No, na leta proizvodnje se ne gre zanašati običajno je važen podatek o številki šasije kot omenja kolega zgoraj. Po slikah sodeč (če so to "nesrečnikove"
), če prav vidim je premnik aluminijast? (verjetno tudi vilica roke amortizerja), se pravi da je nameščena roka (novejša) ustrezna. Glede sil in tanjšanja materiala, ker so avtomobilu skupno vzeli 40 ali 50 kg nima nobene veze, ker dimenzioniranje podvozja za 1690 ali 1650 kg pač ne opravičuje tanjšanja materiala na teh mestih. Pri enaki geometriji vpetij in podvozja (ročice in sile) so razlike v silah na roke ali puše nemerljive povrh vsega mora biti tudi varnostni faktor primeren sunkovitemu gibanju v ostrih ovinkih, ko je obremenitev podvozja največja. Aluminij posebej "tisti trši", s katerim zamenjujejo železne dele ima manjšo rezervo med skrajno točko linearnega raztezka in odpovedjo materiala, kot pa običajno železo, ki se ob pretegu lažje deformira. Iz čistega "mehkega" aluminija takih rok ne bi delali, ker bi za želeno togost potrebovali vsaj 3 ali 4 kratni voumen to pa pomeni da ne bi prihranili nič na masi.
O konusih ne govorim na pamet, ker sem imel 100 kkm gor novejši tip roke s konusom 1/6 od Veme in nisem imel nobenih težav na premniku s konusom 1/10 , ne s pušami ne s pokanjem materiala roke. Sem jih pa imel kasneje s pušami od trw. Zdržale so 1 kkm preden so se plastične oglasile (menjal sem tako prednjo kot zadnjo pušo s posebnim namenskim orodjem), takrat ko je zmanjkalo masti, ki so jo med vtiskanjem kovinske prirobnice dali v stik. Pitaj boga zakaj, vem pa da kasneje nobena puša od roke birtha ali posebej sidema (jih imam še na rezervi če jih bom kdaj potreboval) ni bila oz. ni podmazana, imeli sta pa enako belo plastiko kot prej original ali od veme. Ko sem obupal nad zvokom ki mi ga je nudil trw sem kupil birthovo roko in to je stvar rešilo. Sprva 10 kkm ni dala zvoka od sebe, sedaj popoka samo v prehodu, ko se puša po dežju suši (očitno ne mara "premalo" vode), med dežjem ali pa po suhem je pa tok-tok vljudno tiho.
Te roke bi bile dobre za strojni faks, verjamem da bi se dalo na tem napisati tudi kako diplomsko nalogo na 1. bolognski stopnji, če ne drugega imajo na tem forumu že zakladnico idej, rešitev in teorij.
Ajd, jaz zaključujem o tem, ker se bom drugače samo ponavljal (se že
). Hvala za debato, želim vam mirno in tiho vožnjo.