Razlog je lahko tudi ta, da se mastna svinjarija na zajli ali vzvodu ob segretju motornega prostora omehča in potem lažje zdrsne. Vsekakor se ti to splača preveriti in očistiti na svetlo in lepo podmazat s silikon sprejem.
Da ne bi kdo mislil, da govorim na pamet. Imel sem enake težave, ob mrzlih jutrih je bil menjalnik trši, ko se je avto segrel se je pa dalo lažje premikat. Šele, ko sem obe zajli očistil umazanje (stara mast+umazanija) in namočil s silikon oljem sem dojel, kako menjalnik skače v brzine. Hotel sem že menjati olje in ga tudi kupil, pa mi nikakor logika ni dala miru, zakaj bi bila taka razlika med mrzlim in malo manj mrzlim oljem ravno na ročici. In potem sem se odločil da preverim sam zglob ročice v avtomobilu in zaje. Zglob ročice ni bil problematičen, zajle pač. Letos pri -10 se je šaltalo enako kot pri +10 brez razlike med mrzlim in malo manj mrzlim oljem.
Zadnjič spremenil vučko, dne Pe Feb 10, 2017 9:12 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Vučko dobra ideja bi bila, če bi,...
Trd oz. bolje rečeno nenatančen menjalnik je bil že pri novih 159kah.
Kot sem napisal, potrebno se je navaditi.
Je pa izjemno moteče, skorajda ponižujoče, ko pelješ z mrzlo 159ko kakšnega lastnika Korejca ali Romuna, ki mu gre kar nasmeh ob misli na cuore sportiva menjalnnik pa kot pri zetorji 3511 ko si moral z medgasom šaltat.
Še hujša je ko mi je miličnik rekel, da alfe pozimi zato ne kradejo, ker lahko šalthebl v roki ostane pri speljevanju.
LoooL. Ravno to sem danes zeni povedal, ko sem spet komaj iz prve v drugo presaltal. Kot, da bi vozil od dedka traktor. Res ne stekam vcasih teh inzenirjev. Naredis res top avtomobil, potem pa vse skupaj poserjes na stvari, katero non stop uporabljas.
mogoče bi res kdo probal zamenjati olje, pa poročal če je kaj bolje?
Sam menjavam kar pogosto olje v menjalniku, pa res nimam takih težav pozimi.
Logično da ročka ne skoči v brzino kot pri ogretem olju, ampak malo počasneje. Ni pa potrebno uporabit nekaj večje sile za prestavljanje.
"Even When They Kill Me, They Can't Never Take A Game From Young G"
Dej mi ga pripelji nazaj , da sam preizkusim , mi ni čist jasno , ker sem kupil Astro z tem menjalnikom za nadomestno vozilo pa se prestavlja v mrazu brez problema .
Kdaj sva pa delala avto ? pokliči me da se dogovoriva .
To, da je trd kot od traktorja je malo čudno. Moj z 230 tisoč (prvi ležaji) je res precej trši preden se ogreje...se pa ne zatika in ne bi rekel, da je ponovno toliko trši, da je grozno. Privh nekaj minut je potrebno recimo 40% več sile za prestavljanje kot normalno.
Pozdravljeni, da še jaz napišem svojo izkušnjo z trdim prestavljanje.
Pri 200k km sem bil primoran menjati sklopko,katera se je začela lupiti. Po menjavi sklopke in olja v menjalniku se prestavlja z mezinckom. Problem je bil v trdem prestavljanje v sklopka katera je bila uničena. Cena popravila/menjave deli in delo 550€ pri mehaniku doma kateri dela na servisu AR Lj.
Kowalski napisal/-a:Pozdravljeni, da še jaz napišem svojo izkušnjo z trdim prestavljanje.
Pri 200k km sem bil primoran menjati sklopko,katera se je začela lupiti. Po menjavi sklopke in olja v menjalniku se prestavlja z mezinckom. Problem je bil v trdem prestavljanje v sklopka katera je bila uničena. Cena popravila/menjave deli in delo 550€ pri mehaniku doma kateri dela na servisu AR Lj.
Ja, ampak trdo prestavljanje se v mojem primeru obcutno izboljsa, ko se peljem ene par km.
b_bay napisal/-a:... Res ne stekam vcasih teh inzenirjev. Naredis res top avtomobil, potem pa vse skupaj poserjes na stvari, katero non stop uporabljas...
159ka je po mojem mnenju daleč od top avtomobila...
Prestavlja se pa res dokaj na trdo pri vseh 159kah. Sedaj sem jih že nekaj preizkusil in se moraš kar malo navadit na trdo prestavljanje.
kako ste kaj drugi rešili težko prestavljanje iz 1 v 2 ...? ( to se je meni pojavilo po menjavi olja v menjalniku... pa še to samo ko bila temperatura okoli 0 stopinj ali manj... )