Zakaj se ne prodaja - ker je predraga. Al je pa konkurenca prepoceni.
End of story
tomasso napisal/-a:Moje izkušnje, vsaj na AT Mb, so drugačne. Praviloma povsod kjer nastopiš korektno z malce potrpljenja in razumevanja, se potrudijo za stranke - danes ni ničesar enostavno prodat. Seveda so izjeme in to odbija.
Ok...ta je malo huda. Ker, če se nekdo v življenju postavlja na noge (1.služba, streha nad glavo, družina itd.) in mora pri nakupu (mogoče celo 1. skupnega avtomobila) vračunat vse te stroške, plus mogočo prodajo v prihodnosti, ne moreš pričakovat, da bo človek vzel (malo ali dosti) slabšo ponudbo in zaradi tega še 10 let se j***l s financami. Ne moreš takemu človeku rečt, da ni alfist, čeprav se tako počuti in Alfo zagovarja in si jo želi. Ali bi moral pri vseh ostalih stroških zminimizirat zato, da bi si kupil Alfo? Pol si na nivoju ljudi, ki kupijo Audija in jejo doma česen na kruhu. Dal sem en možen scenarij, lahko je nešteto različnih.MaStr napisal/-a:Detajlno: V kolikor alfist išče oz. se celo odloči za "boljšo" ponudbo v razredih, v katerih alfa konkurira, ni pravi alfist - zame ne.
V Cassinu se izdeluje še model Giulietta, lansko leto so tam izdelali skupno 72.000 vozil (Giuliett je bilo izdelanih prek 42.000), zaposlenih je 4300 ljudi.carsitaly.net napisal/-a:Iz sindikata delavcev Fiom smo izvedeli, da je trenutno v proizvodnji 150 Giulij in 300 Stelviev na dan v dveh izmenah Cassina, torej razmerje 1:2 v korist Stelvia zaradi prihajajočega začetka prodaje na večih trgih. Če te številke pomnožimo z okoli 250 delovnimi dnevi kolikor jih je v Italiji, dobimo številko 37.500 Giulij in 75.000 Stelviev na leto, kar pomeni letno proizvodnjo in prodajo 100.000 komadov.
to pa zato ker na AT v mb dela alfist, Denistomasso napisal/-a:Moje izkušnje, vsaj na AT Mb, so drugačne. Praviloma povsod kjer nastopiš korektno z malce potrpljenja in razumevanja, se potrudijo za stranke - danes ni ničesar enostavno prodat. Seveda so izjeme in to odbija.
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 15 gostov