Izgublja moč + Nihanje tlaka turbine - AR 159, 1.9 JTDm

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Davorinciz napisal/-a:
coolbits napisal/-a:Priklop na diagnostiko ti bo povedal kaj je. Drugače lahko ugibamo v nedogled.

Ga je mehanik priklopil na rač. In mu kao nič ne pokaže... Wtf??? Dobro, zdaj bo nekdo rekel menjaj mehanika, ampak fora je ker boljšega ne poznam.
Je motor še "original" ali je bil kej čipan? Odstranjen DPF mogoče?
Nekateri mojstri ne znajo pravilno odstranit DPFja, pa potem pobrišejo vse DTC napake, potem pa računalnik ne javi nobene napake več, tudi ko gre v safe mode...
Davorinciz
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 9
Pridružen: Po Jul 18, 2016 6:15 pm

Sicer sem 3. Lastnik ampak mislim da motor ni bil čipiran in ni nič odstranjeno. :? Glih zdaj sem šel v službo in spet se je pojavil napis have engine checked in gori lucka za motor, ampak vleče normalno. Ne vem kaj mu je
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Torej lučka za motor sveti...
Pelji na tester in poglejte kaj je napaka.
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Pri peklensko vročem dnevu se je to tudi meni že dvakrat zgodilo in sicer po vožnji po AC dolgi vsaj 50km. Pred povratkom domov pa itak HEC opozorilo in safe mode vožnja. Avto ustavim in ugasnem, počakam par minutk in ponovno prižgem; HEC se ponovno prižge, vendar alfa vleče kot mora. Domov pripeljem normalno. Po še naslednjem zagonu motorja ali dveh se HEC lučka ne prižge več, pa naj bo to še isti dan ali naslednji. Wtf? Je možno, da ta vročina vpliva na kakšen senzor, filter, ....?
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Kaj pa če bi... probal priklopit na računalnik pa pogeldat kaj piše? :D

Mislim... da ne bomo glih tople vode odkril v tej vročini.
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Mah, a veš, pri tej vročini, pa še lučke ni več ... :lol: :mrgreen:

Dogodek najbrž ostane v zgodovini, če se ne motim?
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
sasoz
Alfist
Alfist
Prispevkov: 480
Pridružen: Pe Jan 18, 2013 9:25 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa 156SW 1.9 16v
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Meni se pa dogaja, ko je avto pregret na soncu in potem začne klima na polno hladit, da kar nima moči pod 1000 obrati oz. tud malenkost nad 1000, to govorim v 1 prestavi, mogoče drugi, če se kje vozim v gužvi. Se mi je pa tudi zgodilo, da nisem mogel speljat, ker avto kar ni imel moči, pri istih pogojih. Je to normalno, da pobere tolk moči, al ga lahko nek matra? EGR je sklopljen, dpf je pa še not. Gre se za za 2.0 jtd.
Davorinciz
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 9
Pridružen: Po Jul 18, 2016 6:15 pm

MaStr napisal/-a:Pri peklensko vročem dnevu se je to tudi meni že dvakrat zgodilo in sicer po vožnji po AC dolgi vsaj 50km. Pred povratkom domov pa itak HEC opozorilo in safe mode vožnja. Avto ustavim in ugasnem, počakam par minutk in ponovno prižgem; HEC se ponovno prižge, vendar alfa vleče kot mora. Domov pripeljem normalno. Po še naslednjem zagonu motorja ali dveh se HEC lučka ne prižge več, pa naj bo to še isti dan ali naslednji. Wtf? Je možno, da ta vročina vpliva na kakšen senzor, filter, ....?



Moj problem (in rešitev ko mi ne vleče) totalno isti...
Uporabniški avatar
colibry
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3840
Pridružen: Pe Feb 04, 2005 5:02 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

sasoz napisal/-a:Meni se pa dogaja, ko je avto pregret na soncu in potem začne klima na polno hladit, da kar nima moči pod 1000 obrati oz. tud malenkost nad 1000, to govorim v 1 prestavi, mogoče drugi, če se kje vozim v gužvi. Se mi je pa tudi zgodilo, da nisem mogel speljat, ker avto kar ni imel moči, pri istih pogojih. Je to normalno, da pobere tolk moči, al ga lahko nek matra? EGR je sklopljen, dpf je pa še not. Gre se za za 2.0 jtd.
Pa dobro ljudje bozji... a vi mislte vsi unict svoje avte ( vstrajnike in sklopke ) k se peljete 1000 rpm in clo NIZJE?!?! JA normalno je da pri 1000rpm in manj?!?!?!! z AC vklopljeno avto klekne . Cisto logicno. Predvidevam da je tvoja max cona RPM pri 2200rpm in ze prestavis brzino... Me kar iztirijo taki vozniki... Najbolje je da se ponovno naucis vozit avto :)

Lp Coly
SilverMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1069
Pridružen: Če Mar 27, 2014 9:36 pm
Vozilo: 147 JTDm 16v TbT
Kraj: Črnomelj

Ne tako ostro...
Govora je o polzeči koloni, tam se marsikdaj peljemo v 1. brez gasa.

