L.p. Imam vprasanje glede nakupa zgoraj omenjenega modela. Kot novi član se ne spoznam toliko o AR in me zanima kako je z temi modeli, kvarljivost, na kaj naj bom pozoren itd. vse info.bi bile dobrodošle...
Verigo bo potrebno vedno znova menjavati, podobno kot, če bi imel jermene. Drugače pa klasične 159 zadeve: volanska letev pri starejših avtih, peskanje pragov, močno pobiranje gum, relativno visoka poraba, dokaj dragi deli in servisi, močna zavist ostalih udeležencev v prometu s svojmi nemškimi škatlami.
alfa_samec napisal/-a:Verigo bo potrebno vedno znova menjavati, podobno kot, če bi imel jermene. Drugače pa klasične 159 zadeve: volanska letev pri starejših avtih, peskanje pragov, močno pobiranje gum, relativno visoka poraba, dokaj dragi deli in servisi, močna zavist ostalih udeležencev v prometu s svojmi nemškimi škatlami.
alfa_samec napisal/-a:Verigo bo potrebno vedno znova menjavati, podobno kot, če bi imel jermene. Drugače pa klasične 159 zadeve: volanska letev pri starejših avtih, peskanje pragov, močno pobiranje gum, relativno visoka poraba, dokaj dragi deli in servisi, močna zavist ostalih udeležencev v prometu s svojmi nemškimi škatlami.
haha dobra za nasmejat ampak realna
Alfa samec hvala na odg. pocas me kar mineva nakup bencinarja, sem dobil se odgovor od predelivalcev avtov na plin Tartarini da je avto v visokem riziku in da ta model ne dajejo na plin oz. ce ze pa brez garancije...haha, se bo treba vrnit k dizlu
kašen je pa še razlog, da je 2.2JTS v visokem riziku pri predelavi na plin? To verjetno zaradi načina vbrizga goriva? Ker drugače razen raztegovanja verige ni nekih problemov. Je pa na splošno tole raztegovanje verig pri "sodobnih" motorjih problem pri veliko znamkah.
ARfan napisal/-a:kašen je pa še razlog, da je 2.2JTS v visokem riziku pri predelavi na plin? To verjetno zaradi načina vbrizga goriva? Ker drugače razen raztegovanja verige ni nekih problemov. Je pa na splošno tole raztegovanje verig pri "sodobnih" motorjih problem pri veliko znamkah.
Resnicno ti nebi znal pojasniti zakaj sem dobil taksen odgovor pri podjetju se Sam sem bil zacuden in se mi ni dal prek meila dopisovat,odraj ponudbo in ti bodo odpisi.lp
Jaz sem dobil odgovor, da 2,2 JTS ni moč predelati na plin, zaradi načina vbrizga goriva. Kvalitetna predelava na plin zahteva sočasno minimalno 20% vsebnost bencina , pri višjih obratih, kjer se moja Brera najraje zadržuje pa do 90%. In potem predelava ni smiselna, racionalna. Verigo sem menjal pri 92 tkm, sedaj jih ima skoraj 160 pa samo tankam in vozim. In se čudim koliko problemov imajo dizli.
Oversteer is when the passengers are scared, understeer is when the driver is scared. http://www.youtube.com/watch?v=ZSNmlhrAeWw" onclick="window.open(this.href);return false;