Stroški vzdrževanja so precej višji kot za kakšnega punteja ali klijota.
Če gledaš 10 let staro se moraš zavedati, da to ni nov avto, tudi če zgleda kot nov NI nov.
PA avtomatik je, pa ksenon,...
Lej veliko stvari lahko crkne ali pa deluje.
Razmisli o pravilu: Dražji avto kot je nov in cenejši kot je rabljen, dražje je vzdrževanje.
Glave pokajo? Če je bil avto gnan ko divja svija čez koruzno polje ali pa falš chipan ali pa če imaš smolo.
Sam vozim 2.4 210 KM pa lahko kar zaokrožimo, da je v povprečju vzdrževanje 1000 € na leto.
Za primerjavo puntek te pride 100-120 €, če imaš res smolo potem 200 €.
Ne sej to vse mi je jasno, sem imel ze alfeto 159 samo da je bila 159 1.9mjet xenon itd... Delam si okvirno racunico da vem priblizno kaj me caka. Zato je vsak info dobrodosel?
eno vprasanje sem bil na ogledu ene alfe 159 in vmes med testno voznjo je zakuhala. Smo se ustavili pocakali malo potem smo odprli pokrov od hladilne tekocine kjer je bila posoda skoraj prazna pri temu ko smo odprli na rahlo pokrov je hladilna tekocina nazaj stekla v posodo in nato odtekla. Mal smo vode dolili avto prizgali in je kazalec lepo stal na 90 stopinj. Zdaj me zanima ali je to do termostata da je vmes malo zastekal ali je pa bilo prevec zraka v sistemu? kaj menite? ali je to kaj hujsega kot tesnilo na glavi? Prodajalec pravi da je to prvic bilo?
Avto je 07 letnik 159 model 1.9mjet 150hp.
Hvala fantje. Skoda ker je bila v piko ohranjena nobenih crickov ni blo nic. Skoda. Zadnjic sem bil na ogledu ene 2.4 automatic polna crickov servo volan na mestu trd kot pri traktorju...
Gremo dalje.