Madonca sem si pa vzel čas za odgovor... Oprosti Damijan ni bilo nalašč. Žarnice sem sfriziral neke neznanega izvora, da so pasale notr. So pa 1.2W namesto 2W tako da zdej na soncu se bolj malo vidi na ekrančku kaj piše. Bolje kot prej je samo zato ker sem imel večino žarnic prej crknjenih...
Torej od zadnjič ko sem se javil sem dal na novo zalepit zadnjo stransko steklo, ki je puščalo in to je to pol leta brezskrbnega super udobnega cruzanja! Edino en dan pozimi enkrat februarja, ko je bilo -14° in sem imel notr nafto od petrola, mi avto ni vžgal, dokler se ni temperatura dvignila do -7. Po tem sem šel tankat drugam in ni bilo več težav.
Se je pa začelo zadnje mesece slabšati puščanje olja in mi je šlo že resno na živce, da vsepovsod puščam fleke. Se je po kapljicah že točno videlo če sem kaj zamutil pri parkiranju in sem moral popravljat...
Exon Valdez disaster torej....
Osumljeno je bilo tesnilo glave in ko sem začetek maja zaključil s študijskimi obveznostmi sem se lotil popravila.
Odstranil sem ventilatorje, mikro jermen, izpuh, turbino, intercooler, cevi za zrak... da sem lahko temeljito opral blok spredaj pri jermenih, kjer je bilo videti, da je izvor težav...
Črn izpušni kolektor po naležni površini, kombinacija matic na 12 in 13 ključ in staro prepihano original tesnilo so pokazali izvor od kje izvira smrad po izpušnih plinih. Očitno so turbino obnavljali in so so kr na staro tesnilo nazaj nabili kolektor. Turbo je v res dobrem stanju... preveč dobrem za 430.000km
3 min laufanja motorja so pokazale kje je izvor
Začuda ni tesnilo glave ampak na stiku med blokom in oljno pumpo!!!!
Kaj čmo, veselo na delo. Zobati jermen dol, karter dol, oljna pumpa dol.
Papirnato tesnilo je razpadlo in je olje teklo ven. Žal se tesnilo dobi samo original in stane nekih 35€