Spet sem si vzel malo časa in pogledal pod havbo.
Danes se je odločil delat lepo. Avto teče normalno, se je pa seveda pojavil drug problem. Še vedno mi ni všeč da je zadnjič tako ropotal in fino bi bilo zvedet kaj je bilo in preprečit da se pojavi spet. Zdaj je problem zopet puščanje hladilne tekočine - tokrat nisem uspel še niti locirat od kje teče. Je pa bolj pri voznikovi strani pod menjalnikom nekje bolj pri kolesu. Natančneje bom pa videl ko avto dvignem saj od spodaj ne morem bližje dokler je avto na tleh.
Že zadnjič sem ga vseeno pustil delovati par min, da bi vsaj malo zakrožila voda skozi pečko, no danes po daljšem času laufanja pa je spodaj luža.
Vseeno sem ga ogrel do temperature in zapeljal mali krog saj mi že malo prekipeva tole vse skupaj. Peljal sem ga lepo zgolj toliko, da vidim če bi se še enkrat pojavil kak simptom kot zadnjič.
No vmes sem se parkrat ustavil in gledal kako kaplja. Po vožnji se mi zdi da je kapljalo vedno manj oz. je bila po vožnji luža dosti manjša oz. je teklo veliko počasneje. Parkrat sem odzračil, ampak res tokrat od vseh frustracij in par-kratnega laufanja do neogretega motorja se mi zdi, da nekako nisem odzračil tako lepo kot zadnjič. Vseeno moralo bi bit!
Takole mi počasi res pojenja prvotno navdušenje saj avta enostavno ne morem uporabljat za to za kar bi ga rad. Je res da se trenutno stvari vlečejo dosti zaradi omejenih financ pa vseeno. K temu dodamo še npr. da se zadnja 2 meseca vozim z e60 in večkrat celo kolegovo sedmico f01 potem res tale avto počasi začne zgubljati čar in smisel.
Bomo videli kaj bo pokazal čas, mogoče ga moram samo enkrat lepo oprat in spolirat, da se malo ogrejem spet