Če pa seveda pričakuje da bo ob dotiku pedala gasa avto iz 850rpm kar poletel-no to pa itak ne bo, ne glede na klimo in vročino :mrgreen:
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?f=8&t=36179" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
Zhagar
Moderator
Moderator
Prispevkov: 3725
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 4:12 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2011 & Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1995
Kraj: Ljubljana

colibry napisal/-a:
sasoz napisal/-a:Meni se pa dogaja, ko je avto pregret na soncu in potem začne klima na polno hladit, da kar nima moči pod 1000 obrati oz. tud malenkost nad 1000, to govorim v 1 prestavi, mogoče drugi, če se kje vozim v gužvi. Se mi je pa tudi zgodilo, da nisem mogel speljat, ker avto kar ni imel moči, pri istih pogojih. Je to normalno, da pobere tolk moči, al ga lahko nek matra? EGR je sklopljen, dpf je pa še not. Gre se za za 2.0 jtd.
Pa dobro ljudje bozji... a vi mislte vsi unict svoje avte ( vstrajnike in sklopke ) k se peljete 1000 rpm in clo NIZJE?!?! JA normalno je da pri 1000rpm in manj?!?!?!! z AC vklopljeno avto klekne . Cisto logicno. Predvidevam da je tvoja max cona RPM pri 2200rpm in ze prestavis brzino... Me kar iztirijo taki vozniki... Najbolje je da se ponovno naucis vozit avto :)

Lp Coly

Colibry, treba pazit na porabo :P
sasoz
Alfist
Alfist
Prispevkov: 480
Pridružen: Pe Jan 18, 2013 9:25 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa 156SW 1.9 16v
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Mal narobe ste me razumel, ne vozim pod štant gasom, ampak meni se je to zgodil pri speljevanju, da sem komaj speljal oz. mi je avto enkrat celo crknil. In pa ko se vožiš v koloni, kot je napisal SilverMan, v čashih prideš tudi v drugi na 1000 obratov. V višjih pa ne vozim v tako nizkih obratih, če že vsaj 1500 obratov, v 5, 6 pa ponavadi vsaj 2000. Nikoli pa ne vozim v tretji recimo pri 2500 obratov, konstanto, ker mislim, da ni potrebe. Razen ko pospešujem.
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

Colibry sam sem fiata 2.4 jtd vozil malce visje kot stantgas, 90% pod 1500 obratov. Avto je imel 400.000. sklopka in vztrsjnik zsmenjana pri 200.000.
Ne vem od kot vam da je treba dizle turirat. Ravno to je prednost dizlov in se posebej turbodizlov. Zato pa je dvomasni vztrajnik da reže nihanja (blaži tresljaje).
Alfo 2.4 pa vozim 95% pod 1500 obrati, razen ko je hitrost visja od 90 ko so obrati višji.
Ni potrebe po priganjanju.
Kolega ima tdija s 600.000+ km. Pa vozi pri takih obratih, da ze trese, pač ima samo 4 cilindre in manjsi navor kot alfa. Hudimana, pa se kar ne crkne, razen rjavi, ker je ves obutan.
Zakaj imajo veliki dizli mak. navor čim nižje, nekateri že pri 1200 obratih.
Kdor želi obrate nej kupi hondo bencinarja :)
Banny
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Če Okt 04, 2012 12:14 pm
Član Alfa Kluba: 1
Kraj: Tolmin

Alfasan, alfa 156 2.4jtd 20V
Max navor 385 Nm pri 2000 vrtljajih/min
Največja moč 129 kw pri 4000 vrtljajih/min

Torej, zakaj bi jo vozil pod 1500 vrtljajev/min?

Za 159-ko veljajo enaka območja vrtljajev.
400Nm/2000rpm
200hp/4000rpm

Bolje, da si kupiš Renault clio 1.5dci, boš imel ravno toliko od avta. Pa še poraba bo manjša ](*,)
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

Honey banny zato, ker si se zmotil
159 2.4 154 kw ima ori 1500 obratih 400 nm navora. Cipana pa verjetno ze pri kaksnih 50 obratih manj med 460-480nm. Sicer je krivulja navora zeli strma v zacetku toda predvudevam, da ima ze pri 1200 obr. vec navora kot ga ima 1.9 jtd pri 2000 obr.
Lahko se pa motim. Natancne krivulje bi nam lahko enkrat graficno predstavil tribesman.
Odgovori
  • Informacija