Izgublja moč + Nihanje tlaka turbine - AR 159, 1.9 JTDm

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
easyrider
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 73
Pridružen: Sr Mar 19, 2008 1:09 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159, 1.9 jtdm 16V, TI

V info ponosnim lastnikom italijanskih lepotic, tudi jaz sem bil, za naprej pa bom temeljito premislil...

Odrgalo eno sesalno loputo (bravo TribesMan, prav si imel) - fizične poškodbe prvega cilindra in bata.. Popravilo ne pride v poštev - le menjava motorja, ceneje!
Madonca no, ali niso te sesalne kolektorje kao zrihtali od letnika 2008 dalje... Moja je 2009, izvedba TI....
Ma ni važno, razočaran zdaj v nulo. Prej sem se vozil s Fiat Mareo 10 let, po Grčiji, Albaniji, Nemčiji, Italiji... nikoli me ni pustila na cedilu..
A z Alfico so me po enem letu morali z avtovleko na servis vozit. Brezzveze.
vučko
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 151
Pridružen: So Jun 19, 2010 2:46 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ajdovščina

Če ni skrivnost, kateri tip kolektorja oz. loput si imel nameščen? Starejši, al že posodobljen? Kaka fotografija? Starejši je imel kovinsko palico, na to pa z vijakoma privito loputo, novejši pa je cel s plastike, no vsaj navzven tako izgleda. Drugače pa res nesrečen primer..
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Problematični so novejši plastični kolektorji.
Pri starih konvinskih kolektorjih, kjer so bile loputke povezane s pačlko od zunaj ni prav veliko možnosti da bi ti loputo potegnilo v motor.

Sicer pa za to težavo z loputami se ve že vsaj 5 let. Tako da dlje kot čakate z odstranitvijo več imate možnosti za težave.
Uporabniški avatar
legenda1979
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 587
Pridružen: Če Avg 21, 2014 5:41 am
Vozilo: AR 159 2.0 jtdm

A ima 2.0 jtdm tudi težave s temi loputami?
159 2.0 jtdm
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Kakor jaz vem ne... ker so malce drugače narejene in načeloma ne morejo kar "odpast dol"...

Pri 1.9 so samo točkovno navarjene, in ko var popusti gredo v motor. Pri 2.0 pa so loputke "ovite" okoli osi in potem še zavarjene, tako da načeloma tudi če var popusti ne bi smela kar pasti dol, lahko pa se pojavijo težave s trokiranjem ali izgubo moči.

Garantiral pa seveda ne bom. :)
easyrider
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 73
Pridružen: Sr Mar 19, 2008 1:09 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159, 1.9 jtdm 16V, TI

vučko napisal/-a:Če ni skrivnost, kateri tip kolektorja oz. loput si imel nameščen? Starejši, al že posodobljen? Kaka fotografija? Starejši je imel kovinsko palico, na to pa z vijakoma privito loputo, novejši pa je cel s plastike, no vsaj navzven tako izgleda. Drugače pa res nesrečen primer..
Imam novega - plastičnega. Slikat zdaj ne morem, ker avta nimam doma... Iščem mašino :cry:
Je kar problem zdaj s tem, ker je čas dopustov...


Še eno vprašanje - berem po forumu, da te loputke nekateri odstranijo.
A je to izvedljivo ali ne? Pa ali avto zato slabše gre? Ker funkcija loput je pač vrtinčenje vstopnega zraka.
sasoz
Alfist
Alfist
Prispevkov: 480
Pridružen: Pe Jan 18, 2013 9:25 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa 156SW 1.9 16v
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

To bi moral narest še preden ti jih je potegnilo v cilinder. Sedaj pa jih itak obvezno odstrani. To vpliva samo na malo boljše izgorevanje v nizkih obratih in nič ne vpliva na moč motorja.
Uporabniški avatar
Zhagar
Moderator
Moderator
Prispevkov: 3725
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 4:12 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2011 & Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1995
Kraj: Ljubljana

Avto gre boljše po odstranitvi loputk ker ima zrak večjo pretočnost. Poleg tega tudi pomaga pri čipiranju.

Skratka, vsi lastniki 159 bi to morali pobrat ven, preventivno.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Zaradi odstranitve loputk ne bo razlike.
Njihova funkcija je samo med umirjeno vožnjo, ko pritisneš gas na polno so loputke odprte in nimajo nobenega izmerljivega vpliva na moč motorja ali pretok zraka v motor.
Pod malo obremenitvijo motorja pa naj bi loputke poskrbele za boljše vrtinčenje zraka in malce bolj temeljito izgorevanje, vendar v realnosti je to bolj fantazija kot kaj drugega...
Uporabniški avatar
b_bay
Alfist
Alfist
Prispevkov: 328
Pridružen: Ne Jan 15, 2017 2:12 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 170KM

Torej le dobra odlocitev, ko mi je TribesMan programsko "odstranil". Ob velikem servisu, jih bom se fizicno pobral pa je.
easyrider
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 73
Pridružen: Sr Mar 19, 2008 1:09 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159, 1.9 jtdm 16V, TI

Zhagar napisal/-a: Skratka, vsi lastniki 159 bi to morali pobrat ven, preventivno.
Res je! Iz tujih izkušenj se da naučit marsikaj. Zaležejo pa najbolj svoje.
Davorinciz
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 9
Pridružen: Po Jul 18, 2016 6:15 pm

Zdravo. Imam podobno težavo kot se je zadeva tale tema.imam alfo 159 1.9 150 hp Namreč ponavlja se mi napis "have engine checked" in ko se to pojavi avto nenadoma izgubi moč in ne vleče več normalno. Pri polnem gasu gre kazalec za turbino zeeeelo počasi gor prav tako kazalec za obrate in prav tako brzina. Zanimivo pa je, da ko avto ugasnem in nato spet zaštartam lučka za motor sicer še sveti, napis se tudi pojavi ampak avto vleče skoraj normalno. Ali se komu svita, kaj naj sploh z mehanikom preverjava? Baje naj bi bil rač. Za nadzor temperature motorja, ampak... Kaj pa vem. Pred cca. 2 mesecema je bila ista težava pa mi je mehanik nekaj pregledoval ta rač. In potem je bil 2 meseca mir. Sedaj se je ponovilo. Je možno da je kak kontakt kriv za to? Na pomoč
Uporabniški avatar
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 22, 2010 9:53 am
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
Kraj: Sežana

Priklop na diagnostiko ti bo povedal kaj je. Drugače lahko ugibamo v nedogled.
Davorinciz
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 9
Pridružen: Po Jul 18, 2016 6:15 pm

coolbits napisal/-a:Priklop na diagnostiko ti bo povedal kaj je. Drugače lahko ugibamo v nedogled.

Ga je mehanik priklopil na rač. In mu kao nič ne pokaže... Wtf??? Dobro, zdaj bo nekdo rekel menjaj mehanika, ampak fora je ker boljšega ne poznam.
Uporabniški avatar
Zhagar
Moderator
Moderator
Prispevkov: 3725
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 4:12 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2011 & Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1995
Kraj: Ljubljana

Ima tvoj mehanik FiatECU scan? Če se ne motim, ta program pokaže največ.
Odgovori
  • Informacija