Lep pozdrav vsem,
tudi jaz imam podoben problem. Nekje okoli 2500 rpm mi ob rahlem pospeševanju avto začne cukat (159 1.9 JTDm 16V). Tega pred zadnjo regeneracijo nisem opazil, ampak se je šele zdaj pojavilo. Dogaja pa se kot rečeno med 2400-3000 obratih pri rahlem pospeševanju v 2. in 3. prestavi. Če močno pospešim cukanja ni.
Kakšne ideje? MAF, ERG?
Imam Alfo 159 mjtd, 2.0, 136KM, cukanje se pojavi pri cca. 2200 obratih Tribes poslal sem ti PM, vendar mi še vedno kaže da ni poslano (odhajajoče sporočilo)
budwaiser napisal/-a:Imam Alfo 159 mjtd, 2.0, 136KM, cukanje se pojavi pri cca. 2200 obratih Tribes poslal sem ti PM, vendar mi še vedno kaže da ni poslano (odhajajoče sporočilo)
budwaiser napisal/-a:Imam Alfo 159 mjtd, 2.0, 136KM, cukanje se pojavi pri cca. 2200 obratih Tribes poslal sem ti PM, vendar mi še vedno kaže da ni poslano (odhajajoče sporočilo)
Ker ga še ni prebral...
thx za info, sem mislil da kot nov član še ne morem pošiljat PMjev
Napisal/-a Yigy » So Avg 22, 2015 1:09 pm
Lep pozdrav vsem,
tudi jaz imam podoben problem. Nekje okoli 2500 rpm mi ob rahlem pospeševanju avto začne cukat (159 1.9 JTDm 16V). Tega pred zadnjo regeneracijo nisem opazil, ampak se je šele zdaj pojavilo. Dogaja pa se kot rečeno med 2400-3000 obratih pri rahlem pospeševanju v 2. in 3. prestavi. Če močno pospešim cukanjao ni.
Pozdravljeni, danes zjutraj ko sem vžgal avto mi je izpisalo (cooling liquid temperature to high -> števc do max pa nazaj dol, anti pollution filter clogged pa cruise control off). Avto dela drugače normalno. Se ne pregreva, hladilna ne zginja jo je dosti, avto ne kadi, ne cuka, se ne zdi len. Avto pravi da je dpf filter zabasan ampak klub idealnim pogojem (nad 2k rpm, 90° voda) regeneracije ni hotel naredit na poti v službo in tudi na poti domov ne. Avto kot sm rekel ne kadi, ne cuka itd. Vredno omemebe je, da mi je ob zadnji regeneraciji pred cca 200km avto ko se je pričela regeneracija malček cuknil (in sem takoj posumil na EGR). Je pa 159 1.9 16V, pobrani so bili tud swirli ven ene pol leta nazaj, če ma slučajno to kaj veze. Zdaj pa če je kdo mel podobne probleme oz. ve kaj bi lahko bil vzrok bi lepo prosil za odgovor Senzor, EGR....???
Samo ob vžigu ja, potem vse zgine. Akumulator je drugače 75 Ah, do zdaj bp. Avto vergla normalno oz. tako kot vedno. Bi vžiganje ob ugasnjeni klimi, radiu, luči itd. bilo kaj drugače (brez lučk da vsaj nakaže na akumulator) al je ves štrom "vklučen pod vžig motorja in pač v vsakem primeru naj nebi padlo pod 10, preden ga zmerim v službi?
Zadnjič spremenil cvijo3, dne Sr Jun 07, 2017 9:18 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Akumulator 12,5 pred vžigom, med vžigom pade do 11, ko laufa 13,9 tako da akumulator je ok. Smo danes tud prklopli pa je vse ok, lučke so tudi zginile. Sklepam da napeljavi ne paše okrog 10°C in zelo mokro/važno vreme, pa se ji kot si rekel ob vžigu mal "zmeša".
Koliko časa je avto stal preden si meril napetost?
12.5 je drugače bolj kot ne na spodnji meji. Sploh če pred meritvijo avto ni stal vsaj kakih 5-6 ur.
Drugače logično je da bo v hladnejšem vremenu akumulator bolj obremenjen, ker motor rabi več energije da ga vžgeš.
Pa tudi sam akumulator zgubi nekaj moči, kadar je hladneje.
druzba danes se mi je pojavil en problem in sicer alfa 159 1.9 jtdm16v (110kw) ko pospesujes avto nekako cukne kot bi ga nekaj zabrezmzalo nato pa spustilo ,sem pa opazil da zadnje case kljub lepi voznjo avto veliko pije ,kolega pravi da je v prostem teku cutiti cuden zvok motorja sumim LLM senzor a ma kdo kaksen drug predlog se?