Polosovina / Pogonska gred - AR 159

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

borisk
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 84
Pridružen: Po Nov 14, 2011 1:48 pm

Zdravo!

zadnjič sva z mehanikom menjavala gume in sva odkrila razlog za rahel zvok, ki je sicer minil z menjavo na letne gume ampak vseeno. ugotovila sva, da ima luft križ na polosovini (pri menjalniku) na sopotnikovo strani. kasneje je sledil šok, ker se v trgovinah z rezervnimi deli v celju ne da dobiti samo križa ali polosovine, ampak samo original cela polosovina ki pride 600€. Sem šel pogledat na ebay, dobim celo za 230€, ali pa posamezne dele za nekaj manj. A mi lahko kdo z elernom pogleda potrebni part number za moj avto? 159 limuzina, 110kw, ročni menjalnik.

gledal sem tole:
http://www.ebay.com/itm/ALFA-ROMEO-159- ... 0R&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ebay.com/itm/FIAT-CROMA-BRAV ... SwUV9Wo1TM" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Uporabniški avatar
123
Alfist
Alfist
Prispevkov: 368
Pridružen: Pe Avg 12, 2005 1:09 pm
Vozilo: Lancia Lybra 2.4jtd, 2004

Jaz sem dal obnoviti tukaj: http://www.polos-bomi.com/" onclick="window.open(this.href);return false; , zelo zadovoljen. Menjan križ in manšeta cca.70€
Uporabniški avatar
Schonicu
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 129
Pridružen: Ne Sep 09, 2012 5:28 pm
Kraj: Kamnik
Kontakt:

Pozdravljen,
Jst sem glih včeraj sestavu na svoji 159-tki polos po obnovi! Pri meni ni nič ropotalo je pa tresel/vibriral cel avto od cca 80km/h naprej...
Mene je prišla obnova 170eur minus popust, obnovljeno pri FD Črnuče, in preporočam samo FD in nič drugega (to je moje mnenje) :-) ... Obnovljena je pa komplet (homokinetični zglob - notranjost, notranji zglob - komplet in ležaj ki gre na blok motorja)!

P.S. Prvi link z eBay-a ni taprav, to je voznikova (leva) polos, sovoznikova (desna) je veliko daljša...

Lp, N
2005-2008 Alfa 33 1,3 ie Boxer SW 4x4 / 93.let
2008-2010 Suzuki Grand Vitara 1.6i 4x4 / 99.let
2010-2012 Fiat Tipo Sport / 93.let
2012-20?? Alfa 159 1,9 jtdm SW Progression / 07.let
borisk
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 84
Pridružen: Po Nov 14, 2011 1:48 pm

da, tudi pri meni je vibriralo, ampak je očitno na 16" kot večji in pride bolj do izraza kot pri 17".


Update:
polos bomi so mi obnovili os, vse brez problema.
Uporabniški avatar
S-trMa
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 119
Pridružen: Če Jul 02, 2015 10:47 pm
Vozilo: AR MiTo 1.4 16V
Kraj: Šentjernej

Zdravo!

Težava:
- cel avto trese pri višjih hitrostih od 150kmph dalje
- če dam v ler je enako
- gume skupaj s platišči zamenjane za letne, je enako
- najbolj se čuti, če ne pospešujem in ne zaviram, morda bolj pri zavijanju v desno, ni pa pravilo - kakor ga prime
- vztrajnik malenkost šklepeče v leru na mestu, ampak ni še kakšnih večjih tresljajev pri speljevanju

Na osnovi raznih tem na tem forumu ugotavljam, da je največja možnost, da so polosovine. Bil potem še pri mehaniku, kjer nisva nikoder našla nobenih luftov na podvozju.

Hvala, lep dan



Edit: Premaknjeno v že obstoječo temo ...
Zadnjič spremenil S-trMa, dne Sr Apr 12, 2017 4:54 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Sekret italijanski.
Uporabniški avatar
S-trMa
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 119
Pridružen: Če Jul 02, 2015 10:47 pm
Vozilo: AR MiTo 1.4 16V
Kraj: Šentjernej

Zdravo!

Pripravljam se za menjavo polosovine. Kakšnega vodiča za cicibane nisem našel, sam tudi tega nisem še delal, pa imam nekaj vprašanj, če lahko kdo pomaga.

