziroma stevcek ko ga konkretno pohodis pada in ne stoji malo pred vrhom tako kot bi moral , danes ko sem se peljal iz sihta sem opazil da se pri przlem avtu spet nekoliko slisi turbo oz tist pisk nadlezen res da manj kot preden je prejsna shodila tribesman mi je ze omenjal da je glede tlaka lahko kriv oveboots ventil ali kakor koli te mu ze rece , a se je lahko kakor koli turbina zjebala z tem ? gre pa za 159. 1.9jtdm 110kw .
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

Če je meh prišel nov skupaj s turbotom je ventil, če ne in je gor stari je treba nastavit aktuatorje lopatic.

Si zamenjal/dal ščistit cev ki napaja turbino z oljem ?
Alfamedo
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 2
Pridružen: Če Mar 16, 2017 2:45 pm

zivjo mi lahko svetujete namrec dal sem obnovit turbino in vzel drugo obnovljeno... po ociscenem intercoolerju ter ceveh ter dovodu olja smo to zmontirali in avto je deloval nekje 45 minut potem pa pokadil res mocno... ko smo vzeli dol cev ki gre na intercooler so bili delcki in opilki... turbina je bila razbita u prafaktorje in matica na izhodni strani turbine je bila cisto zrahljana... mogoce je ze kdo imel tak primer?



Edit: Premaknjeno v primerno temo ....
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Hudo sfalirana obnova ali pa zamašen dovod za olje. Kaj drugega tako hitro ne povzroči defekta
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
159JTDm
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 81
Pridružen: Če Jun 27, 2019 2:51 pm

Da ne načenjam nove teme, bom kr tule zapisal in vprašal:
Moja kača 159 JTDm 16V (110kw-150HP) je nenadoma odpovedala sodelovanje. Predhodno je bila menjana sredina (CHRA),ki je zdržala točno 13.000km. namreč,zlomilo je osovino. Avto sem zdej porihtal za prvo silo z original sredino,ampak ker ji zaupam manj, kot sem prejšnji novi, me zanima, kam dat hudiča obnovit,da bo ziher? Naj povem,da je nov CHRA bil naročen prek ebaya iz UK in sicer od Mellett-a. Zdej se sicer dajemo potegni - povuci za garancijo, ker naj bi bila napaka za defekt na moji strani, ker mi očitajo,da sem zamenjal samo sredino ostalega pa ne. Pa čeprav so bili menjani vsi filtri + olje (selenia WR), cevi za olje dovod/odvod ter vsa tesnila. Defektn CHRA sm poslal nazaj v UK,pa bojo vidl,kaj je šlo po zlu. ampak,njihovih delov več nočem,zato me zanima,kdo pri nas kvalitetno obnovi turbino,da bo kača bla ziher za na cesto.
159JTDm
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 81
Pridružen: Če Jun 27, 2019 2:51 pm

Ok, noben nima nobene ideje, kam da turbino obnovit?
Uporabniški avatar
Zhagar
Moderator
Moderator
Prispevkov: 3725
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 4:12 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2011 & Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1995
Kraj: Ljubljana

Beja, recimo, je eno od podjetij, ki se s tem ukvarja. Pazi se plastičnih (in kitajskih) sredic.
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

realno nikamor ker so od povsod slabe izkusnje... Pa upam da se zavedate da ce turbino razgoni tudi na sesalni strani, pranje IC ne pomaga, IC se zavrze in da nov ker vedno lahko kje ostane opilek ki naredi potem probleme v motorju...
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
chrush
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 93
Pridružen: Po Jun 01, 2009 11:38 am
Vozilo: Alfa Romeo 159, Alfa Romeo Stelvio
Kontakt:

Včeraj sem se peljal proti Trojanskim tunelom, nakar se je slišalo samo, kot bi ustrelil z zračno puško in takoj je padel števec za pritisk turbine na nič in moč motorja se je občutno zmanjšala. Napake ni javil nobene. Od začetka ni bilo nekega dima, potem pa se je vil gost temen dim in temperatura je začela naraščati proti 130°C. Potem sem avto ugasnil in počakal avtovleko. Danes gre na servis. Kaj lahko pričakujem? Turbina? Še kaj hujšega? Turbina je še prva in avto ima blizu 390.000km. Do sedaj sicer ni bilo slišati, da bi piskala, ali kak drug znak, da bi bilo kaj narobe. Recimo, da je turbina, me zanima, koliko približno menjava turbine in vsega potrebnega stane? Če bo cena prevelika, gre avto na odpad.
Odgovori
  • Informacija