Odstopanje injektorjev - AR 159

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
dvince
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 46
Pridružen: Pe Nov 05, 2010 3:31 pm

Tisti, ki ste že obnavljali injektorje, kje ste to počeli, cena, izkušnje?

So vnesli nove kode v ECU?

Lahko tudi ZS.

Hvala.
Uporabniški avatar
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3744
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Vozilo: 159 2.4 Q4
Kraj: Logatec

če misliš avto še neki cajta vozit raje vzemi nove ali rabljene z malo kilometri.
Uporabniški avatar
pekidi
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 198
Pridružen: Po Feb 05, 2007 7:56 am
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?f=34&t=37255" onclick="window.open(this.href);return false;

kle imaš malce več informacij (glej 5 in 6 stran)...k sm dal gor svoje meritve in pa info o obnovah le teh...upam da ti bo kaj pomagalo






Fiat ePER
Slika
Bostjan66
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 12
Pridružen: Ne Avg 09, 2015 9:33 pm

Na moji Cromi 1.9 110KW je kak mesec na četrtem cilindru imel korekcijo večjo od 3, nato je spet padlo pod 1.
Pred tem (nekaj mesecev) je bila okoli 2 na tretjem cilindru - tu ne vem ali je bilo zaradi konektorja na šobi, ker mi je čez nekaj časa začela rahlo cukati, potem sem menjal konektor in je bilo o.k.
frizby
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 10
Pridružen: Ne Okt 04, 2009 8:00 pm

Si sposodim temo...
Imam Alfo 159, 8V, 115km (belgijska), letnik 2006, prevoženih 350.000 km, vožena relacijsko (letno med 30-40k km). V zadnje tednu je začela "cukat", in sicer v prostem teku, med vožnjo v različnih območjih vrtljajev. Multiecuscan ni pokazal ničesar. Danes sem jo malo pohodil, prižgala se lučka za motor (zanimivo tudi za nedelovanje ASR in Hill Holder), Multiecuscan pokaže napako: "P0202 - Cylinder 2 injector".

Regeneracijo mi ponavadi dela na povprečno >1000km, sedaj pa sem videl, da je povprečje zadnjih 5 regeneracij cca 500km (DPF zamašen na okoli 60% - kar naj bi bilo ok). Egr sem menjal cca 200.000 km nazaj, možno,da je tudi ta zapacan in povzroča težave.
Se kar lotim obnove injektorjev, je morda smiselno preveriti še kaj drugega?
Morda kakšna okvirna cena novega oziroma strošek obnove?

Nekaj slik:
Slika

Slika

Slika

Slika

Hvala za pomoč in nasvete!
Uporabniški avatar
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 22, 2010 9:53 am
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
Kraj: Sežana

To pomeni slaba povezava na injektor, pocisti kontakte na njem. Zaradi tega tudi lahko pokaze vdc in asr napake.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Tako kot je rekel coolbits...
frizby
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 10
Pridružen: Ne Okt 04, 2009 8:00 pm

Sem očistil konektorje s kontakt sprejem, cukanja sedaj ni več. Očitno je bil res to vzrok za težave.
Hvala za nasvet.
frizby
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 10
Pridružen: Ne Okt 04, 2009 8:00 pm

No, zgodba še ni končana. Po čiščenju konektorjev, se je čez kakšna dva tedna zopet prižgala lučka, motor je šel v varnostni režim. Odpeljem ga k specialistu za avtomobilske injektorje, ki naredi teste vseh injektorjev. Vsi so še ok, vpraša me ali motor morda klenka, naj bi dozirali malenkost preveč goriva, menjava vseeno ni potrebna. Preventivno zamenja vse štiri konektorje. Naredi mi še test kompresije, cilinder 1 ima samo vrednost 10 (s kamero posname cilinder, vidne so sledi "zaribanja"), ostali trije imajo okoli 16.
Porabe olja do sedaj nisem zaznal, pregrel se mi ni. Pri -16 je malce s težavo vžgal, pri -5 pa ni bilo problemov...

Zanima me ali sta obe težavi lahko povezani? Drugo vprašanje pa je kaj lahko sedaj pričakujem od motorja (verjetno več kurjenja olja, posledično zamašitev DPF, itd)?

