Alfa Romeo GT 3.2 Nuvola

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori
mare87
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 927
Pridružen: Pe Jul 24, 2009 8:37 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta
Kraj: Škocjan
Kontakt:

mitjaz napisal/-a:kr zlil :D
Resno? Ti ga bo vn porinl čez kakšn semering :?
Alfa 147, Alfa Romeo Sportwagon, 2.5 V6
Uporabniški avatar
mitjaz
Alfist
Alfist
Prispevkov: 411
Pridružen: Sr Dec 22, 2004 4:04 pm
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2
Kraj: Kozjansko

Resno? Ti ga bo vn porinl čez kakšn semering :?
Ah, ta je pa bosa :roll:
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

2l je cisto ok, pa 1.8 pa 2.2l tudi :) ni tako obcutljiv menjalnik.
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
mitjaz
Alfist
Alfist
Prispevkov: 411
Pridružen: Sr Dec 22, 2004 4:04 pm
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2
Kraj: Kozjansko

Podaljšan vikend sem izkoristil za ''razfuk'' kompletnega zgornjega dela motorja.
25.jpg
26.jpg
27.jpg
28.jpg
Zamenjal sem obojna tesnila ventilskih pokrovov, saj so stara spuščala.
29.jpg
Slika je bolj slaba, končni rezultat je ''bling bling'' pod pokrovom, saj sem ščistil in spoliral vse demontirane dele . Cevko motornih hlapov pa moram dobiti drugo...

Before:
30.jpg
After:
31.jpg
Zadnjič spremenil mitjaz, dne Ne Jun 21, 2020 9:22 pm, skupaj popravljeno 32 krat.
Uporabniški avatar
mitjaz
Alfist
Alfist
Prispevkov: 411
Pridružen: Sr Dec 22, 2004 4:04 pm
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2
Kraj: Kozjansko

Fantje ima kdo kakšne ''real life'' izkušnje z tem izdelkom v kombinaciji z večjo gas loputo?

Slika

Je kdo delal meritve količine vsesanega zraka glede na vrtljaje motorja v kakšnem MES-u ali temu podobnimi orodji pred in po predelavi ?

Katerega ''tunerja'' priporočate da popravi mapo po tem posegu ? (pa ne mi z CSS #-o )
Zadnjič spremenil mitjaz, dne Po Jul 24, 2017 10:11 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1445
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI

Z malo srece bere tole Alan, pa ti bo kej svetoval. Drugace pa malo posurfaj po njegovi temi, on si je naredil sesalnega doma (alu pa trobentice not) pa vecjo loputo poleg vsega ostalega. Kolko sem jaz videl, je na grobniku lovil fante z precej bolj potentnimi in eksotocnimi stroji. Mislim da ni niti mapiral, ker so ble prehude cene + bi rabil standalone za kej resnega, ti motorji laufajo na bogato razmerje in bi bil prevelik vlozek glede na pridobljeno. Malo ga povprasaj.
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Mnenje glede tega so precej deljena - nekih kvalitetnih dyno meritev pod kontroliranimi pogoji nisem nikoli uspel najti. Če boš vzel večjo loputo vzami od Porsche Cayenna (kataloška štev. 0280750114 in 94860611503), ker je precej cenejša rabljena kot od Ferrarija F360, pa 2 mm večja je (78 proti 76 mm). Pri ACT-ju ti naredijo kolektor z lukjno po želji - odvisno s katero loputo boš kombiniral. http://www.actproducts.co.uk/product/cf ... u-bracket/" onclick="window.open(this.href);return false;


Moj predlog je sicer da so prva predelava na tem motorju sesalni kolektorji brez katalizatorjev. En razlog je višja zanesljivost (saj se pri zadnjem kolektorju vse skup zelo segreva, kar domenvno lahko vodi v okvaro (tesnilo glave, pregrevanje ventilov,..), druga pa seveda prirastek moči, odzivnosti,...

Cenejša opcija so rabljeni CF2 kolektorji od GTV-ja 3.0 ali 156-ke 2.5, ampak moraš pri tem posegu zamenjat tudi downpipe in malo zvit cevi za olje pri filtru, ker drugače se ga ne bo dalo zamenjat, zaradi nedostopnosti.

Druga dražja varjanta je pa kolektorji od Wizarda/Autodelte/.... ki pa so direkt zamenajva za originalne CF3/4 kolektorje.