Prosim popravite me:
1. Izpustim olje iz menjalnika?
2. Ker nimam orodja za kontranavor, dvignem avto samo toliko, da je razbremenjen, ampak guma še grabi
3. Odvijačim matico na polosovini pri kolesu
4. Snamem kolo
5. Snamem neko letev z nekim orodjem. Tale korak mi ni čisto jasen. Kaj je to orodje? Lahko to uredim z domačimi orodji?
Capture.JPG
Capture.JPG (44.02 KiB) Pogledano 6501 krat
6. Odvijačim spodnjo roko
7. Odstranim polosovino iz kolesa. Gre to z domačimi orodji? Enostavno s kladvom ven zbijem? Kakšna bolj elegantna domača rešitev?
8. Odstranim polosovino iz diferencijala. A to samo potegnem?
9. Premaknem obroček na novo polosovino
10. Vtaknem polosovino v diferencial, dokler ne zaskoči obroček. Namažem prej z oljem iz menjalnika? Ali s čim drugim?
11. So kakšna tesnila še kod vmes?
12. Sestavim v obratnem vrstnem redu. Uporabim kje Loctite?
14. Označim vijak? Tole mi tudi ni čisto jasno kaj naj bi naredil:
1.JPG
1.JPG (21.68 KiB) Pogledano 6501 krat
Hvala lepa za pomoč. Se opravičujem za čudna vprašanja in čudna poimenovanja, sem še ciciban. Se pa lotim marsikaj, le da sem prej rad pripravljen.
Sekret italijanski.
Uporabniški avatar
S-trMa
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 119
Pridružen: Če Jul 02, 2015 10:47 pm
Vozilo: AR MiTo 1.4 16V
Kraj: Šentjernej

Nihče ni tega delal? :cry:
Sekret italijanski.
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

14 - zabij/ zvij rob matice v utora. S tem preprečiš odvijanje. In ne rabiš lepila

Imaš pa na yt lepe in poučne posnetke cele procedure. Četudi v kakšni poljščini.
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Banny
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Če Okt 04, 2012 12:14 pm
Član Alfa Kluba: 1
Kraj: Tolmin

Pod 5. Snameš volanski končnik, oz ne vem, kako se reče pravilno temu. S čimer je volanska letev pritrjena. Samo končnik ven iz utora izbiješ. Na sliki je ekstrator oz podobna stvar.
Uporabniški avatar
S-trMa
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 119
Pridružen: Če Jul 02, 2015 10:47 pm
Vozilo: AR MiTo 1.4 16V
Kraj: Šentjernej

Hvala! Kaj pa optika? Si predstavljam, da jo je najbrž priporočljivo naredit po posegu.
Sekret italijanski.
Uporabniški avatar
Zhagar
Moderator
Moderator
Prispevkov: 3725
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 4:12 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2011 & Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1995
Kraj: Ljubljana

Kolikor sem seznanjen, da, še posebej pri 159.
Uporabniški avatar
S-trMa
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 119
Pridružen: Če Jul 02, 2015 10:47 pm
Vozilo: AR MiTo 1.4 16V
Kraj: Šentjernej

Kaj pa 8 in 9? Polosovino enostavno ven zbijem? Tisti obroček ostane cel, al se zvije oz. uniči pa si moram nabaviti novega? Tolk da ne bom sredi dela ostal brez materiala...

Kaj pa 1? Bo olja, ki ga odlijem iz menjalnika dovolj za nazaj? Vse steče ven? Al bo mogoče kje znantna količina ušla na tla, ko bom potegnil ven polosovine, čeprav sem prej izpraznil menjalnik?
Sekret italijanski.
Uporabniški avatar
S-trMa
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 119
Pridružen: Če Jul 02, 2015 10:47 pm
Vozilo: AR MiTo 1.4 16V
Kraj: Šentjernej

Zdravo!

Ali pri menjavi polosovine steče olje iz menjalnika ali ne? Elearn ne omenja, da je treba prej olje ven zlit, tako da zdaj nisem ziher.

Sicer ga rade volje ven stočim, ampak ne morem losat zgornjega vijaka, da ga bom potem nazaj zlil. Je imbus 8 mm, pa sem enga že zlomil. Še kdo težave z losanjem tega vijaka? Kakšen predlog, kako losati?

Bi lahko nazaj nafilal tudi preko vijaka a? Če bom tega lahko losal...
Screenshot_2017-05-01_11-47-41.png
Sekret italijanski.
jvolk
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 26
Pridružen: Če Apr 07, 2016 1:58 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: 159 2.0 Ti 2011

Zdravo.

Menjeval sem amortizer in med postopkom mi je skocila polosovina iz šalčke (stran menjalnika). Je kaka tehnika kako dat to nazaj brez odpirati homokinetičnega zgloba oz. brez vzeti vse dol?



Edit: Premaknjeno v sorodno temo ...
Odgovori
  • Informacija