Hvala za odgovore in mnenja.
vivora
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 223
Pridružen: Po Jan 03, 2011 10:46 am

Moja 159 1.9 16 v tudi nekaj zafrkava. Včasih ko peljem po avtocesti na tempomatu se cuti nežno cukanje in pri počasni vožnji skozi naselje prav tako. Takrat imam občutek, da gas prime malenkost globje in avto malenkost slabše potegne. to se dogaja samo na momente in se samo popravi. Tester ne pokaže nobene napake. Sem pa malo spremljal korekcije šob. Pri hladnem motorju kažejo vse pod +/-0.80. pri ogretem motorju po vožnji v prostem teku pa je včeraj kazala šoba na 2.celindru okoli +2 med vožnjo pa spet pod 0.8 . Vse ostale so bile v prostem teku po vožnji pod +/-0.80. ko sem drugič priklopil tester po vožnji je bila 2. šoba ok in kaže višje vrednosti na 1. 3. in 4.šobi. potem ponovno po vožnji priklopim in spet drugače. Ves čas se spreminjajo vrednosti. Včasih 1. šoba, včasih 2.,včasih včasih 1.in 4. Itd. Ali so sobe zrele za menjavo ali pa je napaka kje drugje?
mateo87
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 32
Pridružen: Pe Okt 26, 2018 1:08 pm
Vozilo: 159 2.0jtdm 2011

Kaj pa tole? Leak back test. V 15 sekundah polno na tretjem injektorju. 2.0jtdm. pa ful grobo laufa na mestu. In močan vonj iz izpuha.
Priponke
Screenshot_2019-02-15-18-36-35-230_com.miui.gallery-270x480.png
Screenshot_2019-02-15-18-36-35-230_com.miui.gallery-270x480.png (193.09 KiB) Pogledano 1831 krat
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

Preventivno zamenja vse štiri konektorje. Naredi mi še test kompresije, cilinder 1 ima samo vrednost 10 (s kamero posname cilinder, vidne so sledi "zaribanja"), ostali trije imajo okoli 16.
Fuč cilinder in obročki. Sledi niso še kritične če niso globoke. Lahko je problem samo zaradi tega ker je slab injektor (zašteka odprt in spere cilinder), ali zaradi tega ker je cilinder delal samo s kompresijo, brez goriva dlje časa, to tudi povzroči slabo kompresijo. Če vžge in se vozi ni problematično, samo ta motor ni za tiščat.
Preveri koliko imaš blow-by-a. Sam ribežen se ne nujno pozna v porabi olja, lahko se ti olje redči z nafto in je nivo isti, samo kvalitega njegova pa pada in se tudi hitreje stara ker požre več saj.
Porabe olja do sedaj nisem zaznal, pregrel se mi ni. Pri -16 je malce s težavo vžgal, pri -5 pa ni bilo problemov...
Počasi varčuj za nov avto ali motor. Problem bo (če bo) nastal, ko bo prepihalo obročke in stopilo bat. Ne smeš terat pa bo lahko tudi za 100.000km, če stanje se ne bo slabšalo. Pozna se ti ko je avto hladen in so tolerance slabe, samo če ti vžge normalno mrzel je stvar ok.
Za menjavo pa ti drug blok ne uide. Koliko je to smiselno pa je vprašanje financ. Je pa bolje kar zamenjat mašino takrat. Ne vem če ima tvoj blok samo liner da ga zbiješ ven, verjetno je vlit. Lahko se tudi pofreza in se da notri srajčko, sam bat + obroči pa so drobiž. Spet pa moraš razdreti mašino in jo odnesti nekomu ki se s tem ukvarja.
Zanima me ali sta obe težavi lahko povezani? Drugo vprašanje pa je kaj lahko sedaj pričakujem od motorja (verjetno več kurjenja olja, posledično zamašitev DPF, itd)?
Pa poraba ne bo spet toliko večja ker gre samo za en cilinder in če ti ne seka v karter in se sliši da piha noter v njega niti ne bo kaj bistvene razlike. Malo prej ti bo zakadil črno ker bo en cilinder delal z manj zraka, dpf lahko da bo kaj efekta, ni nujno.
Olje pa moraš menjati prej, slaba kompresija pomeni več nafte v njem, dpf in regeneracija pa dodatno pacanje z nafto, zato je verjetno tudi posnelo cilinder.
Kaj pa tole? Leak back test. V 15 sekundah polno na tretjem injektorju. 2.0jtdm. pa ful grobo laufa na mestu. In močan vonj iz izpuha.
Ma če je toliko v 15 s so fuč vsi injektorji. Menjaj 2 in 3 pa mogoče na srečo bo.
Če ti kaj pomaga, sicer ni niti približno ista mašina. Z 1.9 jtd je bilo iz enega injektorja v 10km mestne vožnje za 2 deci goriva. 205 jurjev po števcu, realno neznanka
Odgovori
  • Informacija