Slabo ni tudi da daš na kolektorje nanest keramični premaz (sicer ni poceni), ki še dodatno zmanjša temperature v motornem prostoru in hkrati olajša pretok izpušnih plinov. http://www.zircotec.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
mitjaz
Alfist
Alfist
Prispevkov: 411
Pridružen: Sr Dec 22, 2004 4:04 pm
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2
Kraj: Kozjansko

@ lizard --> hvala za nasvet o loputi od Porscha. Ful všečna alternativa 8)

Kar se pa tiče CF2 kolektorjev:
32.jpg
So doma na lagru še od 166 3.0 :D. Za nanos keramike na kolektorje sem pa tudi že nekaj zasledil.
Je pa vprašanje koliko se to izplača delati na te kolektorje, ker niso ''equal lenght''. Po drugi strani pa bi bilo zanimivo izvedeti kakšna je razlika med klasiko in equal lenght kolektorji (če sploh je)...
Zadnjič spremenil mitjaz, dne Ne Jun 21, 2020 9:24 pm, skupaj popravljeno 9 krat.
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Zadnji kolektor je pri 166 drugače speljan kot pri 147/156/GTV ker je nosilec postavljen drugače. Samo tolko da veš... ;)
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
schumacher
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 64
Pridružen: So Jan 16, 2016 4:31 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa 156 V6

Kolektorje od 2.5 motorja imam ene na lagerju če bi te slučajn zanimal je pa euro2 motor tko, da so taki kot morajo bit :D Za uspešno zmanjševanje temperature pod motornim prostorom jih poviješ v trak ( to sm naredil na svoji alfi) pa menda še kakšnega konja doda ker je večja hitrost izpušnih plinov.

glede sesalnega kolektorja sem pa tudi sam imel pomisleke in kolikor sem ugotavljal se nekaj pridobi že samo z montažo na motor za pravi izkoristek pa je absolutno treba mapirat. Da samo našraufaš gor in imaš obstoječo mapo je glede na ceno mislim da 500E premal dodatnih konjičov. Je pa pred mapiranjem treba imet dovod svežga zraka in odprt ror, da je to to. Na kratko avto mora dihat na polna pluča :mrgreen:
Bi povedal en vic o Alfa Romeo pa nevem če bo vžgal :D
Uporabniški avatar
mitjaz
Alfist
Alfist
Prispevkov: 411
Pridružen: Sr Dec 22, 2004 4:04 pm
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2
Kraj: Kozjansko

Mini update:
33.jpg
34.jpg
78mm loputa od Porsche Cayenne 4.5 V8 8)

pa še primerjava med original 70mm loputo in 78mm
35.jpg
Adpater sem že zrisal. Če mi bo uspelo, ga do konca tedna zreskam iz aluminija na CNC-ju.
Pred modifikacijo moram narediti še meritve pretoka zraka glede na vrtljaje motorja, da imam neko izhodišče.
Nato pa demontaža in mini predelava obstoječega kolektorja, nabava novih inteake cevi, montaža in ponovne meritve.
Zadnjič spremenil mitjaz, dne Ne Jun 21, 2020 9:26 pm, skupaj popravljeno 14 krat.
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

Original je 67mm ne 70, adapter je pomojem brezveze saj potem nisi nic naredil glede pretoka, bolje je pobrusiti luknjo na kolektorju cimgloblje, da je lep prehod. potem se na kolektorju na vseh 4 luknjah odreze alu stran da se da vijak samo zataknit in se da zadaj varovalne matice.


Slika



lohk pa posodim moj kolektor s trobenticami pa 82mm loputo samo zelim dyno prej in potem, da vidim enkrat kaj sem naredil :)
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
mitjaz
Alfist
Alfist
Prispevkov: 411
Pridružen: Sr Dec 22, 2004 4:04 pm
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2
Kraj: Kozjansko

Inteake luknjo na kolektorju bom itak povečal na 78mm, drugače je vse skupaj res velik nesmisel. Za adapter sem se pa odločil, ker bi rad, da zadeva izgleda malo bolj profi. :lol: Pa še zadevo lahko merim step by step (to je point te predelave), da končno malo razbijem mite o tem kaj prinese prirastek na Bussotu in kaj ne.
Sploh mi pa to ni težava, ker imamo CNC na firmi in je za take igračarije rezkat odlična zadeva 8)

Until next time...
Uporabniški avatar
mitjaz
Alfist
Alfist
Prispevkov: 411
Pridružen: Sr Dec 22, 2004 4:04 pm
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2
Kraj: Kozjansko

Izdelan adapter. Vikend bo zanimiv :-)(
36.jpg
Zadnjič spremenil mitjaz, dne Ne Jun 21, 2020 9:27 pm, skupaj popravljeno 9 krat.
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

=D> =D> Poročaj, kako se obnese.
Odgovori
  • Informacija