Zariban motor - AR 156, 2.0 TS

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Uporabniški avatar
veloce
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5591
Pridružen: So Jan 10, 2004 11:23 pm
Vozilo: Alfa Romeo 156 1.8 16v TS Sport Pack 02
Alfa Romeo 159 2.0 SW TI 2.0 Mjet
Kraj: Ajdovščina

To je verjetno kaka ojnica? Ben se da tak motor odpret in ga rešit z menjavo delov?
Slika
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Ena se vrti v prazno na gredi verjetno (če tolče neprestano, pa je zelo verjetno že odletela ojnica in rožlja po kovini). Rešiti se da vse, samo vprašanje finančne upravičenosti. Ojnico menjaš, prav tako ležaje komplet, gred tudi, pa vsa tesnila.

Samo te verjetno stane vse skupaj več kot daš za drug rabljen motor.
čare
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 24
Pridružen: So Okt 08, 2016 1:02 pm

Čakte,čakte...neki se pogovarjate o odtrganih ojnicah pa da mal ropotajo po motorju??A ste resni?? Ko ojnico odtrga gre ponavadi čez blok ven.
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

ja ko ojnica gre se to slisi in vidi :)
Tukaj je en lezaj potolklo, prvo olje ven pa pogledat kolk je opilkov, ce jih je dosti oz mogoce celo kaki vecji koscki pol je brezveze rihtat ker je gred za v smeti. Ce pa samo malo tolce in ni skoraj nic opilkov pa je treba cimprej karter dol in snet vse mosticke ojnic in gl. lezajev. Ce so samo lezaji slabi in gred nima prevec vidnih razic ( pa z nohtom se proba in se ne sme nikjer zatikat) se da motor se resit s kompletom novih lezajev in novim kvalitetnim oljem. Je pa vse to loterija nazalost...

Seveda je pa tudi opcija da tolce samo drocnik in ni noc hujsega spodaj.
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

čare napisal/-a: Ko ojnico odtrga gre ponavadi čez blok ven.
Ni nujno, meni je uničilo dve, pa ni šla nobena skozi.
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

unicilo ja, ni ti jih pa odtrgalo. Najbrz ti je stolklo lezaj in ojnico predelalo v malce bolj ovalno hehe
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Ja, ena je bila v prafaktorjih, ena pa hudo zvita.
simnov
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 780
Pridružen: Po Avg 23, 2010 9:50 pm
Vozilo: Alfa Romeo 147 Ts 1.6 Distinctive
2006 120KM

Jaz se skoz sprašujem kdaj bo men ribnu 1.6 ko imam že čez 200.000.
Uporabniški avatar
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3744
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Vozilo: 159 2.4 Q4
Kraj: Logatec

1.6 pa 1.8 nimata problemov z ribanjem.
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

pa tudi 2.0 katerega sem sam teral je mel 305.000 ko je ribnil :mrgreen:
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
colibry
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3840
Pridružen: Pe Feb 04, 2005 5:02 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Riba tudi 1.8 motor samo jih je manj na cesti ( sploh 145-146 ). Ce gledas 156 serije ( ki jih je bilo OGROMNO ) je bilo 1.8 TS veliko zaribanih. 2.0 TS je bil vedno slabsi zaradi fabriskih felerjev ( vecji izpuh ki je grel lezaje glavne gredi na 3 cilindru ( to velja za serije 145/146 ) . 1.6 TS so bili pa lahko recemo posreceni motorji ceprav tudi njim RIBATO kdaj pa kdaj ni prizanesel.... kakorkoli... Alfa nebi bila alfa ce nebi kdaj nagajala in spustila duso.... ravno zato je za dolocen "tip" ljudi ta znamka zanimiva :)

Meni osebno sploh ne povzroca sivih las ko se kaj pokvari ampak mi postavi samo nov izziv ki se ga z veseljem lotim :mrgreen:
Sashalljr
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 99
Pridružen: Sr Jul 16, 2008 10:56 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 146 1,8TS
Kraj: Maribor

colibry napisal/-a:Riba tudi 1.8 motor samo jih je manj na cesti ( sploh 145-146 ). Ce gledas 156 serije ( ki jih je bilo OGROMNO ) je bilo 1.8 TS veliko zaribanih. 2.0 TS je bil vedno slabsi zaradi fabriskih felerjev ( vecji izpuh ki je grel lezaje glavne gredi na 3 cilindru ( to velja za serije 145/146 ) . 1.6 TS so bili pa lahko recemo posreceni motorji ceprav tudi njim RIBATO kdaj pa kdaj ni prizanesel.... kakorkoli... Alfa nebi bila alfa ce nebi kdaj nagajala in spustila duso.... ravno zato je za dolocen "tip" ljudi ta znamka zanimiva :)

Meni osebno sploh ne povzroca sivih las ko se kaj pokvari ampak mi postavi samo nov izziv ki se ga z veseljem lotim :mrgreen:
Točno tako, s prve roke, tudi 1.8ts zariba. Samo enkrat mi je malo pobliskala lučka za olje, čez kakšen teden pa je ojnica prišla po zrak :-)(
bombnik napisal/-a:
loki napisal/-a:Koliko bi me po vašem mnenju morala priti menjava motorja z vsem kar paše zraven? Pa če odštejemo ceno motorja.
1000€ z glavnim servisom , pa upaj da si kupil dober motor,laufa dokler laufa....
Jaz sem zadel na lotu, pred 8leti dal za rabljen motor 1,8ts, če se prav spomnim 130€, bil pa je iz prevrnjene in razbite 145ke z počenim karterjem - totalna loterija. Skupaj s popravilom - varjenjem aluminija, ter veliki servis in delo me je prišlo cca.600-700€. Motor deluje še danes BP je pa res, da je uporabnik (jaz) postal bolj odgovoren kot pred menjavo motorja :roll:
It's not bad being small fish if you are PIRANHA!
Uporabniški avatar
veloce
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5591
Pridružen: So Jan 10, 2004 11:23 pm
Vozilo: Alfa Romeo 156 1.8 16v TS Sport Pack 02
Alfa Romeo 159 2.0 SW TI 2.0 Mjet
Kraj: Ajdovščina

Kako pa preprečiš zaribanje? Bolj pogosti redni servisi ali menjava ojničnih ležajev?
Slika
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Najbolj poceni je redno preverjanje nivoja olja (vsakih 600 km oz en tank) in dolivanje, če zmanjkuje.
Uporabniški avatar
colibry
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3840
Pridružen: Pe Feb 04, 2005 5:02 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

alfa_samec napisal/-a:Najbolj poceni je redno preverjanje nivoja olja (vsakih 600 km oz en tank) in dolivanje, če zmanjkuje.
=D> x2

preventivno je itak najbolje menjati lezaje gredi vsakih 50kkm na alfinih TS-ih. Material je drobiz. dela pa tudi ni tako ogromno.
Odgovori
  • Informacija