Jaz še nisem po snegu peljal avta, ki bi tako dobro držal linijo kot Giulia (sicer gre to na račun odličnega ESP-ja), pa ima moja 166ka samozaporni dif (quaife) in težak V6 v nosu, pa tudi prejšnja Lancia kappa je imela enak V6 ter Viscodrive, ki je tudi vrsta samozapornega difa.
Giulio sem na snegu dal v Dynamic, pohodil gas v prvi, in avto je praktično brez da bi ga zanašalo pospeševal naravnost. Prav nisem mogel verjet (v bolj globokem snegu bi verjetno bilo sicer manj suvereno). Pri 180° ali 90° ovinkih če ga pohodiš na polno seveda zadek skoči ven, a ga TC in ESP potem poravnata nazaj.
Še drug avto, ki je doma, Citroen C5 mu na snegu ko ga pohodiš nos kar fajn pleše, in je najslabši od vseh za vozit po snegu.
Ja Giulii rada zdrsne rit, sploh če greš hitreje skozi rondoje, ampak to je meni prej plus kot minus.
ESP v Giulii je precej nadpovprečno natančen - do enakega sklepa so prišli tudi na testu xDrive vs Quattro vs Q4. Čeprav so vsi štirje pogoni na različnih delih testa bili podobno dobri kar se oprijema tiče, je v Giulii ESP praktično povsem izničil zanašanje tako pri speljavanju po ravnem kot v hrib. In enako natančen je tudi pri zgolj zadaj gnani Giulii, da se kdo ne bo obregnil ob to.
https://www.youtube.com/watch?v=AHIytYD67PY" onclick="window.open(this.href);return false;
Tako, da za moje pojme je Giulia na snegu res dobra in me je prav pozitivno presenetila, sploh ko vsi strašijo s tem kako slab je zadnji pogon za po snegu. Tako da se s Foggyjem ne morem strinjat.
Kot sem zapisal že pred tedni, FWD avta v življenju več praktično nikoli nočem imeti, ker je slabši in brezvezen.
To da se ne da izklopit TC, da se rešiš ko obtičiš v snegu, je realna potencialna težava, čeprav po drugi strani je kolko vem TC/ESP sistem v Giulii dovolj pameten da ve kdaj je na podlagi z zelo slabim oprijemom (sneg, led,...) in temu prilagodi obnašanje.
@Caci: Jaz bi rekel, da je odsotnost izklopljivega TC-ja in ESP-ja bolj kot ne marketinška poteza za Race mode v Quadrifoglio. Po drugi strani pa bi komot naredili update infotainmenta, ki bi vseboval opcijo da izklopiš TC in/ali ESP.
Sedaj pa pač preostane samo to da se vzame ven varovalka.